Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Snowboard » buty a szerokość deski

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
buty a szerokość deski
rufus102

rufus102

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rufus102 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

siemka :) jestem dość początkującym riderem i mam jeden problem. Mam starą deske na któej jeździłem ale teraz już mi nie wystarcza jej szerokość bo czubki butów wystają mi poza deske.
i tu pytanie do was:
czy tak ma być? czy lepiej kupić deske idealnie pasującą szerokością do długości butów?
mam buty escape nr 45.
zastanawiam się nad tą deską - XL
klik
jaka ona jest w ogóle szeroka?
(mam do dyspozycji nie więcej niż 600zł)

Napisane Sep 19, 2007, 8:22 pm Ostatnio edytowane Sep 19, 2007, 8:23 pm przez rufus102
bikerthc

bikerthc

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bikerthc zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mi też buty troche wystają za deske ale to nie katastrofa

Napisane Oct 21, 2007, 7:05 pm
krystano

krystano

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krystano zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja też mam ten problem, ale wydaje mi się że buty zazwyczaj wystają poza deskę, u mnie tak jest i niezbyt mi to przeszkadza, chociaż czasami jest to denerwujące.

Napisane Oct 22, 2007, 7:07 pm
Malinaa

Malinaa

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Malinaa zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja mam zawsze buty troche dluzzsze :PP  Ale grube skarpety robia swoje...

Napisane Dec 22, 2007, 6:58 pm
kamater

kamater

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kamater zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony