Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
"Starzy" użytkownicy. Hydepark Boro92 67 1
ArTiK


ArTiK
guitarsk8 powiedział(a):
danlancher powiedział(a):
Wiosna powoli wraca, mysle juz o rowerze i przypomnial mi sie anderek.. i wszedlem i nie wierze.

Jaka nostalgia, jakie tu spustoszenie. Az wierzyc sie nie chce ile przez te kilka lat zycie potrafi sie zmienic.


Pozdrawiam starych szydercow i trolow.





Boże piszę tutaj, pierwszy raz po jakiś 5 latach. Wieje nostalgią, nic tylko odpalić gadu gadu w tle i czytać shoutboxa [*]. Dzięki anderek za szkołę życia.

Mam nadzieję, że weterani pamiętają tą świetną produkcję :3

https://www.youtube.com/watch?v=Z4KnTeHTcd8

Napisane Mar 31, 2019, 9:44 pm
Shout - powrót do przeszłości Hydepark guitarsk8 4 1
ArTiK


ArTiK
Dokładnie, dodam jeszcze że shout był "sercem" andera. Wiele osób wchodziło na niego głownie z tego powodu. Na "starym" shoucie zawsze były tematy i pełno osób, ale po tym jak wprowadziliscie zmiany to zauważyłem, że mało kto się odzywał. Dlatego mamy prośbę, zróbcie by stary shout powrócił o ile to jest możlliwe ;D. Pozdro!

Ikona posta Napisane Dec 22, 2014, 8:38 pm
Dawno temu w internecie Hydepark Ireneusz2 52 2
ArTiK


ArTiK
Generic powiedział(a):
@UP
Cytuj:
Facebook istnial, a itak wolalem siedziec na andegrandzie, 'ja wiedzialem, ze tak bedzie'.


Chcesz nam przez to powiedzieć że niby andegrand był lepszy od facebooka?


No na to wychodzi , i po części tak było :D

Napisane Nov 3, 2013, 10:49 pm
ArTiK


ArTiK
No niestety , kiedyś było zupełnie inaczej niż jest teraz ..Na pewno każdy z wielką chęcią odwiedzał ten portal bo wiedział ,że znajdzie się ktoś do pogadania . Odwiedzam andera kontrolnie z pare razy w miesiącu i jedyne co można znaleźć na komunikatorze to "sprzedam miejscowki na fb " , "ma ktoś berlinwooda na sprzedaż ".
Ma ktoś moze link do  tego jak Dan palił fingerboardy , albo " Casting Andegrand " na YT ? :D

Napisane Nov 3, 2013, 10:47 pm
Laptop : )) Gry, konsole, pc, internet... ArTiK 6 3
ArTiK


ArTiK
Spoko , dzieki ; )

Napisane May 29, 2012, 10:32 pm
ArTiK


ArTiK
Nikt nie ma pojecia ? :)

Napisane May 27, 2012, 3:51 pm
ArTiK


ArTiK
Witam  . Poszukuje laptopa do 2 tysięcy , głownie będę używał go do przeglądania internetu , sporadycznie do gier ( dobrze by było gdyby miał dość wytrzymałą baterię ). na razie według mnie to są najlepsze warianty :
http://allegro.pl/laptop-toshiba-satellite-l775-windows-7-i3-6-640-i2364059873.html
l
http://allegro.pl/laptop-hp-pavilion-dv6-6149-quad-a6-6-750gb-6750-7-i2340323918.html

http://allegro.pl/asus-x53ta-k53ta-a6-3400-6gb-hd6650-640gb-win-7-i2335306193.html

http://allegro.pl/fujitsu-lifebook-ah530-i5-480-6gb-320gb-hdmi-win7-i2367267887.html

Moglibyście mi doradzić który laptop jest najlepszy , ewentualnie podać swoją ciekawą propozycję : ) ( chodzi mi tylko o nowe laptopy)


Z góry Dziękuje

i

Pozdrawiam !!!!!

Napisane May 22, 2012, 2:25 pm
[Rock itp.] Oceń Utwór którego słucha osoba wyżej Rock / Metal bart2208 1011 2
ArTiK


ArTiK
3/10

Napisane May 21, 2012, 6:04 pm
ArTiK


ArTiK
7/10

Napisane Apr 25, 2012, 10:32 pm
Wspomóż głosem ulubionego moderatora. Hydepark orson91 14 1
ArTiK


ArTiK
Mój  głos został oddany :w000t: :w000t: :w000t: :w000t:

Napisane May 11, 2012, 5:02 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>