Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Hydepark » Jak oni to robia??

Strony: << poprzednia 1, 2, 3 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Jak oni to robia??
danlancher

danlancher

Member
Posty: 2,994
Wyświetl posty

Send a personal messsage to danlancher zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Witam


Nie wiem czy nie powinienem tego filmiku dac do dzialu hoomor,ale to raczej nie jest smieszne. JEzeli jest to prosze o przeniesienie.

Mnie to powalilo z nog....


*Napisane Oct 10, 2006, 11:08 pm
akont

akont

Member
Posty: 2,059
Wyświetl posty

Send a personal messsage to akont zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

niby sztuczki jak wszystkie a jednak nie wiem czemu ale tym razem zrobilo to na mnie ogromne wrazenie...
nawet nie chce wiedziec jak oni to zrobili... :)

Napisane Oct 10, 2006, 11:24 pm
michal92

michal92

Member
Posty: 4,642
Wyświetl posty

Send a personal messsage to michal92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a na mnie to jakiegoś mega wrażenia nie zrobiło chociarz trzeba przyznać że całe to "przedstawienie" dobrze zrobione

ale jak oni to zrobili to ja nie mam pojęcia

@down - hahahaha  :cyclops:

Napisane Oct 11, 2006, 1:39 pm Ostatnio edytowane Oct 11, 2006, 3:12 pm przez michal92
wabahaba

wabahaba

Member
Posty: 1,578
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wabahaba zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ablosuetly YES - jak ja nie lubie Hasselhoffa. Przeanalizujcie 58-60 sec filmu - widac jak sie sukienka zmienia ale reszty nie umiem wytlumaczyc. Jajcarskie ale trzeba duuuuzo trenowac

Napisane Oct 11, 2006, 3:24 pm
mlost

mlost

Member
Posty: 611
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mlost zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

z tego co zauwazylem to chybaod drugiego stroju nastepne sa coraz dluzsze :D ale hardcore :D wabahaba tez to zauwazylem

Napisane Oct 11, 2006, 9:28 pm
suchypg

suchypg

Member
Posty: 1,319
Wyświetl posty

Send a personal messsage to suchypg zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

:O WTF ??!! eeeeee , cholera ,nie wiem co mam o tym mysleć ,to było świetne ,ale na pewno musi być w tym jakiś haczyk :P:)

*Napisane Oct 12, 2006, 8:52 am
gigongo

gigongo

Member
Posty: 1,248
Wyświetl posty

Send a personal messsage to gigongo zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

niesamowite jak oni to robią.Pewnie jakiś sposób mają.Jak bym to na żywo obejrzał to było by jeszcze ciekawiej:)

Napisane Oct 12, 2006, 5:39 pm
Rychuskater

Rychuskater

Member
Posty: 309
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Rychuskater zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kurcze...nie zli sa!!Zajebiooza mimo ze az tak mnie to nie ciekawi ale wrazenie na mnie zrobilo hehe!!

Napisane Oct 12, 2006, 5:54 pm
brave

brave

Member
Posty: 748
Wyświetl posty

Send a personal messsage to brave zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mi sie zdaje ze te stroje sa na jakis magnes albo cos . Ale to jest niesamowite ;o
Chcialbym wiedziec jak to zrobili ale napewno musieli duzo cwiczyc ...

Napisane Oct 12, 2006, 5:54 pm
Lalo

Lalo

Member
Posty: 2,740
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Lalo zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kiedys ogladalem program w którym pokazywali jak takie sztuczki robią, ze sa 2 kobiety o podobnym wygladzie albo bliźniaczki i one tak sie chowaja ze ich nie widac a potem sie zamieniaja ale w tym to nie wiem jak to bylo  :)

Napisane Oct 12, 2006, 6:18 pm
krollew11

krollew11

Member
Posty: 701
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krollew11 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mi sie wydaje ze jedna byla w worku a druga wchodzila i zostawala w tym worku a ta pierwsza wychodzila bo cos te workitakie grube u spodu no nie ?

Napisane Oct 13, 2006, 11:31 am
soulja

soulja

Member
Posty: 2,568
Wyświetl posty

Send a personal messsage to soulja zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

krollew11 powiedział(a):
mi sie wydaje ze jedna byla w worku a druga wchodzila i zostawala w tym worku a ta pierwsza wychodzila bo cos te workitakie grube u spodu no nie ?


taa tylko jak sie przebierają tak szybko? :)

Napisane Oct 13, 2006, 3:00 pm
krollew11

krollew11

Member
Posty: 701
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krollew11 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a zobaczcie miedzy 41 a 45 sekunde przed wejsciem do worka jest brunetka a po wyjsciu z worka jest blondynka
soulja one sa juz ubrane i tyle :P
poza tym miedzy 57a 59 widac przez chwile zóltą sukienke

Napisane Oct 14, 2006, 9:17 am Ostatnio edytowane Oct 14, 2006, 9:21 am przez krollew11
mariasz90

mariasz90

Member
Posty: 864
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mariasz90 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mnie przydkalo albo kobieta potrafi sie bardzo szybko przebierac albo to magia ostry filmik naprawde dajnie niezle :)

Napisane Oct 14, 2006, 9:50 am
mute

mute

Member
Posty: 853
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mute zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

szybka baboszka to skarb B)faajny filmik

Napisane Oct 14, 2006, 8:04 pm
CrashFB

CrashFB

Member
Posty: 806
Wyświetl posty

Send a personal messsage to CrashFB zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

OMFG! Normalnie nierealne :P Jak oni to robią?! Na początku myślałem że ta sukienka może być czymś posypana co pod wpływem połączenia z drugim czymś (co było na tej szacie którą sie zakrywała) zmienia kolor... ale dopiero potem sie skapłem że sukienki mają inny fason i są dłuższe, krótsze itp. ... omg! OMG! xD

Napisane Oct 14, 2006, 8:49 pm
drx993

drx993

Member
Posty: 25
Wyświetl posty

Send a personal messsage to drx993 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

oooo  :O :O jak oni to robia ?!
jestem pod wrazeniem

Napisane Oct 14, 2006, 9:32 pm
soulja

soulja

Member
Posty: 2,568
Wyświetl posty

Send a personal messsage to soulja zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jakbym mógł zniknąć kobiete rownie szybko jak znikają jej ciuchy to byłoby przecudnie.

Napisane Oct 14, 2006, 11:48 pm
karolaaa

karolaaa

Member
Posty: 1,171
Wyświetl posty

Send a personal messsage to karolaaa zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jaaaa.. też bym chciała tak szybko sie przebierać. Mogłabym nawet wstawać jakies 20 minut później do szkoły ^^
Ciekawe sztuczki, ciekawe...:)

Napisane Oct 15, 2006, 12:46 pm
blizzard1

blizzard1

Member
Posty: 1,617
Wyświetl posty

Send a personal messsage to blizzard1 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kurde zeby sie wszystkie tak szybko przebierały...

"juz ide!"
a czekasz 2-3 godziny -.-

Napisane Oct 15, 2006, 4:15 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja