Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia ... 60, 61, 62, 63, 64 następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Muza z lat 50, 60, 70 i 80 Pozostałe Neron8 124 2
BlackFox


BlackFox
ktos zapomnial dodac Abba :]

Napisane Feb 11, 2007, 5:26 pm
BlackFox


BlackFox
BANDA I WANDA !! ponadczasowa kapela. Lata 80 owocowaly mega kawalkami electro rapu (World CLass Wrecking'cru itd.)

Napisane Feb 11, 2007, 12:50 pm
walek Pozostałe tomekb12 8 2
BlackFox


BlackFox
od czego sa koledzy :P hehe

Napisane Feb 11, 2007, 5:24 pm
BlackFox


BlackFox
Ja na twoim miejscu bym tego kolesia zaje*** osobiscie nie kupuje uzywanych czesci do deski nie warto...

Napisane Feb 11, 2007, 12:37 pm
Oldschoolowe Bity Fat Boy Slim Pozostałe Real151 10 2
BlackFox


BlackFox
N.W.A jest oldschoolowe ale bez przesady to byl prawie 1990 roku a prawdziwy oldschool pochodzi z 1980

Napisane Feb 11, 2007, 1:31 pm
BlackFox


BlackFox
lol N.W.A eazy-e nie sa az tak stare zobacz sobie Tha Suprahill Gang - Rapper's Delight(1980), Grandmaster Flash - The Message(1982) albo posluchaj World Class Wreckin'cru    to jest oldschool

Napisane Feb 11, 2007, 1:17 pm
Muza przyjakiej jezdzicie Pozostałe greku 160 1
BlackFox


BlackFox
ja zazwyczaj mam albumy wsadzone a nie pojedyncze kawalki ostatnoi slucham najstarszego i najnowszego albumu snoopa.

Napisane Feb 11, 2007, 1:03 pm
co sądzicie o kółkach spitfire Sprzęt jebut 7 1
BlackFox


BlackFox
polecam zdecydowanie kolega ma i sprawuja sie cudenko sam na nich jezdzilem i sa bardzo przyjemne

Napisane Feb 11, 2007, 12:18 pm
Kupujecie oryginalne płyty? Rap / Hip-Hop GordonPzn 219 1
BlackFox


BlackFox
tylko jakies mega wybitne plyty

Napisane Feb 11, 2007, 12:16 pm
Method Man Rap / Hip-Hop Real151 109 1
BlackFox


BlackFox
nie moge sie przekonac do jego najnowszego albumu nie wiem czemu ;/ ale strasznie go cenie za tworczosc po prostu geniusz ;]

Napisane Feb 11, 2007, 12:06 pm
<< poprzednia ... 60, 61, 62, 63, 64 następna >>