Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1 następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Czapki zimowe Dodatki qba97 82 1
whitey


whitey
w temacie snapów wrzuciłem to i tu przypropsuje bo lubie tą firmę
http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-h.ak/hphotos-ak-ash3/487967_10152546355720344_973386178_n.jpg

polecam na maxa, kupuje od ziomeczkow już jakiś czas i wsio to high quality:-)

Napisane Feb 15, 2013, 11:51 am
Snapback / FullCap Dodatki knoh 40 1
whitey


whitey
Kolaboracja Shade x Starter

http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/526505_10152503772670344_1739762481_n.jpg

jaram się tą czapeczką opór!!!!

Napisane Feb 15, 2013, 11:46 am
Dziary Hydepark Paffcio90 1121 1
whitey


whitey
foto z przed roku...teraz jest juz tło:-p
http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-h.ak/hphotos-ak-ash4/386462_266290263416784_1206759526_n.jpg

Napisane Feb 15, 2013, 11:43 am
Czy polecacie SnowShow? Snowboard EmiliaS 6 1
whitey


whitey
rusherS powiedział(a):
Dziwnie reklamowe to pytanie z nowego konta, jeszcze ciekawsze, że na kilku forach związanych z sportami extreme dokładnie identyczne w tym samym czasie.
To taki sprytny produkt placement czy się mylę?


spostrzegawczy:-)

nie wiem czy reklama czy nie, ja byłem na sylwestra z 2 lata temu i było na maxa spoko...
jeśli ktoś szuka wyjazdu na którym sobie pojeździe do porzygu to dobra opcja
jeśli ktoś szuka wyjazdu na którym sobie trochę pojeździ a potem będzie szukał innych atrakcji to jest to MEGA opcja dla niego...Ci ludzie codziennie coś tam robia...wiec jak ktoś jedzie z kimś kto słabo śmiga polecam te wyjazdy (ja cały dzien na desce a moja dziewczyna zaliczyła wszystkie biby na stoku i poza nim,jakieś warsztaty...ja miałem spokój a moja dziewucha była zajęta non toper)

polecam:-)

Napisane Feb 15, 2013, 11:38 am
OSCYP Snowboard Contest 2013 Snowboard simeone 2 1
whitey


whitey
ktoś był?
jak wrażenia...?

ja byłem i zdecydowanie zeszłoroczny oscyp bardziej mi podpasił:-]

Napisane Feb 15, 2013, 11:32 am
Słuchawki douszne ok. 50zł SkullCandy Gry, konsole, pc, internet... nighthawk331 14 1
whitey


whitey
te słuchawki są turbo słabe...nie dość ze wypadaja z uszu to jeszcze sie rozwalaja zawsze w tym samym miejscu czyli przy jacku :-(
jedyne co dobre to ze reklamujesz i dostajesz nowe...i tak do smierci:-)

Napisane Feb 15, 2013, 11:29 am
<< poprzednia 1 następna >>