Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
blaty HOMBRE Sprzęt decha1991 184 1
Rusi12


Rusi12
tak jak reszta 170zł z gripem i z uśmiechem mógł bym od was brać.
Jak narazie kupuje polskie deski bo blat z gripem 250zł to stanowczo za dużo.

Napisane Apr 15, 2009, 6:13 pm
łożyska maszynowe Sprzęt Jacol1 65 1
Rusi12


Rusi12
LSKSKATE powiedział(a):
Woytaz powiedział(a):
mateuszr powiedział(a):
http://allegro.pl/item402227701_lozysko_608_zz_abec_7_rolki_deskorolki_.html

Jak myślicie, coś takiego będzie ok? ABEC-7, 608zz, japoński

Też sądzę, że nie ma sensu przepłacac za łożyska, jesli mozna mieć to samo za mniej $. Lepiej zaoszczedzoną kase przeznaczyć na lepszy blacik :D Tylko jakie najlepiej wybierać te łożyska maszynowe? Może ktoś orientuje się gdzie w Warszawie dostanę? Pozdro!


mialem takie ale w ciągu 2 dni poszło mi 3 lozyska:P te blaszki ochronne powginaly sie do srodka, a pozniej sie rozsypaly sie jak... szkoda gadac;/
nie polecam ich. 


to chyba jakis dziwny jestes ja mam te same lozyska tylko ze z gumowymi oslonkami i trzymają chyba z pol roku jak nie dluzej


Wiesz co to są tulejki??

Te łożyska są bdb i koniec. Firmy deskorolkowe nie maja takich fabryk zamawiają xxxx sztuk z kolorowymi osłonkami i zarabiają na was. Tak jak z innymi częściami.
Za nakrętki 4sztuki biorą 5zł takie same w zwykłym sklepie 20gr.

Napisane Mar 16, 2009, 8:42 pm
blaty Celebrities Sprzęt Krystian04 304 1
Rusi12


Rusi12
kenedy powiedział(a):
Seria na lato 2008 dopiero jest wyczesana widziałem więc wiem co mówię :), 5 serii=12 desek jak na polski brand to niesamowite aby wypuścić taką kolekcję. Oj już się jaram na max'a. Yo.
A można je gdzieś zobaczyc ??

Napisane Mar 18, 2008, 1:53 pm
Pogo - Gity Filmy SV - dyskusje skatelife 122 1
Rusi12


Rusi12
Może będziecie gadać o filmie a nie o tym czy KUPIĆ czy Ściągnąć bo traci ten temat sens.

Napisane Mar 8, 2008, 7:22 pm
Lakai - Fully Flared Filmy SV - dyskusje portfelik 228 1
Rusi12


Rusi12
Film wszech czasów :)

Napisane Feb 17, 2008, 11:16 am
sv Nike nothing but the truth Filmy SV - dyskusje sheckler11 22 1
Rusi12


Rusi12
Nike wiadomo, że nigdy w pełni nie bedzie zajawkową firmą.
Ale nie patrzac na autra filmu to jest to naprawde KOZACKE Video tak jak i reszta.(Nike według mnie sie postarał) Dodam, że P-ROD mnie rozwalił.Tak czy inaczej trzeba zobaczyc.

Napisane Dec 4, 2007, 9:54 pm
Deskorolka a zdrowie.. Pozostałe Tomassss 148 1
Rusi12


Rusi12
Co byś my nie robili i tak coś nam sie zwali niezależnie czy będziemy chodzić na siłownie grac w piłkę jeździć na desce czy tańczyć balet.Natomiast jak nic ze sportu nie robimy to też źle :/

Napisane Dec 4, 2007, 2:06 pm
Red Bull Build The Trick 2007 Filmy SV - dyskusje Karwan89 69 1
Rusi12


Rusi12
Jeszcze by dobrze bylo gdyby tamte spoty co oni robią nie były jednorazowe jak to bywa.

Napisane Nov 3, 2007, 5:07 pm
Co sądzicie o firmie Zero ???? Sprzęt heniu13 399 1
Rusi12


Rusi12
Wszystko ok max zajawkowa firma
ALE CO DO JAKOŚCI DESEK TO NAJLEPSZE NIE SA

Napisane Apr 17, 2007, 9:27 pm
Decki Girl Sprzęt osecik 187 1
Rusi12


Rusi12
Najlepszy deck jaki miałem GIRL

Napisane Mar 1, 2007, 11:28 am
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>