Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Sprzęt » Renowacja mocno używanej deski

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Renowacja mocno używanej deski, Co, gdzie, za ile i od czego zacząć
mormorando

mormorando

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mormorando zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema!
Pare miesięcy temu zaczęłam moją zajawkę z deską i kupiłam wtedy przez jeden z portali internetowych deche z Plan B. Jako, że jestem kompletnie nowa w temacie a sprzedający nie udzielił mi zbyt wielu info na temat deski nie wiem jakie ma wymiary, rodzaj kółek, trucki itd. Deska była kupiona jako wstęp do zajawki, bo powiem szczerze nie wiedziałam czy jest sens wyrzucać kilka stów na coś, co może mi w ogóle nie siąść. Ale zaczęło siadać i teraz chciałabym wymienić w niej łożyska, kółka i być może trucki (są baaardzo już zjechane i zaczęły rdzewieć).
Kompletnie nie wiem, jak się do tego wszystkiego zabrać tzn:
- jak sprawdzić wszystkie wymiary deski? (blat,trucki, miękkość kółek itd)?
- jakie marki i rodzaje wybrać? (pod kątem głównie jazdy na ulicach)
- jak wymienić wszystko w desce (to będzie mój pierwszy raz), gdy jest ona w naprawdę kiepskim stanie (pordzewiałe montażówki, starte śruby w kółkach do tego stopnia,że nie mogłam zwykłym kluczem odkręcić)?

Z góry dzięki za pomoc

Napisane Mar 28, 2018, 9:29 pm
Zyga

Zyga

Administrator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zyga zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mormorando powiedział(a):

- jak sprawdzić wszystkie wymiary deski? (blat,trucki, miękkość kółek itd)?
- jakie marki i rodzaje wybrać? (pod kątem głównie jazdy na ulicach)