Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Gry, konsole, pc, internet... » Co sądzicie o cheatowaniu w g...

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Co sądzicie o cheatowaniu w grach???, czy gracie cały czas na kodach??
cs_maniak_cool

cs_maniak_cool

Member
Posty: 421
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cs_maniak_cool zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jak wolicie pszechodzić gry z pomocą kodów czy bez nawet jerzeli jeden level staracie sie pszejści w 1 miesiąc i wam nie wychodzi to czy w tedy sięgacie po kody??

poZDro

Napisane Jul 6, 2005, 9:17 am
GRAFIT

GRAFIT

Member
Posty: 230
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GRAFIT zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja kiedys grałem z kodami(tak dla zabawy,lub żeby dostac jakąś broń,ale nigdy żeby przechodzic plansze)Teraz to w żadna gierke nie gram z kodami.

Napisane Jul 6, 2005, 10:10 am
Zyga

Zyga

Administrator
Posty: 6,539
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zyga zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

to całkowity bezsens
a za chetowanie in multiplayer powinny byc jakieś kary cielesne :chair:

Napisane Jul 6, 2005, 10:19 am
mouse

mouse

Moderator
Posty: 410
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mouse zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Zyga powiedział(a):

a za chetowanie in multiplayer powinny byc jakieś kary cielesne :chair:




BRUTALLLLLLLLL  :P  lubisz to co misiaczku???? :cyclops:


p.s. co do tematu to nigdy nie grałam z kodami")

Napisane Jul 6, 2005, 11:11 am
cs_maniak_cool

cs_maniak_cool

Member
Posty: 421
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cs_maniak_cool zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Zyga napisał
Cytuj:
za chetowanie in multiplayer powinny byc jakieś kary cielesne


Masz racje zyga w multi to jak ktoś cheatuje to powinini go kastrować za kart i to bez znieczulenia :P

A tak serjo to ja tylko jednom gre pszeszedłem na kodach red faction poniewarz wydawała mi sie głupia i dlatego wpisałem kody na broni i nieśmiertelności a i jeszcze maksa 2

poZDro

Napisane Jul 7, 2005, 7:42 am
cs_maniak_cool

cs_maniak_cool

Member
Posty: 421
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cs_maniak_cool zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja widzie to tak zaraz wszyscy wypowiadajacy sie bedom pisac że kody som dla idjotów no cheats i takie tam ale piszcie czy kiedyś ich uzywaliscie i takie tam a nie wszyscy to samo

poZDro

Napisane Jul 7, 2005, 5:36 pm
McNeOxiU

McNeOxiU

Member
Posty: 111
Wyświetl posty

Send a personal messsage to McNeOxiU zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

moim zdaniem cheaty sa dla lamerow i maniakow wyzszosci... jak sie bawic to bawic a nie oszukiwac :)

Napisane Jul 19, 2005, 8:03 am
-Hakro-

-Hakro-

Member
Posty: 453
Wyświetl posty

Send a personal messsage to -Hakro- zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jedynie po przejściu całej gry (bez kodów), niekiedy potem włączam sobie ją odnowa i przechodzę na inny sposób - z kodami ^^ All weapons itd. iiihaa ;]

Napisane Jul 19, 2005, 12:22 pm
me4891

me4891

Administrator
Posty: 964
Wyświetl posty

Send a personal messsage to me4891 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hehe - nikt kodow nie uzywa, a strony z roznego rodzaju tips&tricks'ami wyrastaja jak grzyby po deszczu...

ja tam z kodami gram... nie ze caly czas, czy ze 'szczyce sie' przejsciem gry... po prostu dla poznania intersejsu - dla jatki (quake1 - 10 botow, mega bronie, na malej planszy i jazzda)... i wcale nie uwazam sie za frajera czy kogos gorszego...

a tak apropo - maly konkurs bez nagrod: do jakiej gry to kod: MLI ??

Napisane Jul 21, 2005, 8:22 am
Chomiczek

Chomiczek

Member
Posty: 205
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Chomiczek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Nie ogólnie to na kodach nie gram bo wiem że każdą gre można przejść bez kodów. W Gta jak mi sie nudzi to wpisze kod i robię zajebiście wielką rozpierdalankę ]:->
ale tak to mam kolesia co nie zacznie grać w grę puki nie znajdzie kodów :/ to wtedy wogle nie ma gry. Idziesz jesteś nie śmierty. Normalnie super ! :/ paranoja

Napisane Jul 22, 2005, 1:05 pm
-Hakro-

-Hakro-

Member
Posty: 453
Wyświetl posty

Send a personal messsage to -Hakro- zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Me: "JJStein: Resurrection" ?

Napisane Jul 22, 2005, 2:53 pm
me4891

me4891

Administrator
Posty: 964
Wyświetl posty

Send a personal messsage to me4891 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

-Hakro- powiedział(a):
Me: "JJStein: Resurrection" ?

moze tez, ale nie o ta gre mi chodzilo ;)

Napisane Jul 22, 2005, 3:08 pm
gimbus

gimbus

Member
Posty: 101
Wyświetl posty

Send a personal messsage to gimbus zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja nienawidze kodów, w ogóle psują cały klimat gry

Napisane Jul 23, 2005, 5:51 pm
Looke

Looke

Member
Posty: 158
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Looke zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

np w thps'a  3 przejdz sobie gre wszystkimi postaciami, odblokuj cheat mody i śmigaj pod samo niebo, rób kombosy po jednym wyskoku z rampy na 100 milionów, zrób każdy air special na flacie, nieskończone manuale i fristajlowe wymioty, zawsze lądowane trikii perfect rail balance... jeśli o czymś zapomniałem to napiszcie :D

imo kody są dla tych którzy normalnie nie umią grać chyba że tj. w thpsie 3 przejdziesz postaciami to masz i możesz sie pobawić a cheaterzy to ludzie którzy sami nic nie umią zrobić i widać grają nie dla przyjemności tylko żeby sie pochwalić przed kolegą

*Napisane Aug 18, 2005, 10:02 pm Ostatnio edytowane Nov 14, 2006, 6:29 pm przez Goralx
MisticBili

MisticBili

Member
Posty: 166
Wyświetl posty

Send a personal messsage to MisticBili zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kody są dobre pod warunkiem że grasz tylko dla zabawy.

Napisane Aug 24, 2005, 9:23 am
michal92

michal92

Member
Posty: 4,642
Wyświetl posty

Send a personal messsage to michal92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

osobiście nienawidze czitowania a szczegolnie w grach online

Napisane Oct 14, 2005, 9:40 pm
dynio112

dynio112

Member
Posty: 260
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dynio112 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja po pszejsciu gry gram z kodami tak dla zabawy np. zeby miec wszystko

Napisane Nov 6, 2005, 4:04 pm
MIcho

MIcho

Member
Posty: 205
Wyświetl posty

Send a personal messsage to MIcho zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

JA tak gram jak przeszedłem i mi sie nudzi .Ale nie cierpie jak gram w cos na necie  a tu mi cheater wyskakuje!!nie róbcie tego bo tak robia cienniaki.!!

Napisane Nov 10, 2005, 8:38 pm
Rojek

Rojek

Member
Posty: 497
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Rojek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

najpierw przechodze bez kodów, a potem jak niemam co robic wpisuje kody i przechodze odnowa  :cyclops:

Napisane Nov 11, 2005, 6:22 pm
szalaput

szalaput

Member
Posty: 85
Wyświetl posty

Send a personal messsage to szalaput zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

używam kodów ale bez przesady

Napisane Nov 11, 2005, 9:03 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja