Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3 następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Doktor od deskorolek, czyli jak to naprawić... Sprzęt elsajan 187 1
johnsons


johnsons
Ja uwielbiam rozkrecac i skrecac deske na czesci pierwsze :-) srubki wszystkie :-)

PORADA DLA MAJSTERKOWICZOW -
Klej cyjanoakrylowy moze po wsiaknieciu w drewno moze zwiekszyc jego wytzrymalosc do 10 razu - trick z programu medelarskiego z discovery. Wiec bierzemy deske przed przyklejeniem papieru - i klejem cyjanoakrylowym przyklejamy zygzak albo robimy kratke z wlokna szklanego - rozlewamy po blacie duzo kleju! (mozna go najpierw zetrzec papierem sciernym drobvnym do polerki zeby lepiej wsiaklo) I nasz blat jest kilkakrotnie bardziej odporny na zlamania.

Ta technike stosuje sie robieniu skrzydel do takich olbrzymich drewnianych modeli latajacych co maja po 10m rozpietosci zeby drewno nie lamalo sie przy "katastrofach" przy ladowaniu.
Ja nie mialem wlokna szklanego, ale klej dziala. Zalalem kiedys tak deske w ktorej pekla mi polowa warstw juz (wiecie - dwa olie i do smietnika) i jezdzilem jeszcze dwa meichy po czym poszla mi w innym miejscu :-)

Napisane Jun 6, 2006, 2:19 pm
Chris Haslam Pozostałe 19MeLoN90 208 1
johnsons


johnsons
Super koles, niesamowity styl i ma technike... mi jest ciezko sie pokapowac czasem co to za triki sa ktore robi :-)
Na almoscie to moj ulubiony przejazd, przekret po prostu - a jak czytalem w zachodnich gazetach o tym jak smiga sobie prywatnie to to podbno jest przmily kolezka i wszyscy go lubia!!! Jak wybiore sie do kanady i go spotkam to postaram sie potwierdzic ta opinie :D

U mnie jest w pierwszej 3 jesli nie na 1 miejscu :-)
CHRIS HASLAM RZADZI a ja tez troche bo mam jego PRO MODEL blat :D (blacik tez jest super, jeden z lepszych jakie mialem)

Napisane Jun 6, 2006, 2:13 pm
Kryptonix Sprzęt blazor 96 1
johnsons


johnsons
Kryptonics to jedna z najstarszych firm robiacych kolka do desek, robia je od czasow DOGTOWN i Z-BOYS czyli ponad 30 latek, mam koleczka tej firmy i jezdze na nich 2 lata i sa NAJLEPSZE - mam z 5 innych kompletow i leza w szafie.
Ale z blatami to spadli z choinki sa jakies porabane i dziwne :|
A trucki sie lamia na pol. Komplet odradzam ale kolaczka sa the best.,

Napisane Jun 5, 2006, 10:46 pm
Kraków, żyjecie ?? Miejscówki tRuSzKa 101 3
johnsons


johnsons
Aha, i jakbys sie truszka chciala umowic zeby cos posmigac to tez zapraszam :)

Napisane May 26, 2006, 10:56 am
johnsons


johnsons
@Kertoip&Brave:
No to spoko, odezwe sie jak tylko kupie nowa deske bo wlasnie wczoraj zlamalem nowego elementa po 4 dniach jezdzenia :D:D:D Robiac flipa na flacie czym defacto udowodnilem ze mam wrodzony talent do deskorolki

Poslecie mi swoje maile na priv?
Pozdro  :)

Napisane May 26, 2006, 10:51 am
johnsons


johnsons
Siema Brave! Ja mieszkam na ruczaju juz drugi rok i nie mam z kim smigac, i tak sobie popierniczam samemu, moze sie jakos stykniemy??!! Szukam juz nie wiem ile kogos zeby pojezdzic w krk.
:-)

Napisane May 24, 2006, 9:37 am
szczecin - skatepark Miejscówki Zyga 44 1
johnsons


johnsons
prawde mowiac to to co mnie wkurza w polskiej deskorolce to wlasnie to "only for locals" zajebiscie nie mozna sobie przyjsc pojezdzic, spadam do angli tam sa normalne ludzie i mam 3 skateparki pod domem. I NIE MA PSEUDORAPEROW - pozdro sOkUzZuka

Napisane May 16, 2006, 2:10 pm
Lubicie jezdzic w skateparku. Pozostałe Grzech 342 1
johnsons


johnsons
Lubie sie bujac...  Mamy taki skatepark ze mozna jezdzic od przeszkody do przeszkody, i tylko bawisz sie w zmiane normal/switch, nawet bez trickow na przyklad same jakies pivoty... Bardzo sie lubie tak bujac, to jest przyjemne, mamy calkiem fajna nawierzchnie...
lubie sie bujac  B)

Napisane Dec 16, 2005, 1:38 am
Wallplant?? Tricki johnsons 2 1
johnsons


johnsons
Widzialem kiedys kolesia ktory robil to na imprezie na mojej desce, podjechal do sciany zrobil cos w stylu bonelesa po czym odbil sie od sciany i podlozyl deske pod nogi ale jak probuje to rozkminic to brakuje mi 3 nogi zeby to jakos zrobic...
?? :thinking:

Ikona posta Napisane Dec 11, 2005, 11:19 pm
Co daje wam największą zajawkę? Pozostałe maska8 116 1
johnsons


johnsons
Czytanie andera mnie ostro jara, zwykle wstaje potem od kompa, biore deske i z buta wychodze jezdzic ;)

Ale tez granie w THUGa mnie ostro zajawia, po prostu nie moge potem przestac myslec o sekwencjach kombosow... i ide jezdzic :]

Napisane Dec 11, 2005, 10:56 pm
<< poprzednia 1, 2, 3 następna >>