Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Miuosh Rap / Hip-Hop Pimpzibit 26 1
adio92

adio92
znalazłem go niedawno, a jestem już szczęśliwym posiadaczem Piątej Strony Świata. Płyta masakra, z zakupu jestem mega zadowolony. Myśle że miuosh nam sporo jeszcze pokaże. pozdro! ^^)

Napisane Nov 14, 2011, 10:14 pm
Jakie macie słuchawki?? Hydepark birdhouse1 1284 3
adio92

adio92
wrq dobra, dzięki, obcaje sie sobie w poniedziałek i zdam relację ^^)
a propo. znacie jakieś sklepy w krk, gdzie aktualnie studiuję, w których jest ogarnięta obsługa i wuży wybór słuchawek poza mp3store?

Napisane Nov 12, 2011, 12:33 pm
adio92

adio92
wrq do se w995. jeśli chodzi o jego granie to zawsze moge wgrać sobie inne sterowniki na słuchawki, bo już przy tym grzebałem. gatunek muzyczny głównie rap, choć metalu też sporo wchodzi, perkusja ma dobrze klepać :D
używanych słuchawek jeszcze nigdy nie kupowałem więc mam co do tego obawy(niesłuszne?)  ^^)
izolować mają najlepiej jak się da, a pianki chce bo za chuu nie mogę dopasować sobie silikonów i mi lubią wypadać choć próbowałem z różnymi rozmiarami od różnych słuchawek. pozdro :P

Napisane Nov 12, 2011, 10:59 am
adio92

adio92
wrq a co byś powiedział na temat a-JAYS One?? potrzebuje dokanałowych słuchawek tak do 100 zł, najlepiej jak by starczyło na pianki. miałem ze 3 zestawy do se w995, chyba hp77 czy jakoś tak, oczywiście creativki ep630, soniaki 51lp jakieś philipsy za 70 zł i sony ex10lp, ale to porażka max. tak że fajnie by było jakobyś do którychś z nich porównał Pozdro  :P

Napisane Nov 11, 2011, 9:45 pm
Studia i mieszkanie Hydepark ziomix 4 1
adio92

adio92
ziomek sprawdź sobie na gumtree.pl i dlastudenta.pl powinieneś coś znaleść  :P

Napisane Sep 5, 2011, 4:29 pm
Siłownia Extreme skejcikkk 764 4
adio92

adio92