Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Streetwear » Buty » Buty lando!!!

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Buty lando!!!
Russel

Russel

Member
Posty: 80
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Russel zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Co sadzicie o tych butach, jak wam sie w nich jezdzi na desce, czy sa wytrzymale??


Dodany

*Napisane Jun 20, 2006, 1:25 pm Ostatnio edytowane Apr 26, 2008, 10:25 am przez bydlak
mikisk8

mikisk8

Member
Posty: 339
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mikisk8 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Osobiscie na nich nie jezdzilem ale mial je kuzyn i mowil ze sie dobrze jezdzi i sa wygodne a wytrzymaly mu jakies 3-4 miesiace :P

Napisane Jun 20, 2006, 1:43 pm
GordonPzn

GordonPzn

Member
Posty: 1,861
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GordonPzn zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Bardzo wytrzymałe, kozacki design, ogólnie nie ma się czego czepiać. No i Lando Culture ma zajebisty team. Bączkowski, Kraj, Cymbalski, Kopczyński, Majewski... To mówi samo za siebie.

Napisane Jun 20, 2006, 5:17 pm
oskate

oskate

Member
Posty: 150
Wyświetl posty

Send a personal messsage to oskate zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kumpel ma i się trzymają
A z wyglądu też są zajebiste

Napisane Jun 20, 2006, 5:23 pm
zetaf

zetaf

Member
Posty: 638
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zetaf zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hmmm......miałem buty Lando i niezbyt byłem z nich zadowolny kolega miał taki sam model i po miesiącu były do wyrzucenia inny kolega teraz jeździ na lando i mu sie nawet trzymają....jak dla mnie te buty zasłabo trzymają się gripa w porównaniu np: do osirisów czy Circy

Napisane Jun 20, 2006, 5:54 pm
krylo13

krylo13

Member
Posty: 36
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krylo13 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kiedys byly lipne..ale te z nowej kolekcji sa kozackie;]

Napisane Jun 20, 2006, 6:19 pm
jakos

jakos

Member
Posty: 81
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jakos zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja miałem dwie pary i nie narzekam;]

Napisane Jun 20, 2006, 6:23 pm
dietshi

dietshi

Member
Posty: 263
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dietshi zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Mam od lutego model Fidelity (jestem dziewczyną i tylko z tych były małe rozmiary). Chodiłam w nich w zime, jeździłam na desce, grałam w piłkę (nożną)... Ich dzisiejszy stan oceniam na 5==, Mogłby by lepiej trzmac grip...

Napisane Jun 20, 2006, 6:23 pm
avensis14

avensis14

Member
Posty: 2,688
Wyświetl posty

Send a personal messsage to avensis14 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kupuj i sie nie zastanawiaj!!!!!!! mam i sa super :)

Napisane Jun 20, 2006, 6:44 pm
Robaaal

Robaaal

Member
Posty: 519
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Robaaal zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zetaf powiedział(a):
hmmm......miałem buty Lando i niezbyt byłem z nich zadowolny kolega miał taki sam model i po miesiącu były do wyrzucenia inny kolega teraz jeździ na lando i mu sie nawet trzymają....jak dla mnie te buty zasłabo trzymają się gripa w porównaniu np: do osirisów czy Circy


Porównaj sobie cene jednych i drugich...

Napisane Jun 20, 2006, 7:41 pm
criteria

criteria

Member
Posty: 472
Wyświetl posty

Send a personal messsage to criteria zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja mam model Fidelity trzyma sie ogólnie ale jakieś niewygodne, chyba ze za bardzo do DC sie przyzwycziłem :P
niedługo trafią na deka i zobacze jak sie spiszą
PZdR!

*Napisane Jun 20, 2006, 8:18 pm
ddamaszk

ddamaszk

Member
Posty: 2,579
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ddamaszk zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

buty lando są mega.. naprawde są MEGA... 360flipek wchodzi jak marzenie. (bynajmniej mi)

Napisane Jun 20, 2006, 8:28 pm
lasus92

lasus92

Member
Posty: 624
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lasus92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

fajne fajne mialem i cudenko

Napisane Jun 20, 2006, 8:34 pm
Max14

Max14

Member
Posty: 278
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Max14 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mój kumpel ma i z tego co widziałem to mu sie dobrze trzymają, jemu też sie dobrze jezdzi i w ogole kozak :D

Napisane Jun 20, 2006, 8:55 pm
Russel

Russel

Member
Posty: 80
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Russel zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Dzieki onf77 ale jak juz cos to wolalbym kupic od ciebi ta bluze  :)

Napisane Jun 21, 2006, 6:45 pm
onf77

onf77

Member
Posty: 6
Wyświetl posty

Send a personal messsage to onf77 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Spoko wodza jak Ci sie widzi bluza to kupuj :)

a tak poza tym to czemu nie widzą Ci sie Hawki??

Napisane Jun 21, 2006, 7:29 pm
Thomas04

Thomas04

Member
Posty: 1,010
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Thomas04 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

nie no buty nie są takie złe!! jak polskie buty:P

Napisane Jun 21, 2006, 7:44 pm
przemsk8

przemsk8

Member
Posty: 748
Wyświetl posty

Send a personal messsage to przemsk8 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

GordonPzn powiedział(a):
Bardzo wytrzymałe, kozacki design, ogólnie nie ma się czego czepiać. No i Lando Culture ma zajebisty team. Bączkowski, Kraj, Cymbalski, Kopczyński, Majewski... To mówi samo za siebie.


No niewiem. Ja miałem lando i są nieprzeciętnie h**owe jak dla mnie. Miałem model forage i rozleciał mi się po 2 miesiącach jazdy.
NIE POLECAM BO TO SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napisane Jun 21, 2006, 7:46 pm
kamilB14

kamilB14

Member
Posty: 245
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kamilB14 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mam teraz buty lando i niezle się trzymają  . polecam !!

Napisane Jun 22, 2006, 12:05 pm
radziklpm

radziklpm

Member
Posty: 232
Wyświetl posty

Send a personal messsage to radziklpm zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

nei nadaja sie na deske b. szybko sie niszcza, srednio-wygosnie sie chodzi, szybko szwy puszczaja... zaluje tych 150 zeta.....


do GordonPzn : jezeli gutek i kotrych zaczna jezdzic na rybkach z supermarketu to tez zaczniesz na nich jezdzic? miales te buty? ... ladnie moze wygladaja ale wyglad nei zawsze idzie w parze z jakością ...

Napisane Jun 22, 2006, 1:40 pm Ostatnio edytowane Jun 22, 2006, 1:43 pm przez radziklpm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja