Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Snowboard » style jazdy

Strony: << poprzednia 1, 2, 3 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
style jazdy, freeride,freestyle,jibbing
XCarmel

XCarmel

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to XCarmel zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jaki styl uprawiacie????

ja freestyle(chociarz jestem początkujący)i half-pipe(facet mi powiedział że jeśli jest dobrze przygotowany to mogę latać)

Napisane Oct 29, 2005, 10:50 am
Stein

Stein

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Stein zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

chyba troche zły podział dałeś bo jibbing nalezy do freestyle.
No ale powracajac do pytania to ja zdecydowanie jibb. Rurki...murki ! to jest to! a halfpipe wogole mnie niekreci.. moze dlatego ze jeszcze niemialem okacji sprobowac? czas pokaze

Napisane Nov 1, 2005, 12:46 am
dynio112

dynio112

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dynio112 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

FS jib narazie tylko boksy na halfpipe nie próboalem

Napisane Nov 2, 2005, 11:41 am
karrola

karrola

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to karrola zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a ja Freestyle tylko ;) Moze zaczne half-pipe zobaczymy

*Napisane Nov 3, 2005, 8:08 pm
szalaput

szalaput

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to szalaput zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

freeride ale co to jjibing czy jakoś tak ??

Napisane Nov 12, 2005, 6:42 pm
numer

numer

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to numer zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja freeride a jibbing to chyba slopestyl albo cos w tym rodzaju xP

Napisane Dec 5, 2005, 2:26 pm
umfbiker

umfbiker

Member
Wyświetl posty