Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Snowboard » Gdzie kupić tanio odzież?

Strony: << poprzednia 1, 2 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Gdzie kupić tanio odzież?
grzesmilan2

grzesmilan2

Member
Posty: 92
Wyświetl posty

Send a personal messsage to grzesmilan2 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Pytanie mam. Potrzebuje dobrej kurtki na snowboard, ale nie chce wydać na nią 800 stówek czy więcej. Do 300zł, może też być używana, jakiś Burton czy inna lepsza. Dlatego mam pytanie czy można kupić takie kurtki gdzieś w jakimś komisie lub na giełdzie czy gdzie indziej. Jeśli tak to gdzie? Mieszkam na śląsku. Allegro odpada bo chciałbym przymierzyć zanim kupie. Z góry dzięki za pomoc

Napisane Dec 5, 2010, 6:24 pm
Sat009

Sat009

Member
Posty: 97
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Sat009 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja mogę załatwić kurtki snowboardowe quiksilvera za około 350-400zł, bodajże w rozmiarze M i Burtona za około 400-450zł w rozmiarze M.

Napisane Dec 22, 2010, 3:43 pm
Everton

Everton

Member
Posty: 171
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Everton zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

"staty" hahahahahahhaha tibijczyk jebany xDDD

Napisane Dec 22, 2010, 7:24 pm
HulajnogaFun

HulajnogaFun

Member
Posty: 1,778
Wyświetl posty

Send a personal messsage to HulajnogaFun zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Everton powiedział(a):
"staty" hahahahahahhaha tibijczyk *****ny xDDD


Mua :** Hejterku . Nie gram w tibie.

Napisane Dec 22, 2010, 7:30 pm
krzynowek

krzynowek

Member
Posty: 2,866
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krzynowek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hejterku? jestes glupi jak but i myslisz ze oddychalnosc to sa staty, a on sie z ciebie smieje, to jest hejtowanie? zastanow sie.

moze twoja kurtka od chinczyka za 110 ma +10 do samoobrony? przeciez kurtki maja staty, nie?

Napisane Dec 22, 2010, 8:05 pm Ostatnio edytowane Dec 22, 2010, 8:05 pm przez krzynowek
HulajnogaFun

HulajnogaFun

Member
Posty: 1,778
Wyświetl posty

Send a personal messsage to HulajnogaFun zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

krzynowek powiedział(a):
hejterku? jestes glupi jak but i myslisz ze oddychalnosc to sa staty, a on sie z ciebie smieje, to jest hejtowanie? zastanow sie.

moze twoja kurtka od chinczyka za 110 ma +10 do samoobrony? przeciez kurtki maja staty, nie?


+13 do many, i zwiększa się wraz ze wzrostem levelu. :thinking:

Napisane Dec 22, 2010, 8:23 pm
rider55

rider55

Member
Posty: 884
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rider55 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

HulajnogaFun powiedział(a):
krzynowek powiedział(a):
hejterku? jestes glupi jak but i myslisz ze oddychalnosc to sa staty, a on sie z ciebie smieje, to jest hejtowanie? zastanow sie.

moze twoja kurtka od chinczyka za 110 ma +10 do samoobrony? przeciez kurtki maja staty, nie?


+13 do many, i zwiększa się wraz ze wzrostem levelu. :thinking:


:P :P

Napisane Dec 23, 2010, 12:54 pm
tuta33

tuta33

Member
Posty: 2
Wyświetl posty

Send a personal messsage to tuta33 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jeśli chodzi o tanią odzież to mnóstwo takiej jest w Wólce Kosowskiej. Namiary na jedną z takich hurtowni - http://www.jarbex.pl

Napisane Jun 20, 2013, 5:26 pm
murdockk

murdockk

Member
Posty: 1
Wyświetl posty

Send a personal messsage to murdockk zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Markową odzież sportową możesz kupić w sport-guru.pl w tym dla biegaczy, a także obuwie i akcesoria sportowe.

Napisane Nov 19, 2014, 7:15 pm
yetinadesce

yetinadesce

Member
Posty: 11
Wyświetl posty

Send a personal messsage to yetinadesce zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja swoją kurtkę kupiłem w snowshop.pl. Jak mieszkasz w Warszawie to przymierzysz :) Ale śmiało można kupować przez neta. Ja kupiłem spodnie, ale przez przypadek wybrałem inny rozmiar i bez problemu przyjęli zwrot.

Napisane Jan 28, 2015, 10:55 am
annazi

annazi

Member
Posty: 3
Wyświetl posty

Send a personal messsage to annazi zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Spróbuj poszukać w Decathlonie. Tam są dobre jakościowo rzeczy

Napisane May 7, 2016, 12:10 am
Strony: << poprzednia 1, 2 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja