Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4 następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Sukces Harry'ego Pottera Hydepark blizzard1 116 2
couple


couple
RSSWThorin powiedział(a):
,,Harry Potter".... jakoś mi nie podchodzi.... Zawsze wolałem ,,Władce Pierścieni" ;)


Co kto lubi :D
ale tez musze kiedys sprobowac Wladce :D

Napisane Dec 17, 2005, 2:03 am
couple


couple
Przeczytałem wszystkie ksiązki sa ZAJEBISTE !!!
i teraz moge sie na ten temat wypowiadac :D
a nie tak jak nie którzy nie czytali i głupio pierdola  :mad:

Napisane Dec 6, 2005, 10:52 pm
jak ze mna rozmawiać Hydepark Zyga 138 1
couple


couple
Stare ale jak widze nadal na topie :D

Napisane Dec 14, 2005, 12:51 am
Bytom Dolomity Snowboard couple 24 2
couple


couple
marek@tg powiedział(a):
Ja mam pare kilosów do rtych dolomitów i raz na snowbordzie tam jexdziłem i było całkiem spoko.


ja tez mam pare,ostatnio z nudów se tam pojechałem z kumplem autem,parking płatny zrobili  :stare:

Napisane Dec 14, 2005, 12:50 am
couple


couple
hehe :)

kurde wjazd zrobili płatny 3 zl no zol ..

Kani: opcja edytuj :ninjafist:

Napisane Nov 9, 2005, 1:17 am
Grafitti- sztuka czy wandalizm? Graffiti oxi 62 1
couple


couple
To pytanie od kilku dobrych lat ...

Napisane Dec 14, 2005, 12:46 am
Pozerzy na rowerach .... Pozostałe ahmedos 81 1
couple


couple
Jak sie umie to nawet sie na zwykłym MBT zrobi !!!
co szpan ze ktos ma lepszy i droższy...buahahhaa
kazdy kupuje rower na jaki go stac !!!
i nawet jak koles bedzie mial droższy rower odemnie i bedzie se nim chociazby jezdził do sklepu i z powrotem to nie nazwe go pozerem !!! boshe niech ma nie badzmy tacy zazdrosni !!!

Po co kupowac taki drogi rower ? a po to wlasnie po zeby miec...zalosne sa te wasze pytania.
i pamietajce ze zostana tylko prawdziwi,tak zawsze było ze wszystkim.

pzdr.

co to zazdrosc robi z ludzimi ....

Napisane Dec 6, 2005, 11:14 pm
Horror Hydepark bula1111 1473 1
couple


couple
Teksanska Masakra

13 duchów

Napisane Dec 1, 2005, 1:32 pm
Psiaki Hydepark macio12 381 1
couple


couple
Ja mam calego czarnego kundelka :D

Napisane Nov 20, 2005, 10:24 am
2 tysiące istot Hydepark Zyga 431 1
couple


couple
Ja zjadam dwa razy tyle :P

Napisane Nov 2, 2005, 4:26 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4 następna >>