Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Piosenki podnoszące na duchu Pozostałe Pioterv 160 1
Bambiskate


Bambiskate
2Pac- 2 Of Amerikaz Most Wanted
Coolio- Gangsta's Paradise
2Pac- Changes
2Pac-Soldier Like Me B)

Napisane Dec 31, 2009, 12:55 pm
Flip - Extremelly sorry Filmy SV - dyskusje Thomas04 27 1
Bambiskate


Bambiskate
Bardzo dobry film, klimat na maxa, jak ktos chce zassać to pisać na gg...

Napisane Nov 16, 2009, 8:20 pm
top 5 tricków Miejscówki kowciu97 30 1
Bambiskate


Bambiskate
1.Kickflip Underflip
2.Bs Noseblunt
3.360 hardflip
4.Quad HeelFlip
5.Antycasper

Napisane Sep 18, 2009, 2:17 pm
Decki Pogo Sprzęt Rykus9 384 1
Bambiskate


Bambiskate
Miałem, nie polecam. Nie chodzi nawet o wytrzymałość tylko poprostu źle mi sie na nim śmigało. :stare:

Napisane Aug 28, 2009, 3:43 pm
Grind Filmy SV - dyskusje BaRRy 234 1
Bambiskate


Bambiskate
gdzie można to ściągnąć i czy jest wersja z lektorem czy napisami?

Napisane Aug 15, 2009, 10:34 pm
Buty Cormax'a Buty repcak 300 1
Bambiskate


Bambiskate
Własnie je zakupiłem dzisiaj, do chodzenia fajnie a na deske, to sie jeszcze okaże...

Napisane Aug 13, 2009, 8:35 pm
Filmy z kobietami Filmy SV - dyskusje skater1988 13 1
Bambiskate


Bambiskate
element-rise up eveline bouliard (nie wiem jak sie to pisze) B)

Ikona posta Napisane Aug 8, 2009, 2:00 pm
Battle At The Berrics 2 Pozostałe Kolin 409 1
Bambiskate


Bambiskate
No przegrał Lizard bo mu nie poszło, ale ten drugi całkiem dobry tyle że bez popa, a King pokazał kto jest królem:D

Napisane Aug 4, 2009, 2:35 pm
Buty lando!!! Buty Russel 306 2
Bambiskate


Bambiskate
Bambiskate powiedział(a):
etnies442 powiedział(a):
Miał ktoś może taki model jak się sprawował?


Ja mam i są o.k



Jeżdze w nich 2 tygodnie, narazie ok, nawet sie tak szybko nie scieraja chociarz są juz slady...polecam je. ;)

Napisane Jul 14, 2009, 10:41 am
Bambiskate


Bambiskate
etnies442 powiedział(a):
Miał ktoś może taki model jak się sprawował?


Ja mam i są o.k

Napisane Jul 14, 2009, 10:39 am
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>