Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Streetwear » Ubrania » Ubrania

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Temat zablokowany Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Ubrania
orson91

orson91

Member
Posty: 3,978
Wyświetl posty

Send a personal messsage to orson91 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema.
Przeglądają ciągle prężnie rozwijający się temat o butach naszło mnie czy by nie zrobić podobnego tematu o ubraniach? Jak zrobi się śmietnik albo się nie przyjmie to trudno, POśle się go w PISdu.

Więc... Piszcie o swoich ulubionych markach, co macie na oku, czym się jaracie a np. jest nieosiągalne z powodów finansowych lub innych, czy posiadacie w swojej garderobie coś, co jest rzadko spotykane lub wręcz unikatowe.
Mile widziane zdjęcia lub chociaż dokładne opisy.

UWAGA, jeśli nie wyświetlają się Wam wszystkie posty to w linku zmieńcie liczbę o 15, np:

http://www.andegrand.pl/forum/index.php?a=topic&t=36315&min=1245&num=15

na

http://www.andegrand.pl/forum/index.php?a=topic&t=36315&min=1260&
num=15


CYTOWANIE ZDJĘĆ - WARN!

Napisane Aug 4, 2008, 12:02 am Ostatnio edytowane Feb 28, 2009, 9:23 am przez jamie_thomas
RWTF

RWTF

Member
Posty: 2,513
Wyświetl posty

Send a personal messsage to RWTF zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja, jako fan Van Halena ostro jaram się tą koszulką Plan B http://shopimages-pe.ccs.com/b201831_whit.jpg Chętnie bym taką kupił tylko czarną,jakby była na andegrandzie w rozmiarze L :P

Napisane Aug 22, 2008, 10:13 am Ostatnio edytowane Aug 22, 2008, 10:13 am przez RWTF
stefanfo

stefanfo

Member
Posty: 38
Wyświetl posty

Send a personal messsage to stefanfo zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mje sie fest podobajo windrunnery od MAJKI. ostatnio mi w rece wpadlo TO

Napisane Aug 22, 2008, 10:51 am
shout

shout

Member
Posty: 284
Wyświetl posty

Send a personal messsage to shout zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

dla mnie ubranie zawsze kojarzylo sie z 't-shirtem'
jeżeli chodzi o moje ulubione to 'tiszerty' to: Altamont, czasami DC, C&C
bluzy to: pull & bear
jezeli chodzi o sieciowki typu h&m lub new yorker - mam jakieś spodnie z H&M ale jestem przeciwnikiem tego sklepu)
elo

Napisane Aug 22, 2008, 10:58 am Ostatnio edytowane May 3, 2009, 7:15 pm przez shout
BTM

BTM

Member
Posty: 1,880
Wyświetl posty

Send a personal messsage to BTM zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

brandy skejtbordowe, jakies esy, fenixy, quicksilvery itp.

Napisane Aug 22, 2008, 11:52 am
marcin195

marcin195

Member
Posty: 181
Wyświetl posty

Send a personal messsage to marcin195 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

T-shirty: volcom, DC, adio, element, kr3w
spodnie: to nie żadne skate, jakieś inne
Bluzy:nike, DC, volcom

Napisane Aug 22, 2008, 12:25 pm
Stupido

Stupido

Member
Posty: 1,007
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Stupido zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja się głównie jaram koszulkami z całej garderoby najwięcej mam właśnie tee shirtów w większości takich firm typu cropp housa czy newyorker ale mam też kilka Adio jakiegoś Elementa i Quiksilvery a i ostatnio jeszcze dwie koszulki Billabonga
Jakiś czas temu zacząłem się jarać koszulkami slim fit
Spodnie to raczej szersze ale bez przesady głównie mam jakieś croppy bo jakościowo są niezłe a z takich lepszych firm to mam bojówki Hawk i jeansy Moro
Bluzy to raczej takie kolorowe lubie mam jedną Hawka a reszta to jakieś z Housa, Croppa, Pull % Bear itp.
Za to uwielbiam koszule z krótkim rękawem zwłaszcza w kratke albo jakieś inne z oryginalnym wzornictwem czy kolorami.
To chyba tyle...

Napisane Aug 22, 2008, 12:37 pm
jamie_thomas

jamie_thomas

Member
Posty: 3,150
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jamie_thomas zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

w sumie na ciuchy itd. przeznaczam dużo kasy i wszystko idzie w ciągły obrót, sprzedaję stare i kupuję nowe... moje ulubione marki to Solid Jeans, DND, HUMOR, H&M i (niestety - mają słabą jakość, za to niektóre rzeczy są całkiem oka, jeśli chodzi o wygląd) New Yorker, prócz tego Vans, LOT29, LRG oczywiście, Von Dutch (wygrzebane na używaku haha), Jack & Jones, Dickies i Levi's... to chyba takie moje ulubione marki, choć noszę generalnie różne rzeczy różnych firm.

jeśli chodzi o krój no to noszę przeważnie koszulki węższe, tzw. slim fit, ale nie przylegające do ciała i za krótkie ;p, spodnie opuszczam dość nisko, lubię lużne kroje, ew. niski krok i wąskie nogawki.. uwielbiam bluzy z kapturem, to moja ulubiona część garderoby, poza tym koszule w kratkę, paski itd., ale TYLKO z długim rękawem i TYLKO z podtoczonymi rękawami ;p

a w swoim mieście chciałbym sklepy pa:nuu, Carlings, Pull & Bear, Zara itd.

Napisane Aug 22, 2008, 12:58 pm Ostatnio edytowane Aug 22, 2008, 1:10 pm przez jamie_thomas
invalida

invalida

Member
Posty: 488
Wyświetl posty

Send a personal messsage to invalida zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jamie_thomas powiedział(a):
a w swoim mieście chciałbym sklepy pa:nuu, Carlings, Pull & Bear, Zara itd.


to sie do 3m przeprowadz lub do stolicy ;) jak otworzyli Galerie Baltycka w Gdansku wszystkie powyzsze sklepy tam sa ;)


generalnie 2/3 szafy mam w kolorze czarnym ;) pelno marek SB. spodnie slimfit'y ;) generalnie poza levi'sem (ktoremu niestety zadna skatemarka w portkach jakosciowo nie dorwnuje) to Volcom, Kr3w i Black Label. t/s w moim rozmiarze preferuje choc cos dopasowanego przy ponad 50 samych czarnych tez jest ;) koszule w krate to tez jak bylo wspomniane to jest to ;) (tutaj do dominuja marki z carlingsa i to co w h&m na przecenie sie trafi :P)

sumujac= w szafie sie juz troche nie mieszcze dodajac jeszcze spora ilosc butow :D


Napisane Aug 22, 2008, 1:31 pm
RWTF

RWTF

Member
Posty: 2,513
Wyświetl posty

Send a personal messsage to RWTF zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja lubie proste rzeczy, oprócz butów, które mogą sie rzucac w oczy i te sprawy. Z jeansów to tylko levi's (nieśmiertelne 501, przezajawkowe 902 i równie kozackie 505). Bluzy i koszulki to co wpadnie w oko, ale też najlepiej proste.

Napisane Aug 22, 2008, 1:31 pm Ostatnio edytowane Aug 22, 2008, 1:34 pm przez RWTF
invalida

invalida

Member
Posty: 488
Wyświetl posty

Send a personal messsage to invalida zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

RWTF powiedział(a):
Z jeansów to tylko levi's (nieśmiertelne 501)


mam w szafie jeszcze 2 pary klasycznych 501 ze schodzacymi sie nogawkami (fakt faktem nie chodze zbytnio bo za szerokie sie zrobily :P). ale fakt ze zmienili ich kroj i wyprostowali nogawki malo mi sie podoba.

Napisane Aug 22, 2008, 2:07 pm
Maraton93

Maraton93

Member
Posty: 115
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Maraton93 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Powie mi ktoś jak sie nazywają takie spodnie z niskim krokiem i wąskimi nogawkami ?

http://humoer.dk/collection.html << Takie jak ma ten ostatni gościu :P

I gdzie je można dostać.

Napisane Aug 22, 2008, 2:16 pm
Zyga

Zyga

Administrator
Posty: 6,539
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zyga zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Maraton93 powiedział(a):
Powie mi ktoś jak sie nazywają takie spodnie z niskim krokiem i wąskimi nogawkami ?

http://humoer.dk/collection.html << Takie jak ma ten ostatni gościu :P

I gdzie je można dostać.


Jak będę miał kiedyś dziecko to gdy narozrabia grubo w ramach kary ubiorę je tak jak ten koleś na zdjęciach xD

Napisane Aug 22, 2008, 2:30 pm
Maraton93

Maraton93

Member
Posty: 115
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Maraton93 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Haha. Ale na zdjęciach są różni kolesie. Pozatym taki styl tez ma cos w sobie ^^) ^^)

Napisane Aug 22, 2008, 2:37 pm
garb

garb

Member
Posty: 1,923
Wyświetl posty

Send a personal messsage to garb zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja się jaram koszulkami zespołów. Mam już Marilyn Manson, tera poluję na NIN.

Napisane Aug 22, 2008, 2:44 pm
Nowak123

Nowak123

Member
Posty: 95
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Nowak123 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja akurat problemu z ciuchami niemam bo mama pracuje, tzn ma sklep z różnymi markami typu Jigga, rydel house i cóż, co się wpadnie po 5 złoty to wychodzę z 5 i nową koszulką, spodniami ;P

Napisane Aug 22, 2008, 3:14 pm
Sergij

Sergij

Member
Posty: 2,035
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Sergij zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Maraton93 powiedział(a):
Haha. Ale na zdjęciach są różni kolesie. Pozatym taki styl tez ma cos w sobie ^^) ^^)


Czemu uzywasz slowa "styl" ?
Odpowiedniejsze by bylo okreslenie "brak gustu" lub "slepota"
Sam nie wiem, jakby sie wzorowali na tych zulach co na deptaku nocują...

Napisane Aug 22, 2008, 4:29 pm
Maraton93

Maraton93

Member
Posty: 115
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Maraton93 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Sergij powiedział(a):
Maraton93 powiedział(a):
Haha. Ale na zdjęciach są różni kolesie. Pozatym taki styl tez ma cos w sobie ^^) ^^)


Czemu uzywasz slowa "styl" ?
Odpowiedniejsze by bylo okreslenie "brak gustu" lub "slepota"
Sam nie wiem, jakby sie wzorowali na tych zulach co na deptaku nocują...


Są gusta, guściki i gÓ$c1Qi  ^^)

Napisane Aug 22, 2008, 4:33 pm
suchy99

suchy99

Member
Posty: 528
Wyświetl posty

Send a personal messsage to suchy99 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

B3 Free i Jigga polecam te firmy!
A to moje itemki:

http://shop.b3befree.com/gfx/iphoto_1879_500_1207930536.jpg

http://www2.sklep.andegrand.pl/common/zdjecia/51737-1.jpg

http://shop.b3befree.com/gfx/iphoto_473_500_1178646130.jpg

Jeszcze mam spodnie JIGGI i RYDEL HOUSA, ale nie znalazłem w necie :-P

Napisane Aug 22, 2008, 4:40 pm
Sergij

Sergij

Member
Posty: 2,035
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Sergij zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Maraton93 powiedział(a):
Sergij powiedział(a):
Maraton93 powiedział(a):
Haha. Ale na zdjęciach są różni kolesie. Pozatym taki styl tez ma cos w sobie ^^) ^^)


Czemu uzywasz slowa "styl" ?
Odpowiedniejsze by bylo okreslenie "brak gustu" lub "slepota"
Sam nie wiem, jakby sie wzorowali na tych zulach co na deptaku nocują...


Są gusta, guściki i gÓ$c1Qi  ^^)


I są idioci ;)

Napisane Aug 22, 2008, 6:04 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Temat zablokowany Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja