Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
[BMX] HARO 400.1 Na początek do "wyrobienia się"? Sprzęt Elek93 7 4
Elek93

Elek93
Dzięki za pomoc, doceniam to.

Napisane Feb 7, 2013, 8:37 pm
Elek93

Elek93
Nówka sztuka cena z wliczoną wysylka kurierską.

Napisane Feb 7, 2013, 1:51 pm
Elek93

Elek93
Dzięki za odpowiedź. Jak juz pisałem nie znam się na bmx a ten model wybrałem na podstawie wskazówek losowych osób na skateparku (jeżdżę już kilka lat na desce). Jedyne czego się dowiedziałem to to że ważne właśnie by rower był z chromoly a nie hiten a crank powinien być 3 częściowy. Z ciekawości spytam która część w tym rowerku nie jest z chromoly bo z tego co wyczytałem to właśnie wszystko wykonane jest z tego materiału. Czy 1100 to uczciwa cena za tego bmx?

Napisane Feb 7, 2013, 1:20 pm
Elek93

Elek93
Chciałbym spróbować swoich sił w bmx. Jeszcze nie wiem co mnie kręci dlatego chciałbym cos uniwersalnego. Mam 178cm wzrostu,ważę około 60 kg i mam 19 lat. Wpadł mi w oko rower HARO 400.1 model z 2011 roku. Czy będzie to dobry wybór? Składa się on z takich części :

Frame: 5 tube crmo frame w/removable brake mounts - 20.5" TT Fork: 1 1/8" Full Crmo- Threadless w/tapered legs Cranks: 3 pc. tubular Crmo 175mm Bottom Bracket: Sealed Mid Pedals: Haro "Recycled" plastic Sprocket: 25T Freewheel: 9T Bars: Full Crmo - 8" rise w/20.5" frame Grips: Counterfeit Rear Hub: 14mm axle CassetteFront Hub: 36H Alloy shell sealed bearing. 3/8" Rims: Alienation 36H Frt/36H Black Sheep DW Rear Tyres: Oydssey Aitken 20x2.125 F / 20x1.95 R Seat: Haro Plastic Pivotal Seatpost: Pivotal

Napisane Feb 7, 2013, 9:22 am
Wasz najgorszy blat Sprzęt pagus97 71 1
Elek93

Elek93