Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Fotografia Hydepark krzynowek 1104 2
19MeLoN90


19MeLoN90
frycol_hiphop powiedział(a):
19MeLoN90 powiedział(a):
siema mam pytanie , mam przerobione zdjecie tzn czzesc jego jest wymazana(robilem to w photoshopie) czy mozna przywrocic pierwotny stan tej fotki?


w jpg?

tak

Napisane Jul 29, 2010, 11:38 pm
19MeLoN90


19MeLoN90
siema mam pytanie , mam przerobione zdjecie tzn czzesc jego jest wymazana(robilem to w photoshopie) czy mozna przywrocic pierwotny stan tej fotki?

Napisane Jul 28, 2010, 3:18 pm
Siłownia Extreme skejcikkk 764 8
19MeLoN90


19MeLoN90
przerwy miedzy seriami zalezne od treningu a oprocz techniki to  jeszcze sam oddech chociaz to w sumie tez pod technike podbija;p

Napisane Sep 10, 2009, 12:13 am
19MeLoN90


19MeLoN90
dukatSB powiedział(a):
A najlepiej solidnie potrenować, zjeść ze 2 banany, później jakiś ryż z kurczakiem + warzywa z oliwą. ;)

zalezy kto jaka ma diete pod trening;]
a co do jakichs energetykow mi to nie potrzebne, tak samo odzywki
trening na sucho najlepiej;p

Napisane Sep 7, 2009, 3:34 pm
19MeLoN90


19MeLoN90
danlancher powiedział(a):
PalaSz15 powiedział(a):
adio92 powiedział(a):
PalaSz15 powiedział(a):
finger12 powiedział(a):
Tak w ogóle podaj swoje cele treningowe, dotychczasowy plan, diete... no to coś Ci więcej powiemy. Bo z tego nic nie wynika. No i przydadzą się dane na temat wieku, wagi, wzrostu itp...


Moim celem treningowym jest zwiększenie siły po to, żeby móc lepiej się w razie czego obronić, bo zawsze trafiło się na silniejszego od siebie :mad: a teraz chcę to zmienić! ;)


Toż nie lepiej popracować nad szybkością? Jakieś sztuki walki. Po treningach i tak siła Ci się zwiększy mimo wszystko  :P


Trenuję już boks i kick boxing :)


Rzuc to i zacznij muaythai. Taki wycisk dostaniesz ,ze ci sila szybko skoczy.

kazda sztuka walki wymaga sila ja np polecilbym krav mage;p

Napisane Aug 14, 2009, 11:58 pm
19MeLoN90


19MeLoN90
PalaSz15 powiedział(a):
kacpero14 powiedział(a):
Jak to jest , mam 16 lat i mogę iść spokojnie na siłkę ? Bo nie którzy gadają , że za wcześnie bo rośniesz a nie którzy , że idealny wiek o_o.

Lepiej się pytać jakiegoś trenera tam na siłce , czy samemu (albo z pomocą sfd.pl) sobie ułożyć plan treningowy ?:P


Możesz zaczynać ćwiczyć :) Mam wieeeelu kumpli, którzy ćwiczą i mają formę świetną  ^^) Ułóż sobie plan i później skonsultuj go z jakimś trenerem, tak chyba będzie najlepiej. Pozdro  B)


kacpero jak masz mozliwosc zacznij wspolprace z trenerem zwlaszcza na poczatku przygody z silownia duzo Ci to da, a co do alko Palasz to bro jest kaloryczne a zakwasy to oznaka dobrego treningu przyzwyczaisz sie to nie przeszkadzaja ;] ajestes zadowolony z tego ze sie przetyrales. co do dietki to wlasnie unikac procentow, oprocz bialka itd wazny jest sen jezeli chcecie budowac miesnie

Napisane Aug 14, 2009, 11:35 pm
19MeLoN90


19MeLoN90
LSKSKATE powiedział(a):
"Gdy nie biorę tych odżywek czuje się dobrze, wezmę raz i mam bardzo wysokie ciśnienie i czuję się źle."

sam sobie odpowiedziales, przestan brac bo ci mozg do konca zeżre

no za madra wypowiedz to nie jest
a ty bogdan45 jak masz problem z nadcisnieniem to odstaw odzywki bo one zawsze podbijaja, jak chcesz mase to pokombinuj dobrze z dieta;)

Napisane Aug 10, 2009, 11:15 pm
19MeLoN90


19MeLoN90
no cwiczenie bzdura jakas xd
ja chodzilem na silownie taka piwniczana;p koksowania typowa ale sprzetu bylo , a teraz taki pro klub razem z fintessem, spa i innymi bajerami ale chociaz poprowadza cie ludzie w dobrym kierunku
co do tematu zwlaszcza do tych co zaciecie cwicza macie jakichs idoli w sferze kulturystyki? dla mnie taka osoba jest flex wheeler sułtan/tytan symetrii

Napisane Aug 8, 2009, 11:35 pm
19MeLoN90


19MeLoN90
[quote=finger12][quote=adio92][quote=KroVa][quote=finger12]Nie trenuj 4 razy w tygodniu, ale 3. Raz w tygodniu klata, ale katujesz ją do końca.
To było do ziomka, który napisał, że na wf trenuje. Nie chce mi się obczajać nicku. [/quote]
I najlepiej jak trenujesz raz w tygodniu rób tylko jedną serię, ale taką, żebyś zemdlał z wysiłku. Za tydzień to samo.[/quote]

Serię?? Na duże partie mięśni, takie jak np. klata zaleca się od 9 do 12 serii. Ilość powtórzeń, w zależności od celu, który chcemy osiągnąć. Co do reszty to prawda, raz na tydzień, ale za to porządnie, tylko żebyś zakwasów nie miał :P[/quote]

- Wyciskanie sztangielek naprzemianstronnie na prostej

^ co to za cwiczenie ma byc xd

Napisane Aug 6, 2009, 10:22 am
19MeLoN90


19MeLoN90
Szamal racja wg mnie najlepiej zaczynac cwiczy w wieku szkoly sredniej wczesniej przygotowac sie na cwiczeniach silowych(wlasna masa;)  )mozna rowniez jakies sztuki walki do tego dolozyc.
a jak ktos w mlodym wieku sie nagrzal na cwiczenia to odpuscic te obciazajace kregoslup i pamietac zeby zaczac od ogolnorozwojowego

co do hamowania wzrostu z tego co wyczytalem kiedys to mit

Napisane Jul 27, 2009, 8:38 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>