Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Miejscówki » Miejcówka na Liściastej(Łodź)

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Miejcówka na Liściastej(Łodź)
Ksio

Ksio

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Ksio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Wpisujcie się kto tam jedźi:) Jestem ciekaw czy jedźą tam sami kozacy czy też osoby które sie ucza lub nie sa tak dobre, jestem początkującym (Ollie i te sprawy) i troche głupio mi tam pojśc jak wszyscy wymiatają:) może kiedyś tam pójdę:) wpisujcie wasze komentarze:)

*Napisane May 5, 2007, 12:36 pm
Ksio

Ksio

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Ksio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Widzę że nie ma dużo osób które tam jeźdzą:) może wyjaśnię jeszcze raz o co mi chodzi,jest to miejscówka koło jakiegoś pawilonu spożywczego sa tam:rurka,boxy i chyba jakaś platforma(może coś pomyliłem:) jak ktoś tam mieszka i jeździ tam to na pewno wie o co chodzi:) czekam na komentarze

Napisane May 5, 2007, 7:15 pm
kapek94

kapek94

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kapek94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jak jest rurka i boxy to chyba nie jeżdżą tam słabi skaterzy no nie? :mad:

Napisane May 5, 2007, 7:41 pm
Ksio

Ksio

Member
Wyświetl posty

A ty gdzie zaczynałeś?? chyba gdzies trzeba zacząc no nie :mad: przecież można jeździc na takich miescówkach,przecież w skateparkach też jeźdzą poczatkujący no nie :mad:

Napisane May 5, 2007, 7:47 pm
mikisk8

mikisk8

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mikisk8 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ksio powiedział(a):
A ty gdzie zaczynałeś?? chyba gdzies trzeba zacząc no nie :mad: przecież można jeździc na takich miescówkach,przecież w skateparkach też jeźdzą poczatkujący no nie :mad: