Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Drinki Hydepark mloda1234 86 1
marcinekSB


marcinekSB
Seagram's Gin & Tonic.



Bardzo duzo cytryny, dwie kostki lodu.

Proste i genialne.

Napisane Dec 31, 2008, 1:01 pm
Wasze motto/życiowa dewiza :] Hydepark Zetaa 860 1
marcinekSB


marcinekSB
kto nie ma brzucha ten słabo rucha

Napisane Dec 29, 2008, 7:52 pm
wspólny kawałek Pozostałe rezydencja 45 1
marcinekSB


marcinekSB
Nie badzcie takie cwaniaki i sie nie mądrujcie, bo mowie wam, ze to bedzie gruby rap.

Napisane Dec 27, 2008, 3:49 pm
Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok Hydepark Pioterv 50 1
marcinekSB


marcinekSB
Święta cały czas są. Tylko moze u was w domu tego nie ma, bo wy i wasze rodziny opieracie je tylko na żarciu i prezentach przynoszonych przez mikołaja wykreowanego przez coca-colę.

Pewnie są gdzieś jeszcze rodziny, które czczą tą tradycję tak jak należy, gdzie prezenty to tylko upominek dla dzieci, a na kolacje przyjezdzaja krewni z bardzo daleka, aby razem spedzic ten czas.



Dla mnie ten okres nie ma większego znaczenia. Jadę do babci tylko dla niej, bo wiem, że ona bardzo przeżywa ten czas i bardzo stara się aby cała rodzina się spotkała i spędziła razem trochę czasu. Pomogę jej w kuchni, potem usiąde do kolacji i postaram się być miły, jeśli to poprawi im nastroje, ale dla mnie to tylko tyle. W swoim domu nie mam nawet choinki.

Swoją drogą, myslę, że święta są potrzebne ludziom, nie ze względów religijnych, ale po to aby połechtać własne ego, troche pocieszyć się zakupami i wszechobecną sztuczną życzliwością. Właściwie to jacy ludzie, takie święta.

Napisane Dec 23, 2008, 5:13 pm
Słuchawki Skullcandy. Hydepark Hawk-Master 47 1
marcinekSB


marcinekSB
Czy aby na pewno za ta cene nie znajdzie sie czegos lepszego, jakiejs renomowanej firmy? Philips, Sennheiser.


Dla mnie to troche dziwne ze sluchawki sa sprzedawane w skateshopach (we wrocku mozna kupic). Mysle, ze prducent jest raczej nastawiony na wyglad, mode i byc jou elo niz jakosc.

Napisane Nov 30, 2008, 7:47 pm
Dziary Hydepark Paffcio90 1121 1
marcinekSB


marcinekSB
Sergij powiedział(a):
Niedawno znalazłem:

http://img522.imageshack.us/img522/2172/29648461738af1c315d2bpwk7.jpg

Mnie normalnie zatkało i bez strachu powiem, że w zależnosci takowy bym sobie mógł zrobic.

Pytanie do znawców:
Ile tak srednio lat takowe tatuaze utrzymują swój wygląd?
I ile sednio kosztują.


Jesli nie urosniesz, utyjesz, schudniesz, prypakujesz to do konca zycia. Najwyzej kolory troche wyblakna, ale to da sie zawsze naprawic.

A kosztowac bedzie kupe kasy, bo:

1. takie cos zrobi ci tylko tatuator na wysokim poziomie, a tacy sie cenia
2. jest duzo kolorow
3. zajmie duzo czasu

ja mysle, ze ponizej 10 000 nie zejdziesz, a cena moze byc nawet wielokrotnoscia tej kwoty.

Napisane Nov 28, 2008, 2:15 pm
Gitary Rock / Metal Punkd89 1739 3
marcinekSB


marcinekSB
Tajger powiedział(a):
marcinekSB powiedział(a):
poza tym nowy wzmacniacz to znacznie wieksze koszty niz efekt, tym bardziej, ze pasuje mi moj zestaw, ale czasami chcialbym ,zeby bas brzmial bardziej jak sprezyna


Z gówna bata nie ukręcisz...


O lol, czlowieku. Ty na koncert bierzesz 5 roznych piecow, i jak chcesz zmienic brzmienie to zmieniasz piec?

Od kiedy efekty to cos zlego?

Napisane Nov 21, 2008, 12:53 pm
marcinekSB


marcinekSB
roznie to bywa, gram na ldm ba 100 w domu, ale na probach na box taurus bodajze i zdecydowanie bardziej podoba mi sie brzmienie z mojego ldm'a.

poza tym nowy wzmacniacz to znacznie wieksze koszty niz efekt, tym bardziej, ze pasuje mi moj zestaw, ale czasami chcialbym ,zeby bas brzmial bardziej jak sprezyna

Napisane Nov 20, 2008, 7:00 pm
marcinekSB


marcinekSB
O, skoro o efektach mowa, to może ktoś mógłby polecic jakis efekt basowy, ktory dalby bardziej "miesiste", funkowe brzmienie?

Mam ibaneza EDB 600 i jego korpus z tworzywa sztucznego oraz aktywna elektronika sprawiaja, ze brzmienie jest mocno "elektroniczne, syntetyczne?", takie troche plastikowe, pasujace do kaczki, a ja bym chcial wiecej klasycznego brzmienia do slapu z zachowaniem duzej dynamiki.

Napisane Nov 20, 2008, 3:26 pm
zBUTowani Buty jamie_thomas 16604 1
marcinekSB


marcinekSB
kubox powiedział(a):
mam prośbe.
doradzicie jakie buty można ubrać na bardziej oficjalne wyjścia  w garniaku do pracy itd;P? laczki odpadają, myślalem moze nad jakimis czarnymi najkami albo co xD?


Jak twoj garniak to nie taki typowy czarny, komunijno-maturalny gniot, tylko bardziej luzny i nowoczesny kroj to mozesz sprobowac ze zwyklymi trampkami.

Do tego jakis dobry kapelusz i jestes elo indie. :P Nie no, wg mnie taki luzacko-szarmancki stroj wyjsciowy jest w naprawde dobrym guscie.

Napisane Nov 20, 2008, 8:41 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>