Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia ... 2, 3, 4, 5, 6 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Siłownia Extreme skejcikkk 764 7
lozek202


lozek202
KroVa powiedział(a):
Mi po kilku tygodniach trener powiedział, że jest zaskoczony, bo wszystkie ruchy wykonuję bardzo dobrze - kwestia indywidualna widać.


Zdarza się, ale tak samo trzeba wziąć pod uwagę, że na każdego człowieka dany ruch inaczej wpływa - wiadomo schemat jest ten sam ale np. na jednego działa jak robi biceps mniejszym ciężarem, dokładnie bez ruchów ciałem a na drugiego jak robi większym ciężarem i wspomaga się ciałem wyrywając ciężar a nie robiąc dokładnych ruchów.

Potrzeba dużo praktyki aby wykonywać wszystko prawidłowo i efektywnie, dlatego uważam że ten rok który podałem to nie jest przesadzanie.

Też na początku wydawało mi się 1,5 roku temu jak zmieniłem siłownie, że robię wszystko okej, właściciel powiedział, że robie prawidłowo i widzi, że miałem styczność z siłownią a ja z czasem wszystko udoskonalałem i doszedłem do wniosku, że wbrew pozorom nie robiłem tak prawidłowo.

Przez pół roku efekty miałem słabe, uczyłem się wszystkiego ( nadal udoskonalam wszystko )

Potem przez rok zrobiłem 12kg masy w tym bardzo mały procent tego to tłuszcz gdyż jestem dobrze wyrzeźbiony - zrobiłbym wiecej gdyby nie to, że trenuje jeszcze tenisa i ogólnie na codzień bardzo dużo spalam.

Strasznie też skoczyła mi siła np na początku na klatke robiłem 5 ruchów 20kg - wiem wstyd ;) a teraz robię 6 razy 100kg w przedostatniej serii czyli gdy juz jestem trochę styrany.

Nie chwalę się tylko jest to argumentem, że można szybko zdziałać naprawdę sporo, ale trzeba się wyuczyć ruchów, poprawić technikę oraz zadbać o jedzenie i suplementy.

Napisane Sep 13, 2009, 1:21 am
lozek202


lozek202
To wcale nie oznacza, że robisz to dobrze.


Prawda jest taka, mniej więcej po roku dopiero zaczyna się robić W MIARĘ poprawnie.

Napisane Sep 12, 2009, 2:21 pm
lozek202


lozek202
lampard169 powiedział(a):
cowy mowicie ze 8kg to dla mnie przecież ja bez wysilku biore te 15 !


mogę się założyć, że podnosisz nieprawidłowo technicznie. Przypominam, że seria to 8-12 powtórzeń - 3-4 serie na ćwiczenie małej partii typu biceps/triceps, a ilość ćwiczeń to 2-4, do tego robi się to po dużych partiach np po klacie/barkach masz już lekko zmęczony triceps.

Każdy ruch ma być dokładny, bez pomagania ciałem ( niektórzy robią to nieświadomie nawet ;) )

PS. pomyślalem ze chodzi o biceps    zgadłem?

Napisane Sep 9, 2009, 2:35 pm
lozek202


lozek202
dukatSB powiedział(a):
A jakieś białko na początek? Co polecasz? Może Ostrovia, tylko i wyłącznie ze względu na cenę, ale słyszałem wiele pozytywnych opinii na jej temat.


Dołączę się do tych opinii ;)

Wszamałem 2 paczki ostrowii i jestem zadowolony z niej. Dosypywałem ją do gainera aby mieć odrobinę więcej białka w porcji ( aby mieć około 30 gram - tyle ile mniej więcej może się wchłonąć mi jako budulec a nie jako źródło energii ), używałem jej też zamiast BCAA w celach antykatabolicznych po treningach Tenisa/ po siłowni jak nie miałem gainera.

Napisane Sep 6, 2009, 7:33 pm
lozek202


lozek202
dukatSB powiedział(a):
A najlepiej solidnie potrenować, zjeść ze 2 banany, później jakiś ryż z kurczakiem + warzywa z oliwą. ;)


Teoretycznie masz rację, ale nie na temat jest ta wypowiedź ;)

banan, kurak z ryżem, warzywami i oliwą nie zastąpią ci supradynów itd, nie dostarczą ci większości witamin ani mikro/makroelementów choć naprawdę są to rzeczy mega pożywne i do tego smaczne ;)

Za to jedzenie różnorodnych owoców typu pomarańcze, banany, jabłka, winogrona pozwoli nam uzupełnić braki witaminowe.

Napisane Sep 6, 2009, 12:23 pm
lozek202


lozek202
Ja kiedyś słyszałem że sok pomarańczowy 50/50 z wodą daje to samo co izotonik ale kompletnie nie mam pojęcia czy to prawda czy nie. (istnieje taka możliwość, bo w sumie izotoniki i ich reklamy działają bardziej na podświadomość niż organizm )

Napisane Sep 6, 2009, 1:23 am
lozek202


lozek202
w czasie treningu oraz po treningu można.

Choć tak naprawdę nieopłacalne jest stosowanie przez dłuższy czas izotoników. Nie są to cudowne środki.

Wystarczy pić na codzień jakiś kompleks witaminowy ( makro i mikroelementy ) typu SUPRADYN a w czasie treningu pić po prostu wodę ;)

Napisane Sep 6, 2009, 12:06 am
Te Tris & W.O.C.C. Rap / Hip-Hop owl 140 1
lozek202


lozek202
BlackFox powiedział(a):
Ja mam plyte sciagnieta przyznaje sie. Przesluchalem no i hmm co moge powiedziec rewolucji nie ma stary dobry tet i tyle nikt napewno sie nie zawiedzie ale jakiegos giga szalu nie ma


Zdecydowanie się zgadzam !

W sumie bardzo podoba mi się połowa płyty ( "obudź się",  "skr",  "autorytet",  "jeden świat",  "tetrock",  "tam i z powrotem",  "portfimao",  "bez wazeliny",  "zyskistraty" )

Druga połowa jest spoko, ale nie jara mnie zbyt mocno.

Napisane Sep 9, 2009, 4:25 pm
Jaka kamera dobra do filmowania?! Pozostałe rkdnb 819 2
lozek202


lozek202
Masz ustawienia manualne w tym aparaciku? Ostrość, przesłona, migawka, balans bieli ?

Bo jak nie to nawet nie ma o czym gadać.

Poza tym z tego co wiem to aparaty nagrywają jakby w NTSC - 30 klatek na sekundę ( norma w USA i Japonii ) w europie norma to PAL 25 klatek na sekundę.

Poza tym aparaty nagrywają zazwyczaj w progressive'ie ( 30 pelnych klatek zamiast 60 półobrazów ( dla NTSC ) lub 50 półobrazów (dla PAL ) więc mniejszą płynność obrazu mają.

Napisane Sep 6, 2009, 8:47 pm
lozek202


lozek202
Travisedd powiedział(a):
Ahh. A jak będę nagrywał ta kamera deskę, i spowolnię niektóre klatki to będzie ładny obraz? Chodzi mi o to ze by kamera nagrywała tez szybkie sceny, ze by nie było gorszej jakości.


nie chcę Cie obrazić, ale jak widzisz nie wiesz kompletnie nic o kamerach a łapiesz się za HD...  To nie jest dobry pomysł. 

Przed Tobą jeszcze dużo roboty.... przede wszystkim ogarnięcie ustawień kamery i obróbka materiału

Napisane Aug 31, 2009, 6:39 pm
<< poprzednia ... 2, 3, 4, 5, 6 ... następna >>