Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>
Temat Forum Rozpocz±ł Posts Trafień
Traczki Thunder!! Sprzęt HOOKUPS 113 1
edzio


edzio
Wlasnie kupilem te trucki i przychodze do domu... patrze na trucki i okazuje sie ze jeden jest wiekszy a drugi mniejszy i w tym mniejszym troche kingpin wystaje.
powiedzcie mi czy to jest normalne w thunderach czy to jakas wada i czy mam je oddac do skateshopu...

Napisane Dec 2, 2006, 11:05 am
Sztuki walki, sporty walki Extreme pita2000 202 1
edzio


edzio
Ja zanim jeszcze zaczelem jezdizc na desce chodzilem 1 rok na aikido ale jednak stwierdzielm ze to nei dalmnie a potem zaczelem na desce jezdzic

Napisane Dec 1, 2006, 8:53 pm
c-bool Pozostałe Robels 86 2
edzio


edzio
[quote=JackassNT]Holyshit... ta muzyka (wybaczcie ze uraze kilkaset userow) to jedno wielke sciagajace muchy kupa gnoju tego sie nieda słuchac :/ jak widze typa z wlosami na zel i samochodzie wuchci t± kup± to mam ochote go zabic :/ TECHNO to ZŁO! wybaczcie ....[/quote]
dokladnei kolego masz racje
wszyscy mowi zeby byc tolerancyjnym ale popatrzcie idzie taka zgraja przylansowanych chlopaczkow co sluchaja sobie bum-bum, i przechodzi jakis metal to oni od razu z niego kpia....

Napisane Nov 28, 2006, 10:17 pm
edzio


edzio
nastepny glupi temat z serii dj tiesto, c-bool itp.  Boze ja ja czasem lubie jakis dram&bejs ale nie bede sie wypowiadal na temat beznadziejnego bum.. bum...
no coments....

Napisane Nov 28, 2006, 10:07 pm
co to za muza ?? Pozostałe pawelgst 10 1
edzio


edzio
kurde jak pisze ze to jest robione rpzez info mag. to wyslij do nich maila z zapytaniem co to za muza
dla mnie ten temat jest bezsensu

Napisane Nov 14, 2006, 7:02 pm
pixel deck Sprzęt pixxxel 24 1
edzio


edzio
po pierwsze zly dzial....
a po drugie ja nie mykam na fb ale i tak widze ze to jest slaby profil i ogolnie slaby fb (widzielm inne zdjecia)

Napisane Nov 1, 2006, 8:37 pm
Skatepark we wrocku juz stoi!! Miejscówki bialkin 77 1
edzio


edzio
no wlasnie wjazd an ten park jest za free....

Napisane Nov 1, 2006, 8:07 pm
Bowl w Tczewie ! Miejscówki mikisk8 5 1
edzio


edzio
heh to chyba pierwszy taki w polsce
ogolnie srednio mi sie ten podoba ale jak by w polsce zaczeli budowac takich wiecej i jakby byly na dodatek bardziej rozbudowane to by bylo super

Napisane Oct 30, 2006, 9:05 pm
Jazda w zime Pozostałe Ivor 107 1
edzio


edzio
o wlasnie niech ktos powie gdzie mozna jezdzic w zabrzugliwicach???? bo wlasnie nie wiem gdzie mogl bym jezdizc w ta zime

Napisane Oct 18, 2006, 8:09 pm
Blaty Element Sprzęt pietjach 382 1
edzio


edzio
ja teraz mam elementa pro model bama   
w sumie to wole inne deski te deski sa takie twarde i ciezkie moim zdaniem    co prawda maja niezlego popa i sie nie rozwarstwiaja    ale ja wole jezdzic na innych deskach (alien workshop, zero itp.)

Napisane Oct 17, 2006, 9:04 pm
<< poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >>