Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Snowboard » Jakich tricków na snowskate u...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Jakich tricków na snowskate uczyliście sie na poczatku?
misza882

misza882

Member
Posty: 41
Wyświetl posty

Send a personal messsage to misza882 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kupiłem snowskate salomona i chciałbym sie dowiedzieć jakich tricków uczyliście sie na początek i co byście proponowali dla początkujących takich jak ja. Napiszcie co myślicie o tym sporcie i czy waszym zdaniem warto go uprawiać. Z góry dzięki... :P

Napisane Mar 2, 2007, 10:18 pm
YezQsk8

YezQsk8

Member
Posty: 839
Wyświetl posty

Send a personal messsage to YezQsk8 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja od razu robilem popshovita, 360 reverty, nollie shovity, 360 shovity, bigspiny takie tam.. Snow skate to przejsciowa zajawa zastepujaca sk8brd..  ^^)

Napisane Mar 2, 2007, 10:37 pm
athugnigga

athugnigga

Member
Posty: 232
Wyświetl posty

Send a personal messsage to athugnigga zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Uprawiać? ...nieee... Jak to powiedział yezq to tylko przejściowa zajawka zastępująca sk8board... A jak zaczynać to może od olki? Poza tym patrz! Lato za oknem! :P

Napisane Mar 24, 2007, 3:44 pm
tutek

tutek

Member
Posty: 302
Wyświetl posty

Send a personal messsage to tutek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja indy 180  i wogóle różne grabki

Napisane Aug 14, 2007, 8:26 pm
ludwig12

ludwig12

Member
Posty: 383
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ludwig12 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mozna wiedziec gdzie kupijes snowskate napisz na pm

Napisane Sep 5, 2007, 3:32 pm
bikerthc

bikerthc

Member
Posty: 71
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bikerthc zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja uczyłem się indi, melon,180 głównie z jazdy

Napisane Oct 21, 2007, 7:07 pm
eddie0

eddie0

Member
Posty: 2,169
Wyświetl posty

Send a personal messsage to eddie0 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ludwig12 powiedział(a):
mozna wiedziec gdzie kupijes snowskate napisz na pm


santa cruz bodaj robi snowskate'y ;)i one kolo 350 zl chyba kosztuja :) :]

Napisane Oct 21, 2007, 8:04 pm
kamater

kamater

Member
Posty: 453
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kamater zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jak dla mnie to snowboard wymiata, a wracając do tematu to chyba od olki albo jakichś grabów no nie? snowboard rlz.

Napisane Oct 22, 2007, 1:42 pm
Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja