Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1 następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Problem z trakami. Sprzęt S1K 3 1
S1K


S1K
Siema!
Kupiłem trucki Venture promodel Stevie Williams i mam problem bo jeden trak jest troche niższy od drugiego( albo wyższy od drugiego whatever). I moje pytanie brzmi czy wiecie o co chodzi? Miał ktoś z was tak? Jakiś patent na to? Zauważyłem to po godzinie jazdy na nich może gumke w jednym zbiłem troche i dlatego tak sięwydaje i jak zbije w drugim gumke to się wyrówna. Hmm pomóżcie:)

Ikona posta Napisane Jun 27, 2013, 10:20 pm
Rolki Na Początek , Co Wybrać? Sprzęt soulfly 200 1
S1K


S1K
Siema.
Dopiero będę kupował moje pierwsze rolki i chciałem Razors Cult Street, dobry wybor waszym zdaniem? (i tak z czasem bede kupowal co to lepsze części)

Napisane Jan 5, 2012, 7:14 pm
Co robić w zime ??? Pozostałe WMR2 79 1
S1K


S1K
Peace_Maker powiedział(a):
alieeen123 powiedział(a):
MixiU321 powiedział(a):
Ej jest ktoś może z Stargardu i wie gdzie na desce można śmigać teraz? :stare:
Bo na razie co wypatrzałem to parking podziemny zodiaka :thinking: tylko trochę głośne echo jest jak decha o ziemię walnie. Jak by była jakaś inna lepsza miejscówka na zimę proszę o odpowiedzi. :)

ja bym konia walił gdy by umnie był podziemny garaż albo kryty spot.


Na podziemne parkingi nie chodzę, niska temperatura niekorzystnie wpływa na deske...
Kryty park w Gdańsku jest ale drogi jak cholera i nieciekawy.

Czekam na wiosnę :)

Może nie ciekawy ale jak nic innego fajnego ni ma to to jest chyba najleprze rozwiazanie, 30 zł karnet na miech i jest fajnie.. :p

Napisane Jan 21, 2011, 6:38 pm
Ubrania na snowboard Snowboard m12 67 1
S1K


S1K
Ja się ubieram na snowa :
Spodnie RIDE Phinney Insulate-czerwone :D
kurtka Walkhard biała w czarne napisy jest mega bo jak narazie nie przemokla mi ani razu.
pod to jakas bluza i T-shirt , a na nogi kalesonki albo bez haha XD

Napisane Dec 2, 2010, 4:11 pm
snowpark własnej roboty Snowboard Tettek 23 3
S1K


S1K
umnie remontują ulice i mieli takie wielkie fajne rury ale sie nie zalapalem i juz ich nie ma : / moze jeszcze beda moze..

Napisane Nov 14, 2010, 9:59 pm
S1K


S1K
Sorki :D! hmm w Casto można taka wielka rure kupic D:? a dowoża na miejsce ? moze wiesz ?
no i moze jakiegos raila tez skołuje ;D bo fajne sa !

niee powiedział(a):
a np. ten czerwony rail techrampsa za 250? nie będzie?
jeb! ale to jedynie flacik pod górką.

myślę iż będzie ten rail zamały na snowa ;p

Napisane Nov 14, 2010, 9:22 pm
S1K


S1K
MAM PYTANIE BO ZAJARAŁEM SIĘ TAKIMI WIELKIMI RURAMI POMARAŃCZOWYMI CO CZĘSTO MAJA NA FILMIKACH SNOWBOARDOWYCH TAKIE KARBOWANE ALBO I NIE SĄ CZĘSTO WYKPORZYSTYWANE DO KANALIZACJI ALBO PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH , NO I TU MOJE PYTANIE SKĄD WZIĄŚĆ TAKA OWĄ RURE ? GDZIE KUPIĆ ? SKĄD 'POŻYCZYĆ" ;DDD ?
POZDROO!

Napisane Nov 14, 2010, 8:59 pm
Wasz sprzęt Snowboard em12 124 2
S1K


S1K
śliczne śliczne błyszczy błyszczy :O

za ile bujnołeś ?

Ikona posta Napisane Nov 14, 2010, 7:36 pm
S1K


S1K
A ja mam taki zestaw:
Blat WOOX 2010
Wiazania SANTA CRUZ SUAVE
Buty Controle
to moja pierwsza deska wiec nie jest to jakiś zarąbisty zestaw :) ale ogółem jeżdże na snowboardzie 4 lata :D z przerwami i myśle nad tym żeby na nastepny rok jakiś leprzy blat se skombinować. możę

Napisane Nov 8, 2010, 9:26 pm
<< poprzednia 1 następna >>