skateshop poleca
skateshop
         » Forum » Skateboard » Pozostałe » Mocna deskorolka do 400zł

Strony: << poprzednia 1 następna >>
Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Mocna deskorolka do 400zł
wjorgus

wjorgus

Member
Newbie

Stopień wtajemniczenia
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wjorgus zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Sprawa wygląda tak. Mam 21 lat, ważę 96kg, mam 183cm wzrostu, rozmiar buta 44.5-45. Potrzebuję pomocy w złożeniu mi mocnej deskorolki do 400zł. Kupiłem jakieś badziewie sygnowane nazwiskiem Tony'ego Hawka. Dałem za nią 200zł, cały tail się złamał(Próbowałem wykręcić shove it). Przybywam do was z prośbą o złożenie mi czegoś, co nie pierdzielnie przy mojej wadze :D Co najśmieszniejsze, użyłem jej dwa razy(wczoraj kurier mi ją dostarczył). Jestem totalnym nowicjuszem, oprócz jako takiego jeżdżenia na desce i prób wykręcenia shove it nic więcej nie potrafię :D

*Napisane May 5, 2017, 7:35 pm Ostatnio edytowane May 5, 2017, 8:11 pm przez wjorgus
Zyga

Zyga

Administrator
Ander Guru

Stopień wtajemniczenia
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zyga zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Czy chcesz wymienić tylko złamany deck i reszta części zostaje?
Jak tak to podaj szerokość blatu.  Moim zdaniem to dobry pomysł wymienić deck, a resztę rzeczy z czasem.

Za 200-260 kupisz bardzo dobry deck. Całą dechę za 400 złożyć może być ciężko ale znajdzie się kilka dobrych kompletów mieszczących się w tej cenie - gdybyś jednak wolał wymienić całość.

PS> jak skoczysz na taila to nie ma cudów - każda decha ma prawo się złamać.

Napisane May 6, 2017, 12:41 pm
wjorgus

wjorgus

Member
Newbie

Stopień wtajemniczenia
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wjorgus zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony