skateshop poleca

W sklepie znajdziesz też BUTY VANS

skateshop
         » Forum » Pozostałe » Gry, konsole, pc, internet... » jak zrobić własny film animow...

Strony: << poprzednia 1, 2 następna >>
zgłoś temat do moderacji Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde szukaj
jak zrobić własny film animowany ?
rodney123

rodney123

Member
AnderBoarder

Stopień wtajemniczenia
Posty: 118
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rodney123 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Tak jak w temacie chce zrobić własny film animowany mamy projekty postaci na kartce.

i co dalej w jakim programie rysować w jakim robić klatki w jakim złączyć w film i podlożyć dźwięk prosze o odpowiedź kogoś kto sie zna na tym.

Napisane Apr 8, 2007, 10:50 am
Small

Small

Member
AnderBoarder

Stopień wtajemniczenia
Posty: 100
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Small zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

1. Opcja edytuj
2. Macromedia Flash 8 ;)

Napisane Apr 9, 2007, 1:49 pm
Lotos94

Lotos94

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 508
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lotos94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ano to zależy :)... najpierw to tak :) zastanów się jakiej techniki użyjesz ;) 2D czy 3D...  jeżeli 2D to Ci nie pomogę :) jeżeli 3D to dłuuuga nauka Cię czeka;)  i sam nie zrobisz;) kilku-osobowy team jest potrzebny :) każdy wie co ma robić i skupia się na jednym...  w ogóle... najpierw to może napisz scenariusz, scenopis, storyboard, stwórz postacie, scenerie... śmiszny z Ciebie człowiek rodney123 xD

Napisane Apr 9, 2007, 2:51 pm
rodney123

rodney123

Member
AnderBoarder

Stopień wtajemniczenia
Posty: 118
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rodney123 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Lotos94 powiedział(a):
ano to zależy :)... najpierw to tak :) zastanów się jakiej techniki użyjesz ;) 2D czy 3D...  jeżeli 2D to Ci nie pomogę :) jeżeli 3D to dłuuuga nauka Cię czeka;)  i sam nie zrobisz;) kilku-osobowy team jest potrzebny :) każdy wie co ma robić i skupia się na jednym...  w ogóle... najpierw to może napisz scenariusz, scenopis, storyboard, stwórz postacie, scenerie... śmiszny z Ciebie człowiek rodney123 xD



czemu twierdzisz że jestem śmieszny mam projekty postaci i scenariusz a film ma być w 2d

Napisane Apr 9, 2007, 7:04 pm
Robaaal

Robaaal

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 519
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Robaaal zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Pytanie raczej powinno brzmiec: Chce zrobic film animowany, kto jest skłonny zrobic to za mnie?

Napisane Apr 9, 2007, 7:50 pm
Lotos94

Lotos94

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 508
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lotos94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

robaaal mnie uprzedził:P... człowieku... to dłuuuga nauka jest xD gdybyś wiedział co robisz nie pytałbyś:) na proste animacje ściągnął byś Flasha i uczył się z kursów i tutoriali :) i sam projekt scenariusz, storyboard, scenopis, charakterystyki, opisy scenerii itp.. nie wystarczą... najważniejsze to doświadczenie, umiejętność samodzielnego myślenia i doświadzczenie raz jeszcze...

Napisane Apr 14, 2007, 9:10 pm
eddie0

eddie0

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 2,169
Wyświetl posty

Send a personal messsage to eddie0 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

to tak samo jakbys napisal : chce zrobic samolot co mam zrobic ? :D:D:D:D hehe taka prawda :P no co musziiz miec ? naredziezia,czesci i ludzi tak samo jest w filmie animowanym co nie ?

Napisane Apr 14, 2007, 9:18 pm
Lotos94

Lotos94

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 508
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lotos94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

damsatan powiedział(a):
MUSISZ MIEĆ KASE
;]

a po co kase? xD soft może mieć legalnie za darmo :) np. Flasha w wersji trial na 30 dni:) zawsze pozostaje możliwość odinstalowania i usunięcia wpisów w rejestrze :)... albo szukanie alternatywnego softu i darmowego

Napisane Apr 14, 2007, 9:21 pm
MANIEK000

MANIEK000

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 2,487
Wyświetl posty

Send a personal messsage to MANIEK000 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Zacznij od czegoś prostego,np to  http://www.maxior.pl/?p=index&id=30708&10

Napisane Apr 14, 2007, 10:40 pm
Lotos94

Lotos94

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 508
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lotos94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

prawie to samo :) no :D szybsze i łatwiejsze :D... ale ta podobna zasada :) podobna bo aktualne techniki pozwalają na animcję postaci w 2d w sposób podobny do tego jak się animuje w technice 3d

Napisane Apr 14, 2007, 11:49 pm
lith

lith

Member
Full Member

Stopień wtajemniczenia
Posty: 389
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lith zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Tablet + Corelowy Painter (technika poklatkową) lub Flash (wektorowo) lub Tablet  + PS/Gimp + Maya / 3dsmax + Zbrush  (animacja 3d). Do tego np. Adobe Premiere do montazu.

Napisane Apr 15, 2007, 1:49 pm Ostatnio edytowane Apr 15, 2007, 1:54 pm przez lith
element123

element123

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 806
Wyświetl posty

Send a personal messsage to element123 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

wysmialiscie kolesia a on chce zrobic film w zasadzie ja tez moglibyscie wytlumaczyc jak to sie robi najszybciej nie koniecznie efektownie, a nie obrzucacie kolesia tekstami smieszy jestes

Napisane Apr 15, 2007, 7:23 pm
MANIEK000

MANIEK000

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 2,487
Wyświetl posty

Send a personal messsage to MANIEK000 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ej ja ci pomoge! :) pobierz z tąd Cartoon Maker
prosty w obsłudze i darmowy

Napisane Apr 15, 2007, 8:39 pm
rodney123

rodney123

Member
AnderBoarder

Stopień wtajemniczenia
Posty: 118
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rodney123 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

element123 powiedział(a):
wysmialiscie kolesia a on chce zrobic film w zasadzie ja tez moglibyscie wytlumaczyc jak to sie robi najszybciej nie koniecznie efektownie, a nie obrzucacie kolesia tekstami smieszy jestes


Thenx kolo ale większość osób ma po 11 i 12 lat i na temacie raczej nie zadobrze sie zna  .A tu jest moja pierwsz animacja jeszcze trzeba troche twarz zmienić  i dodać tło to będzie w intrze klik

Napisane Apr 15, 2007, 9:00 pm
nexpo

nexpo

Member
Full Member

Stopień wtajemniczenia
Posty: 465
Wyświetl posty

Send a personal messsage to nexpo zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Filmik nie działa!!

Co do tematu to nawet jak bedziesz robił w 2d, i bedziesz miał programy odpowiednie to troszku pracy cie czeka!! NIe lepiej sobie paro osobową ekipke ludzi zebrać, niech każdy sie zajmie czym innym, potem tylko w kupe połączyć!!

PZDR

Napisane Apr 15, 2007, 9:25 pm
lith

lith

Member
Full Member

Stopień wtajemniczenia
Posty: 389
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lith zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Filmik dziala, tylko pomyslec trzeba ; )
Lith powiedział(a):
Tablet + Corel'owy Painter (technika poklatkową) lub Flash (wektorowo) lub Tablet  + PS/Gimp + Maya / 3dsmax + Zbrush  (animacja 3d). Do tego np. Adobe Premiere do montazu.


Ktostam powiedział(a):
wysmialiscie kolesia a on chce zrobic film w zasadzie ja tez moglibyscie wytlumaczyc jak to sie robi najszybciej nie koniecznie efektownie, a nie obrzucacie kolesia tekstami smieszy jestes

Gdzie sie smialem z kogos?

Naprawde nie rozumiem co mozna wymagac poza moja odpowiedzia w temacie. Ze co? że ma se kupic kilka ksiązek na temat rysunku i spedzic kilka nocy nad softem / ręką? Dla niektorych to najlepiej, gdyby byla taka opcja coby sobie wsadzic wtyczke rj-11 w dupe i wrzucic do mozgu dane przez internet, co nie? ; D Tu trzeba by porozmawiac z Zygą, bo na portalu brakuje najwyrazniej takiej funkcji troche.

Noi tak apropo animacji. Jesli nie dysponujesz tabletem, to daj sobie spokoj malowanie klatek myszką na komputerze w aplikacjach do grafiki 2d. Proponuje zalatwic sobie skaner i albo robic gotowe klatki na kartkach (osobiscie kolorowanie wykonał bym na komputerze a na kartkach uzył wyłącznie ołówka/tuszu) albo strzelac koncepty tylko i składac to w aplikacjach 3d / pomęczyć sie wektorami. Ja ciagle traktuje
to jako cos wiecej niz składanie gifów z ms painta.

Napisane Apr 15, 2007, 9:26 pm Ostatnio edytowane Apr 15, 2007, 9:43 pm przez lith
karolina11

karolina11

Member
AnderBoarder

Stopień wtajemniczenia
Posty: 208
Wyświetl posty

Send a personal messsage to karolina11 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

lith powiedział(a):
Dla niektorych to najlepiej, gdyby byla taka opcja coby sobie wsadzic wtyczke rj-11 w dupe i wrzucic do mozgu dane przez internet, co nie? ; D


Hahhahahhaha :)

A z tym śmianiem to elementowi o Lotosa chyba chodziło :P

Napisane Apr 15, 2007, 9:34 pm
Lotos94

Lotos94

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 508
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lotos94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

lith powiedział(a):
Tablet + Corelowy Painter (technika poklatkową) lub Flash (wektorowo) lub Tablet  + PS/Gimp + Maya / 3dsmax + Zbrush  (animacja 3d). Do tego np. Adobe Premiere do montazu.

ale żeś mu soft podsunął xD wszystko kosztuje majątek :D 3dsmax niegdyś 4,5 k euro, xD .... może coś darmowego :P... do 3d to blender :)

rodney123 powiedział(a):
element123 powiedział(a):
wysmialiscie kolesia a on chce zrobic film w zasadzie ja tez moglibyscie wytlumaczyc jak to sie robi najszybciej nie koniecznie efektownie, a nie obrzucacie kolesia tekstami smieszy jestes


Thenx kolo ale większość osób ma po 11 i 12 lat i na temacie raczej nie zadobrze sie zna  .A tu jest moja pierwsz animacja jeszcze trzeba troche twarz zmienić  i dodać tło to będzie w intrze klik


ja sie nie znam tak? .. mhmm... sorry ale to ty tu sie nie znasz... grafika jest bardzo pracochłonna... pytałeś.. i dostałeś odpowiedź.. musisz mieć doświadczenie... czyli pobierasz darmowy soft lub wersje testowe komercyjnych programów (możesz jeszcze kupić ale mało kogo stać).... jeżeli chodzi ci tylko o 2d to tablet jeszcze dochodzi.....

i od tej chwili się uczysz... nabywasz umiejętności... po jakimś czasie będziesz w stanie wykonać coś sam...

p.s. nie trafiłeś z wiekiem... mam 13 lat.. ale... co ma wiek do znaczenia w tej chwili?
p.s. napisałem że ty się nie znasz na tym temacie... nawet nie próbuj mi tu zaprzeczać... piszę to tak dla ścisłości

Napisane Apr 15, 2007, 10:38 pm
lith

lith

Member
Full Member

Stopień wtajemniczenia
Posty: 389
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lith zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Cytuj:
ale żeś mu soft podsunął xD wszystko kosztuje majątek :D 3dsmax niegdyś 4,5 k euro, xD .... może coś darmowego ... do 3d to blender

Ciekawe, gdzie znajdziesz prace grafika znając blendera z wings'ami 3d. Albo ciekawe jak wyobrazasz sobie zdobywanie jakichkolwiek umiejętnosci... Wybacz, Polska nie jest krajem w ktorym kupisz sobie soft z kieszonkowego.

Wierz mi, ze wiele gorzej maja osoby biorące sie do muzyki od strony produkcji ; )

A dalem mu soft jakiego uzywa wiekszosc.
Zamiennikami moga tutaj byc Inkscape, ktory calkiem niezle daje rade do wektorow, noi gimp, ktory wiele nie odstepuje ps'owi. Mozna pobawic sie Blenderem (zasadniczo jest on trudny do momentu, gdy nie opanuje sie klawiszologii) i jakims darmowym renderem. Blender zreszta zyska/l (niewiem, wyczytalem, a nie uzywam go juz troche czasu) sporo fanow majac funkcje podobne do zbrusha ('malowanie' modeli) Noi to chyba tyle w temacie.

Napisane Apr 15, 2007, 10:51 pm Ostatnio edytowane Apr 15, 2007, 11:05 pm przez lith
Lotos94

Lotos94

Member
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Posty: 508
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lotos94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

lith :) wiesz... fakt... blender jest dość dziwny pod względem interfejsu... ale zaręczam że jest najszybszy... to iz wiekszosc funkcji jest pod klawisze jest zbawieniem... gdy sie bawiłem wersja trial 3ds'a to mnie za przeproszeniem k***ca łapała... brakuje blenderowi kilku dopracowanych narzędzi jak np. bevel czy chamfer...(tego drugiego nie ma wcale)... czy większych możliwości pracy na krzywych... (niedawno wrzucili w 2.43 patche wiec moze juz bedzie mozna modelowac krzywymi pomaga przy organice)...

jeżeli dobrze zrozumiałem to zastanawiasz się gdzie można zobaczyć jakieś świetne prace za pomocą blendera tak?...mm... wskocz na blender.pl , blendernation.org , blender.org... i pooglądaj galerie ;)

to 'malowanie modeli' to sie nazywa sculpting... tak.. to jest świetne... podrzuce ci na pm'a modele znajomego* grafika który wykorzystuje świetnie sculpting... sam robiłem dość proste modele np. głowy myszy wykorzystując zwykłą kule...

*-ja go tyle znam że raz na jakiś czas na gg sie pogada i kiedyś robiłem z nim animke... ale brak czasu i inne projekty sprawiły że tamta animka się poszła j**ać

Napisane Apr 16, 2007, 2:21 pm
Strony: << poprzednia 1, 2 następna >>
moderacja Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde szukaj