Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Tricki » Czy oduczyliście się tricku?

Strony: << poprzednia ... 3, 4, 5, 6, 7 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Czy oduczyliście się tricku?
dawidpru

dawidpru

Member
Posty: 47
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dawidpru zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Czy oduczyliście się tricku ? Ja tak mam z kickflipem i nie mogę się za uja nauczyć

Napisane Jul 4, 2006, 9:29 pm
sqlejciq14

sqlejciq14

Member
Posty: 277
Wyświetl posty

Send a personal messsage to sqlejciq14 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

nie raz zapomnialem jak sie robi jakis trick

*Napisane Nov 14, 2006, 8:04 pm
adi11

adi11

Guests
Posty: 262
Wyświetl posty

Send a personal messsage to adi11 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

raczej chyba nie da sie oduczyć tricku

Napisane Nov 17, 2006, 5:09 pm
Artysta

Artysta

Member
Posty: 312
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Artysta zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja to w sumie jak nie pojezdze 3 dni to juz musze sobie wszystko w rozgrzewce przypominac co i jak ...ale po rozgrzewce jet juz gites iu moge smigac bez obawy zapomnienia czegos:D :P

Napisane Nov 17, 2006, 6:40 pm
lozek202

lozek202

Member
Posty: 1,849
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lozek202 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja umialem heelflipa, zmienilem w desce trucki romany an destructo, koleczka, lozyska, i buty nowe kupilem i nie ma bata zebym skleil.. od tamtego czasu ani razu nie skleilem heelflipa... nie wiem czemu.

Napisane Nov 17, 2006, 6:48 pm
Brunon

Brunon

Member
Posty: 192
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Brunon zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Lozek, jak się zmienia sprzęt to wiadomo, że trudniej się robi różne tricki. Możesz np. jeździć wiele lat na niskich truckach, nagle zmienisz na wysokie i już ci nic nie wyjdzie, bo przyzwyczaiłeś się do tamtych. Dlatego zawsze trzeba jeździć na takim sprzęcie, na jakim się wymiata;]
Ja osobiście po dużych przerwach (zimie) zawsze łapie zajawę na dechę i kiedy już marzec, koniec śniegu, ruszam na podbój spotów i miejscówek. Wszystko mi odrazu wychodzi, lepiej się uczę. Bo zajawa daje powera:D W tym roku dla przykładu, na początku wiosny, wyszedłem na deskę po długiej przerwie i już nauczyłem się zaraz fs popa i heelflipa. Pozdrawiam

Napisane Nov 17, 2006, 8:29 pm
czopy

czopy

Member
Posty: 187
Wyświetl posty

Send a personal messsage to czopy zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja się oduczyłem Heelflipa

Napisane Nov 18, 2006, 4:14 pm
banantychy

banantychy

Member
Posty: 34
Wyświetl posty

Send a personal messsage to banantychy zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja tak mam z heelflipem. juz pare miechow temu sie go nauczylem. teraz nie mam zbytnio gdzie jezdzic wiec nie wychodzilem na deske. dzisiaj ide na deske i jeb heela nie umiem. masakra. dobrze ze przynajmnie z kickiem tak nie mam :]

Napisane Nov 18, 2006, 8:27 pm
jedrek2sk

jedrek2sk

Member
Posty: 305
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jedrek2sk zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja tez sie kicka oduczelem ale po miesiacku jak probowale to mi sie udal hehe ;) :P

Napisane Nov 21, 2006, 6:00 pm
cs_maniak_cool

cs_maniak_cool

Member
Posty: 421
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cs_maniak_cool zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Miałem tak na początku jazdy na desce. Nauczyłęm się olli i nastała zima nie miałem gdzie jezidzić wjęc odstawiłem deske. Po zimie wszedłem na deske i dupa olli musiałem uczyć się od podstaw

poZDro

Napisane Nov 21, 2006, 8:06 pm
kamis

kamis

Member
Posty: 134
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kamis zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja kiedys umialem zajebiscie kickflipa a teraz go skleje raz na ruski rok :P
wiadomo ze po dluzszych przerwach(np zima) to troche trudno robic wszystkie tricki "normalnie" ale szybko sie przypominaja ;)

Napisane Nov 21, 2006, 8:54 pm
krzynowek

krzynowek

Member
Posty: 2,866
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krzynowek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ostatnio nie moge heela sklic... :P

Napisane Nov 21, 2006, 8:58 pm
jokerone

jokerone

Member
Posty: 107
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jokerone zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja sie 36flipa codziennie ucze na nowo ;D

Napisane Nov 25, 2006, 1:22 pm
lukhol

lukhol

Member
Posty: 821
Wyświetl posty

Send a personal messsage to lukhol zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja tak mam nie mogę dobrze kicka skleić i to po woodcampie!!

Napisane Nov 27, 2006, 6:09 pm
drag0n666

drag0n666

Member
Posty: 76
Wyświetl posty

Send a personal messsage to drag0n666 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja sie oduczyłem kika hela i oli przez 3decki bo deck mi się złamał ale mam już nowy więc trza się poduczyć na lednickiej nie?

Napisane Nov 28, 2006, 3:48 pm
michal92

michal92

Member
Posty: 4,642
Wyświetl posty

Send a personal messsage to michal92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jokerone powiedział(a):
ja sie 36flipa codziennie ucze na nowo ;D


ja tak mam z bs heelem...w jeden dzień robiłem dośyć fajnie a na drugi prawie wogole nie umialem i takie w kółko...

Napisane Nov 28, 2006, 3:55 pm
acmeone

acmeone

Member
Posty: 1,110
Wyświetl posty

Send a personal messsage to acmeone zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

tak:D umialem kiedys zajebiscie fs flipka teraz wychodzi lipnie i żadziej..

Napisane Nov 28, 2006, 4:00 pm
DarkShadow

DarkShadow

Member
Posty: 11
Wyświetl posty

Send a personal messsage to DarkShadow zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

heh kiedys jak ollie sie nauczylem to chcialem sie nauczyc kickflipa B)... tak go trenowalem ze potem dy chcialem zrobic olke to deska sama sie obracala  :P

*Napisane Nov 28, 2006, 10:10 pm
dawidpru

dawidpru

Member
Posty: 47
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dawidpru zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

DarkShadow powiedział(a):
heh kiedys jak ollie sie nauczylem to chcialem sie nauczyc kickflipa B)... tak go trenowalem ze potem dy chcialem zrobic olke to deska sama sie obracala  :P
mój kumpel tak ma jak skacze z murków lub schodów ale po kilku próbach już mu wychodzi :)

Napisane Nov 29, 2006, 5:46 pm
poldek

poldek

Member
Posty: 176
Wyświetl posty

Send a personal messsage to poldek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

wysoki kickflip sprawia mi trudności - kleję go na wysokość 20cm. Wyżej nie mogę, nie wiem czemu - mocniej w taila kopnąć czy co?? nie wiem

*Napisane Dec 1, 2006, 12:53 pm
rufus102

rufus102

Member
Posty: 1,902
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rufus102 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja jak nie jeździłem 2 miesiące to zapomniałem wszystkiego....ale 3 dni ciężkiej pracy i nadrobiłem wszystko z wyjąkiem 36 flipa....bo po naderwaniu torebki i stłuczeniu stawu skokowego nie mam siły w tylniej nodze za bardzo :/

Napisane Dec 1, 2006, 6:09 pm
Strony: << poprzednia ... 3, 4, 5, 6, 7 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja