Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
"Starzy" użytkownicy. Hydepark Boro92 72 1
ulmanos


ulmanos
Ale jaja to forum jeszcze żyje :D siema po x latach :D

Napisane Jul 19, 2019, 1:45 am
Nowe Porsche 911 !! !! 910 KM !! Vmax 392 km/h Hydepark guumiis 50 3
ulmanos


ulmanos
op tak co do tego się zgodzę Niemcy,Austria.... tam drogi są cudowne ale tam ma kto o te drogi dbać...

Napisane Jun 25, 2007, 11:23 pm
ulmanos


ulmanos
ok. motorem się rozbujasz. Ale autem jeszcze tak w chuj niskim jak porsche to nie ma chuja osiągnąć więcej niż 200-250 bo wszystko odleci i kawałki auta zostaną za tobą.

Napisane Jun 25, 2007, 10:48 pm
ulmanos


ulmanos
guumiis powiedział(a):
phantom666 powiedział(a):
nom auto ciekawe ale moim favouritem jest Koenigsegg CCX, to auto dopiero wymiata !


Wolałbym Porsche , to w ogóle nie ma klasy ...

czy ja wiem czy nie ma? to autko ma naprawdę ładny wygląd osiągi chyba też niezłe. A porsche każde wygląda tak samo.
A tak szczerze to nie chciał bym takiego auta po co mi ono skoro i tak niepojade nigdzie nim nawet 220km/h bo na polskich drogach by sie rozleciało jak bolid kubicy.

Napisane Jun 25, 2007, 10:20 pm
RRRrrrr!!! Kiedy jaja miały kły (film) Hydepark Pisaczow92 60 3
ulmanos


ulmanos
Pisaczow92 powiedział(a):
ulmanos za bardzo przeżywasz ;] Oczywiście ze to ironia :P
Orson91 Skoro wtedy nie mialeś jak obejrzeć to teraz masz czas... Wakacje... :P
Uśmiejesz się!! xD

Dobra ok przyznaje nie zajarzyłem tej ironii ale to może dla tego że filmu nie oglądałem.

Napisane Jun 25, 2007, 11:11 pm
ulmanos


ulmanos
Pisaczow92 powiedział(a):
No w sumie rzeczywiście możemy zepsuć komuś zabawę ;]
Ja niestety zgubiłem płytę i wypadalo by ściągnąć jeszcze raz :P

Dobra nic nie mówie ale jak koleś sam sobie zaprzecza to ja nie wiem kto tu jest nie rozgarnięty. Ale żeby nie było że chcę wywołać kłótnię to się już nie odzywam.

Napisane Jun 25, 2007, 11:05 pm
ulmanos


ulmanos
Pisaczow92 powiedział(a):
Kto zna film RRRrrrr?? Film jest bodajże francuski a w polsce jest z dubbingiem (jerzy kryszak, Hanna Śleszyńska, Grzegorz Halama itd.)
Film jest pełen głupich sytuacji np. sprawdzanie obecności :"Adam?jestem! Adam?Jestem! Ewa? jestem! ewa? jestem! adam? adaaam... No tak adama jak zwykle nie ma.. Adama zapewne też nie ma??" itd.. ;P albo gdy Adam obiera pomarańczę wyrzuca owoc a zjada skórkę... Akcja odbywa się podaczas rozmowy więc można tego nie zauważyć... ;] Film jest pełen takich sytuacji, więc warto obejrzec go parę razy... Jeśli oczywiście wam podpasuje ten humor... :]
Film miło się ogląda z przyjaciółmi, a także i samemu na poprawienie nastroju...
PISZCIE!!

Stary w temacie piszesz że to jeden z naj głupszych filmów a za chwile sam sobie przeczysz i mówisz że watro go oglądać kilka razy...
Sam filmu nie widziałem ale słyszałem że dubbing jest całkiem niezły.

Napisane Jun 25, 2007, 10:56 pm
Praca sezonowa .... Hydepark guumiis 109 3
ulmanos


ulmanos
guumiis powiedział(a):
jarekb7 powiedział(a):
Świetny sposób na zarobek.

Z dziadkiem i bratem pracuję w pasiece (to tam gdzie są pszczoły), można nawet 800 zł za wakacje zgarnąć (na głowę), z tacie pomagam w betoniarstwie.

A truskawki już sie raczej kończą...


No 800 to tak średnio ...
U nas teraz płacą np. za klejenie kartonów 1400zł brutto, za kostkę brukową 1100,
Potem zbieranie pomidorów ok.50zł dziennie co też daje ponad 1000zł, za ogórki chyba 70gr/kg no to wychodzi około też 50zł dziennie, bo tak się mówi ale troche tego trzeba nazrywać... no a roznoszenie ulotek było chyba za 7zł/h

Tu masz racje trzeba się na zrywać i na chodzić ale jaka potem przyjemność że sobie sam zarobiłeś i że możesz  sobie kupić deka wypaśnego, i nie musisz  od starych kasy żulić.

Napisane Jun 25, 2007, 10:45 pm
ulmanos


ulmanos
przemsk8 powiedział(a):
a ja mozliwe że będę pracował w tartaku  B)

Przejebana robot cały czas jesteś ujebany w trocinach i w pyl. A jaki zarobek? Bo niedaleko mnie w tartaku dają ledwo 5-6zl za godzine.

Napisane Jun 25, 2007, 10:25 pm
ulmanos


ulmanos
Praca sezonowa to chyba najlepsza szansa żeby zarobić trochę kasy w wolnym czasie.
Ja pracuje u mojego staruszka w firmie przy ogrodzeniach( w moim wypadku malowanie 
słupków ) robota fajna no i wynagrodzenie też całkiem całkiem.

Napisane Jun 25, 2007, 5:14 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>