Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Hydepark » Nowy wygląd

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Nowy wygląd
margera110

margera110

Member
Posty: 246
Wyświetl posty

Send a personal messsage to margera110 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Witam co myślicie o nowym wyglądzie a.pl?
Myśle ze fajne jest takie odświeżenie. Mi sie podoba

Napisane Aug 11, 2008, 10:12 am
Grucha12

Grucha12

Member
Posty: 1,059
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Grucha12 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Forum tak samo a portal inaczej? Mozę logo przynajmniej na forum zmieńcie na to co na portalu?

Napisane Aug 11, 2008, 10:31 am
Zyga

Zyga

Administrator
Posty: 6,539
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zyga zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

forum też sie doczeka zmian
wszystko w swoim czasie ;)


Napisane Aug 11, 2008, 10:32 am
facegrind

facegrind

Member
Posty: 14
Wyświetl posty

Send a personal messsage to facegrind zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

bardzo fajnie  ^^) czekam na dalsze zmiany...

Napisane Aug 11, 2008, 10:35 am
BlackFox

BlackFox

Member
Posty: 948
Wyświetl posty

Send a personal messsage to BlackFox zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

mi sie narazie nie podoba jakos nie moge sie przyzwyczaic

Napisane Aug 11, 2008, 10:39 am
RWTF

RWTF

Member
Posty: 2,513
Wyświetl posty

Send a personal messsage to RWTF zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

BlackFox powiedział(a):
mi sie narazie nie podoba jakos nie moge sie przyzwyczaic

Ja też, narazie jestem na nie

Napisane Aug 11, 2008, 10:45 am
Membran

Membran

Member
Posty: 850
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Membran zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Nawet Ladnie... to co zawsze sprawdzam i tak jest tam gdzie bylo wiec mi to nie przeszkadza xP

Napisane Aug 11, 2008, 10:56 am
MrMaro

MrMaro

Member
Posty: 217
Wyświetl posty

Send a personal messsage to MrMaro zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Mi się o wiele bardziej podobało wcześniej... Takie dziwne to teraz :/ Zmiany są dobre ale jak jest ich nie za dużo...

Napisane Aug 11, 2008, 11:08 am
TAGGIE

TAGGIE

Member
Posty: 456
Wyświetl posty

Send a personal messsage to TAGGIE zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Nowy design portalu nie podoba mi się. Uważam, że jest mniej czytelny od poprzedniego. Jestem na nie.

Napisane Aug 11, 2008, 11:16 am
tulib96

tulib96

Member
Posty: 314
Wyświetl posty

Send a personal messsage to tulib96 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

A mi sie nawet podoba  :)

Napisane Aug 11, 2008, 11:19 am
Czerwienna

Czerwienna

Member
Posty: 181
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Czerwienna zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jak dla mnie nowy wygląd, jest własnie bardziej czytelny. Szybciej mozna się dostać do własnego konta, do sklepu itp itd. O wiele bardziej mi się podoba.

Napisane Aug 11, 2008, 11:24 am
mike1427

mike1427

Member
Posty: 450
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mike1427 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

dla mnie w sumie teraz jest bardziej elo, jeszcze właśnie zmieńcie to forum.

Napisane Aug 11, 2008, 11:33 am
Krzaqu

Krzaqu

Member
Posty: 669
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Krzaqu zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Nowy wyglad kozacki. I nowe logo andegrand.pl teraz lepsze tylko jak sie forum włącza to znowu stare logo jest.  Niom, forum jeszcze można by było zmienić

Napisane Aug 11, 2008, 11:50 am
shout

shout

Member
Posty: 284
Wyświetl posty

Send a personal messsage to shout zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ikonki przy napisie Andegrand rządzą... dobra robota :P
(mała sugestia: jak pokazuje się nam - nasz avatar w prawym górnym rogu, miłoby było jakby po kliknięciu w ten av. przechodziło się na stronę profilu)

Napisane Aug 11, 2008, 11:53 am Ostatnio edytowane Aug 11, 2008, 6:48 pm przez shout
BHT

BHT

Member
Posty: 1,789
Wyświetl posty

Send a personal messsage to BHT zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Fajnie, ale muszę się przyzwyczaić. Również uważam, że dobra robota !

Napisane Aug 11, 2008, 11:56 am
Karwan89

Karwan89

Member
Posty: 3,626
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Karwan89 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jest zacnie:) Tak też sądziłem że coś się święci, bo jakiś tydzień temu zmieniła się ramka od "Aktualnie na portalu". Good job!
PEACE

Napisane Aug 11, 2008, 12:16 pm
dzudzu06

dzudzu06

Member
Posty: 1,289
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dzudzu06 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Mi się podoba ;p nawet bardzo ;d

Napisane Aug 11, 2008, 12:25 pm
Sadomasosik

Sadomasosik

Member
Posty: 205
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Sadomasosik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

czcionka na "działy portalu" mi sie nie podoba.
a tak to może być.

Napisane Aug 11, 2008, 12:37 pm
BHT

BHT

Member
Posty: 1,789
Wyświetl posty

Send a personal messsage to BHT zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

To już chyba wiem po co było to odliczanie !  :cyclops:

Napisane Aug 11, 2008, 12:38 pm
Wojtass

Wojtass

Member
Posty: 3,655
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Wojtass zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Spoko nawet tylko szkoda, że forum dalej takie stare.

Napisane Aug 11, 2008, 12:41 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja