Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Hydepark » Rozmowy z rodzicami

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Rozmowy z rodzicami, "może wyjaśnię Ci jak to się robi"
swiernalxxx

swiernalxxx

Member
Posty: 701
Wyświetl posty

Send a personal messsage to swiernalxxx zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

^^) 
tyle się teraz na "ten" temat mówi więc:

czy Wasi rodzice próbowali przeprowadzać z Wami rozmowy na temat sexy,stosunków itp? Jak się takie rozmowy idbywały?U mnie np. mama raz próbowała coś zacząć,ale nie mogła dobrze złożyć zdania,zacząłem się śmiać i na tym stanęło. A tata wie,że prędzej czy później sam się dowiedziałem.
jak jest u Was?

*Napisane Jul 27, 2006, 12:36 am
muchomorek

muchomorek

Member
Posty: 30
Wyświetl posty

Send a personal messsage to muchomorek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja tam z ciociom se pornole oglondam :D

Napisane Jul 27, 2006, 12:48 am
swiernalxxx

swiernalxxx

Member
Posty: 701
Wyświetl posty

Send a personal messsage to swiernalxxx zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

muchomorek powiedział(a):
ja tam z ciociom se pornole oglondam :D


haha i tłumaczy Ci co oni tam robią?
Hardcore'owa ciocia;]

Napisane Jul 27, 2006, 12:58 am
muchomorek

muchomorek

Member
Posty: 30
Wyświetl posty

Send a personal messsage to muchomorek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jak ona jest masowa :D najbardziej lubi podrywaczy.pl

Napisane Jul 27, 2006, 1:12 am
Kroolik182

Kroolik182

Member
Posty: 2,052
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kroolik182 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

moi rodzice jeszce na ten temat nic nie mówili. podejrzewam, że oni sobie zdają z tego sprawę, że ja wiem co i jak. z Ojcem jak nie raz idę to sam mówi "o fajna dupcia" itd. więc swoim zachowaniem pokazuje mi, że płeć piękna jest dla facetów ;].

Mama czasami z uśmiechem na twarzy mówi, że się całuje już z laskami, ale nic o seksie.

Napisane Jul 27, 2006, 1:45 am
Robels

Robels

Member
Posty: 407
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Robels zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kroolik182 powiedział(a):
moi rodzice jeszce na ten temat nic nie mówili. podejrzewam, że oni sobie zdają z tego sprawę, że ja wiem co i jak. z Ojcem jak nie raz idę to sam mówi "o fajna dupcia" itd. więc swoim zachowaniem pokazuje mi, że płeć piękna jest dla facetów ;].

Mama czasami z uśmiechem na twarzy mówi, że się całuje już z laskami, ale nic o seksie.



u mnie tak samo oni sobie chyba zdaja sprawe ze ja i tak predzej czy później sie sam dowiem ;)

kumpel mi opowiadał jak to było u niego bo sie do kumpeli wybierał i starzy mu mówili zeby czasem do domu z dzieckiem nie wrócił :P ^^) ale u mnie luz nic na ten temat nie byłomoze i dla mnie szczescie:D

Napisane Jul 27, 2006, 8:20 am
krystek44

krystek44

Member
Posty: 403
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krystek44 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

moi rodzice mi mówią, żebym myślał co robie, są zabezpieczenia, nie warto sobie życia zmarnować przez jakąś wpadke itp. nie rozmawiali ze mną jak to się robi, bo chyba twierdzą, że nie muszą, tzn. że to nie jest potrzebne (zresztą o takich rzeczach przędzej czy później każdy sie dowiaduje), ważnejsze jest to żebym nie wtopił, a nie jak będe uprawiał sex  ;)

Napisane Jul 27, 2006, 8:57 am
michal92

michal92

Member
Posty: 4,642
Wyświetl posty

Send a personal messsage to michal92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

moi naszczescie narazie nic na ten temat o oby tak dalej :)

Napisane Jul 27, 2006, 10:13 am
mob

mob

Member
Posty: 1,856
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mob zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

swiernalxxx powiedział(a):
muchomorek powiedział(a):
ja tam z ciociom se pornole oglondam :D


haha i tłumaczy Ci co oni tam robią?
Hardcore'owa ciocia;]


wiesz a moze tak wypadlo ze ciocia jest moze tylko o rok starsza ? :P

Napisane Jul 27, 2006, 10:27 am
Pshemek00

Pshemek00

Member
Posty: 183
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Pshemek00 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Moja mama gadała tam o czymść z tatą i potem tak nagle do mnie taki tekst "jak bedziesz wiekszy to ci sama będe gumki kupować, zebyś niewpadł", :P

Napisane Jul 27, 2006, 10:33 am
macant

macant

Member
Posty: 731
Wyświetl posty

Send a personal messsage to macant zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mi tam nic nie mowili naszczescie B) sam wiem to po co maja mowic :) a jakby chcieli to odrazu mi mowia

*Napisane Jul 27, 2006, 10:35 am
BigTomis

BigTomis

Member
Posty: 340
Wyświetl posty

Send a personal messsage to BigTomis zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

eee u mnie luzz tata wie mama wie i nic mi nie tlumaczyli i cale szczescie bo bym ich wysmiał :P

Napisane Jul 27, 2006, 10:41 am
decbreaker

decbreaker

Member
Posty: 15
Wyświetl posty

Send a personal messsage to decbreaker zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

moj tata mi mówi ze jak bede chciał przeleciec jakąs fajną dupcie i bym czegos potrzebował to sie smiało moge poradzic  B)

*Napisane Jul 27, 2006, 10:42 am
mariasz90

mariasz90

Member
Posty: 864
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mariasz90 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

u mnie bylo tak : ...." Mariusz jak chesz współżyć to musisz sie zabiezpieczać !!..."
moj ojciec to mowil a on wie ze juz kumaty w te klocki ktoregos dnia sam mnie poprosil zeby mu wlaczyl porno stronki i se ogldam luzik zero stresu u mnie

pozdro xD  ^^)

Napisane Jul 27, 2006, 10:45 am
emilkaa

emilkaa

Member
Posty: 591
Wyświetl posty

Send a personal messsage to emilkaa zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

heh to juz jakis czas temu byla taka rozmowa ale bardzo pozytywna zarowno ze str taty jak & mamy tylko caly czas mowia ze poki co nie majazamiaru byc dziadkami:)

Napisane Jul 27, 2006, 10:46 am
Ulla

Ulla

Member
Posty: 201
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Ulla zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja z moimi starszymi wogole nie rozmawiam, no ewentualnie odpowiadam : no lub pozniej. A w takim przypadku trudno o czymkolwiek porozmawiac, a tak ogolnie to mysla ze jestem pozadna :cyclops:.

Napisane Jul 27, 2006, 1:07 pm
romek-ziomek

romek-ziomek

Member
Posty: 653
Wyświetl posty

Send a personal messsage to romek-ziomek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

MI powiedzieli, że jak będe chiał uprawiać seks z jakąś dupą to mam się iść zbadac i ona ma sie iść zbadać na HIVA, bo kondomy czasami zawodzą. <lol>

Napisane Jul 27, 2006, 2:36 pm
mikel1994

mikel1994

Member
Posty: 777
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mikel1994 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

moj tatus ccial porozmawiac ze mna i z moimi bracmi na ten temat wlasnie i podchodzi do nas zebral nas i chaslo do nas musialbym z wami porozmawiac na dorosle tematy :DdDd.
A moj brat wyskakuje z textem " A co chcesz wiedziec ?? "

Napisane Jul 27, 2006, 2:48 pm
karolaaa

karolaaa

Member
Posty: 1,171
Wyświetl posty

Send a personal messsage to karolaaa zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Łee, ja z moja mama gadam jak z kolezanka. Nigdy nie było takiej "pierwszej rozmowy" bo kazda wychodziła z przypadjku i na luzie. Oczywiscie nie opowiada mi o swoich stosunkach, bo wiem ze mnie to nie interesuje, jak zreszta nie chcialabym słuchac niczich historii łóżkowych ;]

Napisane Jul 27, 2006, 6:15 pm
pitr

pitr

Member
Posty: 2,617
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pitr zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hehe, moi starzy wiedzą, że ja wiem co w co i jak i nic na ten temat mi nie mówią

Napisane Jul 27, 2006, 6:18 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja