Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Filmy SV - dyskusje » Street Dreams

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Street Dreams
taz5264

taz5264

Member
Posty: 746
Wyświetl posty

Send a personal messsage to taz5264 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Cześć, ostatnio przeglądając neta zauwarzyłem wzmianke o filmie Street Dreams obsada jest miażdżaca a szczególnie jej początek :

Paul Rodriguez Jr.    ...     Derreck Cabrera

    Ryan Dunn    ...     Cash
    Rob Dyrdek    ...     Troy
    Compton Ass Terry    ...     Reese
    Ryan Sheckler    ...     Eric
    Adam Wylie    ...     Mikey

    Brendan Miller    ...     Brad

    C.C. Sheffield    ...     Taylor

    Jordan Valacich    ...     Samantha (as Jordan Valley)

    Yancey Arias    ...     Tim Cabrera

    Kate McGregor-Stewart    ...     Virginia

    Peter Reckell    ...     Dan Reynolds
    Rainbow Alexander    ...     April

    Al Woodley    ...     Cop 1 (as Alfred Woodley)

    Luke Van Pelt    ...     Bruce

Słyszeliscie coś o tym filmie, moze znacie jakieś ciekawostki PISZCIE jestem bardzo ciekaw
jeszcze fotka

http://www.skatehere.com/UploadFiles/20066923915322.jpg

widze że coś niejesteście zainteresowani :/

/edit Karwan89:Edytuj posty!
Dodane do spisu

Napisane Dec 16, 2007, 8:47 pm Ostatnio edytowane Feb 21, 2008, 3:03 pm przez Karwan89
Nicoren

Nicoren

Member
Posty: 563
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Nicoren zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja musze dorwac ten film...

Napisane Apr 29, 2009, 9:24 pm
Hawk-Master

Hawk-Master

Member
Posty: 1,589
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Hawk-Master zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jak widzę nazwiska Paul Rodriguez, Rob Dyrdek czy Ryan Sheckler to już mi się odechciewa oglądać tego filmu...

Napisane Apr 29, 2009, 10:04 pm
tomajj

tomajj

Member
Posty: 41
Wyświetl posty

Send a personal messsage to tomajj zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Hawk-Master powiedział(a):
Jak widzę nazwiska Paul Rodriguez, Rob Dyrdek czy Ryan Sheckler to już mi się odechciewa oglądać tego filmu...


Dobra przestan srac wszedzie o tym sprzedawaniu sie, bo jakbys zobaczył takie grube tysie to byś miał w gaciach, że chcesz chociaz we filmie w jednej scenie być.

Ogarnijcie się, bo nigdzie nie ma "100% true" bo swiatem zadzi hajs, a to, ze jestes gowniarzem na utrzymaniu starej to wisz .Co zlego zarabiania hajsu przez swoja zajawke ? 

Napisane Apr 29, 2009, 10:22 pm Ostatnio edytowane Apr 29, 2009, 11:07 pm przez tomajj
Jogus

Jogus

Member
Posty: 23
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Jogus zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

całkiem fajny ten trailer

@UP
Racje masz... "Rób hajs, rób hajs... rób hajs stale"

Nie wiecie może, czy gdzieś na necie można dorwać ten film?? z chęcią bym obejżał coś takiego dla podwyższenia zajawki ^^

Napisane Apr 29, 2009, 10:27 pm
pili

pili

Member
Posty: 96
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pili zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Hawk-Master powiedział(a):
Jak widzę nazwiska Paul Rodriguez, Rob Dyrdek czy Ryan Sheckler to już mi się odechciewa oglądać tego filmu...
ej co ci sie dzieje? ciagle ci cos nie pasuje...jak moga zarobic to niech zarabiaja

Napisane Apr 29, 2009, 10:27 pm
Dredzik94

Dredzik94

Member
Posty: 323
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Dredzik94 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zobaczylem to nazwisko: Sheckler.. to odrazu odechiciało mi sie oglądac

Napisane Apr 29, 2009, 10:41 pm
Adikko

Adikko

Member
Posty: 160
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Adikko zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Zapowiada się fajnie.

Napisane Apr 29, 2009, 11:03 pm
pili

pili

Member
Posty: 96
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pili zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Dredzik94 powiedział(a):
zobaczylem to nazwisko: Sheckler.. to odrazu odechiciało mi sie oglądac
to nie oglądaj

Napisane Apr 29, 2009, 11:11 pm
Hawk-Master

Hawk-Master

Member
Posty: 1,589
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Hawk-Master zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Taa, kupcie sobie ten film, kupcie sobie promodel felg, potem promodel samochodu, jeszcze Wam brakuje promodelu szczoteczki Ryan Sheckler albo Greg Lutzka. Gówno, a nie zajawka z deskorolki. Czepią grubą kasę z czego się tylko da, a Wy jak debile się tym cieszycie, że firma zrobiła promodel felg.

Napisane Apr 29, 2009, 11:22 pm
pili

pili

Member
Posty: 96
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pili zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Hawk-Master powiedział(a):
Taa, kupcie sobie ten film, kupcie sobie promodel felg, potem promodel samochodu, jeszcze Wam brakuje promodelu szczoteczki Ryan Sheckler albo Greg Lutzka. Gówno, a nie zajawka z deskorolki. Czepią grubą kasę z czego się tylko da, a Wy jak debile się tym cieszycie, że firma zrobiła promodel felg.
po 1 : nie jaram sie nimi... po 2: nie mialem jeszcze zadnego promodelu shecklea ani lutzki... po 3: sheckler ma kozacki styl i nie zaprzeczysz ... po 4 : nie znosisz ich tylko za to ze maja gruby hajs a w polsce raczej tak nie da rady... po 5 co powiesz o innych? np. koston , cole ,hsu ...itd.? oni tez sa komercyjni ? no bo wiesz ...leca na kase bo wystapili w grze skate...patrz jacy wszyscy sa dla ciebie komercyjni... zaloze sie ze gdybys mial okazje zagrac w takim filmie albo smigac po calym swiecie to bys sie nie zawachal... idealne okreslenie? " pies ogrodnika "

Napisane Apr 29, 2009, 11:30 pm
YourMother

YourMother

Member
Posty: 628
Wyświetl posty

Send a personal messsage to YourMother zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kurna, nie chodzi o to czy ktoś gra w filmie czy nie, owszem zajebiście by było gdyby zagrali inni prosi, Szekler po prostu jest ciotą, fajnie, że ma wysoki poziom jazdy ale co z tego jak jest zje,bany? Wszystko co się sprzedaje jest komercyjne chodzi tylko o to żeby nie przesadzić co nie?

Napisane Apr 29, 2009, 11:35 pm
Hawk-Master

Hawk-Master

Member
Posty: 1,589
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Hawk-Master zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

1. Owszem, nie jaram się jakoś mega
2. Tak trzymaj :)
3. Temu nie można zaprzeczyć
4. Nie , że nie znoszę ich dlatego, że mają gruby hajs, tylko dlatego, że stawiają deskorolkę w całkiem innym świetle. W świetle mediów. Kiedyś prawie każdy się jarał Shecklerem, bo naprawdę dobrze jeździł (zresztą teraz też) ale najważniejsze, że robił to z zajawki. A teraz? Teraz, choć ma właściwie wszystko, leci wszędzie gdzie czuje pieniądze i sławę. Dla przykładu jego denny program w mtv.
5. Dlaczego komercyjni ? Dlatego, że wystąpili w grze? Nie żartuj... Prawie każdy z nas ich chciał tam zobaczyć, a kto chciał oglądać żale Shecklera w mtv nie wliczając nastolatek ?

Czill :)


YourMother powiedział(a):
Wszystko co się sprzedaje jest komercyjne chodzi tylko o to żeby nie przesadzić co nie?

!

Napisane Apr 29, 2009, 11:38 pm Ostatnio edytowane Apr 29, 2009, 11:39 pm przez Hawk-Master
pili

pili

Member
Posty: 96
Wyświetl posty

Send a personal messsage to pili zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Hawk-Master powiedział(a):
1. Owszem, nie jaram się jakoś mega
2. Tak trzymaj :)
3. Temu nie można zaprzeczyć
4. Nie , że nie znoszę ich dlatego, że mają gruby hajs, tylko dlatego, że stawiają deskorolkę w całkiem innym świetle. W świetle mediów. Kiedyś prawie każdy się jarał Shecklerem, bo naprawdę dobrze jeździł (zresztą teraz też) ale najważniejsze, że robił to z zajawki. A teraz? Teraz, choć ma właściwie wszystko, leci wszędzie gdzie czuje pieniądze i sławę. Dla przykładu jego denny program w mtv.
5. Dlaczego komercyjni ? Dlatego, że wystąpili w grze? Nie żartuj... Prawie każdy z nas ich chciał tam zobaczyć, a kto chciał oglądać żale Shecklera w mtv nie wliczając nastolatek ?

Czill :)


YourMother powiedział(a):
Wszystko co się sprzedaje jest komercyjne chodzi tylko o to żeby nie przesadzić co nie?

!
powiedzmy ze doszlismy do porozumienia:)

Napisane Apr 29, 2009, 11:44 pm
czill

czill

Member
Posty: 43
Wyświetl posty

Send a personal messsage to czill zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Moze na temat ? :]

kiedy to bedzie mozna kupic,sciagnac ? z checia bym obejrzal...

Napisane Apr 30, 2009, 6:59 am
rollerskate

rollerskate

Member
Posty: 106
Wyświetl posty

Send a personal messsage to rollerskate zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

o a ja z jaką chęcią!! wie ktoś??

Napisane May 4, 2009, 10:17 pm
maciek321

maciek321

Member
Posty: 131
Wyświetl posty

Send a personal messsage to maciek321 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

obejzal bym se po obejzeniu trailera

Napisane May 5, 2009, 2:16 pm
ddollin

ddollin

Member
Posty: 96
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ddollin zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

sprawa wyglada tak : jako polska jestesmy krajem ktory chce byc oryginalny i najpewniej  nawet niedojdzie sluch o tym filmie do ludzi ktorzy sa za wszystko odpowiedzialni tutaj.... wiec o dvd tez raczej nie ma co marzyc ale na stronie street dream macie glosowanie zeby przyjechal film do waszego miasta sa juz chyba az 3 glosy na warszawe a 2 na lodz to jeszcze jakies 200000 i oze cos tam sie zadzieje wiec piszcie ;]

Napisane May 5, 2009, 7:22 pm
Salva

Salva

Member
Posty: 116
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Salva zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Dzizas wyobraźcie sobie że ten film będzie tak rozpromowany jak np "step up". Idac ulicą bedziecie widziei milliard ludzi z deskami pod pacha w najkach promodel paul rodriguez, wszyscy beda pie..olic "jeżdze na desce" tak jak po step upie wszyscy pie..olili tańczę ale mało kto umiał naprawdę. jakoś nie bardzo mam ochotę żeby ten film dotarł do polski, deskorolka stanie sie jeszcze mniej indywidualna niż jest teraz.

Napisane May 6, 2009, 6:30 pm
Jayman

Jayman

Member
Posty: 53
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Jayman zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Salva powiedział(a):
Dzizas wyobraźcie sobie że ten film będzie tak rozpromowany jak np "step up". Idac ulicą bedziecie widziei milliard ludzi z deskami pod pacha w najkach promodel paul rodriguez, wszyscy beda pie..olic "jeżdze na desce" tak jak po step upie wszyscy pie..olili tańczę ale mało kto umiał naprawdę. jakoś nie bardzo mam ochotę żeby ten film dotarł do polski, deskorolka stanie sie jeszcze mniej indywidualna niż jest teraz.


No i??. Ważne, że film zapowiada się zajebiście. Musi on być w Polsce!!!!!!!!

Napisane May 6, 2009, 7:43 pm Ostatnio edytowane May 6, 2009, 7:43 pm przez Jayman
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja