Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
skateboarding, wiek i popaprane myśli Pozostałe bstt 132 1
KuBeK000


KuBeK000
serek2 powiedział(a):
dupaxd powiedział(a):
a ja w tym roku koncze 10

Widać po nicku...

hehe :P

Napisane Jul 5, 2010, 1:56 am
Lamar Sprzęt krzysieks 63 1
KuBeK000


KuBeK000
RubiSzubert powiedział(a):
czy opyla się kupic 2 decki lamara za 40 zł PROSZĘ O ODPOWIEDZ

używane??? ;)

Napisane Feb 1, 2010, 4:29 pm
Buty Adio Buty Robels 385 1
KuBeK000


KuBeK000
ShadowSong powiedział(a):
A co sądzicie od Adio Eugene RE??


http://www.zappos.com/images/727/7276698/3034-658266-p.jpg

dobre są gru6y ma podobne

Napisane Jan 1, 2010, 11:08 pm
Katowice pomnik Paderewa !!! Miejscówki Campbell 196 1
KuBeK000


KuBeK000
ozzyrys powiedział(a):
Hawk-Master powiedział(a):
Osiedle Paderewskiego o ile mnie pamięć nie myli, pytaj o Praktiker, bo pomnik jest na przeciwko :)

właśnie zbadałem i się okazuję że mam akurat po drodze. Bo autostrada A4 będę jechał a o ile się nie mylę to ona przebiega zaraz obok ?

no obok autostrady a na przeciw pra... po drugiej stronie autostrady są 3 stawy(galerie i sklepy)

Napisane Sep 26, 2009, 1:01 pm
Kolka Pogo !! Sprzęt hudy1234 255 1
KuBeK000


KuBeK000
hawk411 powiedział(a):
Chvdy powiedział(a):
nie wiecie gdzie mozna dostac jeszcze te zielone?



Niestety nie ma ich nigdzie ... Tez chcialem kiedys kupic ale nie bylo ... Pozniej znowu sie pojawily i teraz znow nie ma. Sa tylko zolte i biale.

napaewno???

Napisane Sep 25, 2009, 3:42 pm
skręcanie przy tricku Sprzęt Skailer213 17 1
KuBeK000


KuBeK000
przesuń tylnią noge bardziej do przodu(goofy-bardziej przesuń w lewo)
chodzi o to żeby mieć noge na tailu  nie na palcach tylko bardziej na pięcie wtedy środek ciężkości się wyrównuje
jak nie działa to sie jeszcze przechyl
ja tak robie i jeździ prosto
a jak ci niewygodnie to dokręć trucki:)
proste

Napisane Sep 23, 2009, 9:51 pm
Trucki Speed Demons Sprzęt marcinekSB 102 1
KuBeK000


KuBeK000
cybek powiedział(a):
KuBeK000 powiedział(a):
marcinekSB powiedział(a):
Nowość! Widzialem ostatnio trucki speed demons, ciekaw jestem opinii, moze ktos juz je kupił? Cena jest zachęcająca.


Dodany

nowość? chyba raczej nie bo od dawna je na necie widze a traczki z tego co slyszalem średnie

Sprawdź date dodania ;]

haha sory

Napisane Sep 3, 2009, 4:34 pm
pelna komercja Sprzęt krzynowek 147 1
KuBeK000


KuBeK000
Pan6bober powiedział(a):
czarnyneron powiedział(a):
Pan6bober powiedział(a):
czarnyneron powiedział(a):
Pan6bober powiedział(a):
Woodek powiedział(a):
Ale pier.do.licie!
Ja np. bym chciał żeby mój syn chodził w deskowych butach już za małolata i nie chodzi tu o lans.
.


a po tygodniu ci z nich wyrósł
no bo dzieci rosną pół metra tygodniowo


a co chcesz kupić mu o pół metra za duże buty?:w00t:
Ogarnij się i tyle :) CYCU

haha czaicie jak by to wyglądało butu pół metra za duże i popieprza do przedszkola na dsc
jeszcze na takim longbordzie

lepiej dawaj mu danonki bo będzie miał dziuru na wylot w kościach

Napisane Aug 29, 2009, 12:21 pm
Buty Etnies Buty franczesko 365 1
KuBeK000


KuBeK000
kupiłem dzisiaj etniesy i są mega wygodne i mięciutkie
u góry mówią że są twarde itp. inni chwalą chyba dużo zależy też od chyba modelu
najlepiej kupować w sklepie a nie przez internet to wtedy można sprawdzić jakie są miękkie czy twarde wygodne czy nie:)

Napisane Aug 28, 2009, 9:53 pm
BMX WTP Sprzęt konashred 9 1
KuBeK000


KuBeK000
c... jak reszta reason jest z hi tenu

Napisane Aug 27, 2009, 5:58 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>