Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Szukaj » Rezultaty szukania

<< poprzednia ... 3, 4, 5, 6, 7 ... następna >>
Temat Forum Rozpoczął Posts Trafień
Co uważacie na temat polskiej polityki Hydepark killi 77 1
Dziewier65


Dziewier65
polika prawde mówiąc jest potrzebna....może nie jest zbyt...no...ten...dobra ale gdyby jej nie było wogule byłoby gorzej. Mogła by być lepsza...ale w polsce wątpie:]

Napisane Jul 7, 2006, 8:11 pm
Co myslicie o marihuanie? Hydepark Ygrek 2067 2
Dziewier65


Dziewier65
Kroolik182 powiedział(a):
Dziewier65 powiedział(a):
to jest narkotyk który robie gówno z ludzi tak jak inne......jak sie truć to papierosami ale nie tym


a jaką różnice robi ci to, że będziesz się truł fajkami, a nie ziołem? bo zioło jest nielegalne w polsce to oznacza, że jest gorsze?fajki też powinny być nielegalne. zobacz, nałóg tak opanował ludzi, że musieli ustąpić nałogowi robiąc np. przedziały dla palących w pociągach... fajki to dla mnie większe gówno, bo więcej ludzi się tym truje, moi znajomi, moi rodzice.


Papiersy to nic w porównaniu do narkotyków. One nie działają tak silnie na psychike. Jak jest ktoś na chaju to odwala takie rzeczy że to bajka...normalnie czuć jak to rozwala psychike...paliłem hasz 2 razy i wiecej tego nie tkne..to poprostu zmienia człowieka. Lepiej truć płuca niż rójnować psychike bo zwariować można, blada skóra oczy malutkie, postura trupa, inteligencja nei za wysoka...nie chce tak wyglądać:]

Napisane Jul 7, 2006, 11:18 am
Dziewier65


Dziewier65
to jest narkotyk który robie gówno z ludzi tak jak inne......jak sie truć to papierosami ale nie tym

Napisane Jul 6, 2006, 10:10 pm
czy czujecie się lepsi? Hydepark Kroolik182 133 3
Dziewier65


Dziewier65
W sumie to nienawidze dresów ale zazdroszczę im tylko jednego. Że nie czują strachu i mają sumienia. Bo w sumie mieć wiele na sumieniu to jest najgorszy problem w życiu:/ wiec tu dresy mają jedyny plus:]

Napisane Jul 7, 2006, 11:09 am
Dziewier65


Dziewier65
ahaaaa........Jedno z najpiękniejszych uczuć w życiu to nawalić dresowi.  dresy całe życie w gupie nie chodzą

Napisane Jul 6, 2006, 10:28 pm
Dziewier65


Dziewier65
K**** a w czym jest dres lepszy?????? w czym jest od nas lepszy???? W s.r.a.n.i.u. na odległość!!!!!!!!!!!!

Napisane Jul 6, 2006, 10:26 pm
Bloodhound Gang Pozostałe Skatekmn 67 1
Dziewier65


Dziewier65
Kiedyś tago słuchałem jakieś 6 lat temu:P miałem kasete hooray for bobies czy jakoś tak. Bardzo mi sie to podobało....nawet jak mi ukradli jedna kasete to nawet drugą sobie kupiłem!.....ale teraz nie czuje tego zespołu, gust sie zmienia.....wole spliknot, Rage against the machine, Nirvana,Morderdolls

Napisane Jul 7, 2006, 10:57 am
Ciekawią mnie opinie na temat funkcjonowania sklepu www.andegrand.pl Hydepark Assamith 166 1
Dziewier65


Dziewier65
kupiłem keidyś towar w tym sklepie.....w pudełku były łożyska black panthers, były luźno otwarte ...pudełko pęknięte i łożyska latały po kartonie..... PROSIŁBYM SPRZEDAWCÓW O FOLIOWANIE WSZYSTKIEGO ŻEBY BYŁO STABILNE I O WYPEWŁNIANIE PUDŁA JAKIMIŚ PAPIERAMI...CZY TO TAK WIELE???

Napisane Jul 6, 2006, 10:31 pm
Naćpali sie i upiekli dziecko w piekarniku!! Hydepark malenka90 141 1
Dziewier65


Dziewier65
ćpajcie dalej....kto ćpa jest jak narkotyk....ścierwo i koniec. P.S. wszystko co mocniejsze od alkocholu i papierosów to narkotyk....takie są fakty :]

Napisane Jul 6, 2006, 10:02 pm
Samotna jazda o 5 rano Pozostałe Dziewier65 289 1
Dziewier65


Dziewier65
kuki powiedział(a):
hehe trzeba kiedyś sprobować .....ale jak nic nie umiem...:( jeżdze sam bo  u mnie nikt na desce nie śmiga....namawiałem ziomali do tego żeby kupili se deske i jeżdzili ale nie wyszło.... :(


Bardzo dobrze cie rozumiem! mam to samo. Mam najlepszego kumpla znam go od 4 lat i do dzisiaj namawiam go żeby zaczął jeździć. Zawsze jak chodze z nim na skatepark to on pije piwko na ławce a ja jeżdze, czasem daje mu pojeździć, on nic nie umie mówie mu "kup se deske i zacznij jeżdzić wreszcie na poważnie, będziesz miał łatwiej bo ja cie moge uczyć" ale czuje że on poprostu nie czuje skateboardingu woli grać THPS normalka. U mnie w mieście kilku ludzi jeździ ale jeszcze ich nie poznałem.Chciałbym żeby muj ziomek wziął sie za skateboarding.

Napisane Jul 5, 2006, 9:18 am
<< poprzednia ... 3, 4, 5, 6, 7 ... następna >>