Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Snowboard » DESKA dla początkującego...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
DESKA dla początkującego..., co i jak ??
Karpiorfb

Karpiorfb

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Karpiorfb zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

chce kupic sobie snowbaord , ale nie znam sie natym... zawsze jak jezdzilem to wypozyczalem... prosze o rady typu jaka deska jakie wiazania itp. (do 1000 zł) jakie konty wiazan podobno 15* najlepsze....moze macie jakies rady ?? do jakiego stylu jazdy na początek wybrac deche ??  All-mountain? Freeride?Freestyle ??
pozdro
^^)

*Napisane Feb 13, 2007, 3:52 pm
dex1492

dex1492

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dex1492 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja też jestem początkującym i mam zestaw(decha,wiązania,buty) firmy limited4you i zestaw kupiłem za 850 w promocji

Napisane Feb 13, 2007, 5:56 pm
Julekk6

Julekk6

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Julekk6 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jeśli zaczynasz jeździć to kup używaną deskę (wyjdzie taniej). Zależy jak chcesz jeździć ale podejrzewam ze chcesz skakac wiec kupuj freestyle i miekkie wiazania. buty oczywiscie tez miekkie do wiazan.

Napisane Feb 13, 2007, 7:15 pm
Wiktor666

Wiktor666

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Wiktor666 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Hmm... zagadaj na pm do wojtassa on się na tym zna.

Napisane Feb 13, 2007, 8:01 pm
Drakx

Drakx

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Drakx zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

deska: santa cruz, burton albo forum
wiązania: burton, ride albo flow
buty: northwave