skateshop poleca
skateshop
         » Forum » Rolki » Sprzęt » Rolki agresywne jakie ?

Strony: << poprzednia 1 następna >>
Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Rolki agresywne jakie ? , Rolki agresywne dla zielonego.
OjLi

OjLi

Member
Newbie

Stopień wtajemniczenia
Wyświetl posty

Send a personal messsage to OjLi zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Witam

Od dziecka chciałem jeździć na agresorach, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. W końcu spiąłem się i postanowiłem spełnić swoje małe marzenie, ale mam problem. Kasa odłożona, ale nie wiem co kupić... :P Mam 22 lata, rozmiar stopy 28,5 cm i jestem zielony w tym temacie. Znaczy się sporo czytałem na forach, ale nie rozwiązało to moich wątpliwości. Jakie rolki wybrać?

Zastanawiam się nad dwoma modelami, które mi się spodobały:
"SSM Gabriel Hyden" lub "USD VII Clan 2016".

Zdążyłem zakupić SSM o rozmiarze 45 i wkładcę 28cm. Takie mi w sklepie polecili do mojej nogi. Ale gdy założyłem je odczuwam dziwny dyskomfort/ucisk dużego palca o przód linera gdy stoję. Natomiast przy "jeździe po domu" jest to prawie nie odczuwalne. Dużo ludzi pisze, że liner się dopasowuje po jakimś czasie. Natomiast gdy oglądałem liner to na przodzie nie ma zbyt dużo gąbki by się mogła ubić. Dla tego zastanawiam się nad wymianą na większy, ale jest tylko rozmiar 45 i wkładka 29cm co wydaje mi się, że może być za luźna.

Z tego powodu myślałem nad wymianą rolek na "USD VII Clan 2016" które mają rozmiar 44 i wkładkę 28,5cm. Tak, że dużo dobrego o nich słyszałem.

Tak więc kieruję do was moje pytania, bo nie chce się zawieść na samym starcie, tak jak zawiodłem się na sklepie w którym kupowałem.
1. Co sądzicie o tych 2 modelach rolek?
2. Jakie według was są lepsze? Dlaczego?
3. Czy jest sens wymieniać SSM z powodu tego ucisku na palcu?
4. Czy wkładka o 1cm większa będzie drastycznie luźniejsza po paru tygodniach jazdy?

Napisane Sep 29, 2016, 2:27 pm