Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Hydepark » w-f

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
w-f, wychowanie fizyczne
cinek172

cinek172

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cinek172 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jestem w technikum i nienawidze tego przedmiotu, wiem ze moze wiele z Was go lubi ale ja NIE... tak wiec czy ktos ma zwolnienie lekarskie z tego przedmiotu i jak tak to na co i czy ciezko jest cos takiego zalatwic(ile trzeba wlozyc do koperty ^^)  ) bo ja nie wiem na co moge sobie zalatwic a na wf nie mam zamiaru chodzic... 

*Napisane Oct 6, 2007, 7:33 pm
dex1492

dex1492

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dex1492 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

trudno nie jest kumpel w tamtym roku poszedł i udawał że ma coś z mięsniem i lekarz coś tam zrobił i dał mu zwolnienie na pół roku

Napisane Oct 6, 2007, 7:57 pm
viruson

viruson

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to viruson zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Lubie wf ale ten je*baniec nauczyciel jest denerwujący co lekcje biegamy i nic więcej a jak pobiegamy to cos tam 'uczy' dziewczynki a nam rzuca pilke ... nie zeby mi to specjalnie przeszkadzalo a i jeszcze kazal dziewczyna nosic spodniczki albo krotkie spodenki [lols]

Napisane Oct 6, 2007, 8:06 pm Ostatnio edytowane Oct 6, 2007, 8:06 pm przez viruson
dziwka

dziwka

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dziwka zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

trzeba tępić zło na forum. A co do wf to raczej jest potrzebny w szkołach, a ci co nie moga ćwiczyć to ich pech, ale wymuszanie od lekarza zwolnienia to raczej normalne

Napisane Oct 6, 2007, 8:33 pm
VibroAkcja

VibroAkcja

Member
Wyświetl posty