Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Rolki » Pozostałe » Rurka własnej roboty

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Rurka własnej roboty
PvtMiller

PvtMiller

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to PvtMiller zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema,
Jestem początkujący i chciałbym sobie zrobić jakąś rurkę do grindu. Czy musi mieć ona jakąś konkretną średnicę? Jeśli tak to jaką. A może po prostu lepiej kupić?
Dzięki i Pozdro!

Napisane Mar 4, 2009, 4:52 pm
Czarek456

Czarek456

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Czarek456 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Właśnie !! Mam ten sam kłopot.  :thinking:
Czy musi mieć jakąś średnice czy nie ?
Chyba tak, ale nie wiem jaką... Bo na dużej rurce to daleko nie zajadę, a na małej to się będę trząsł... :O

Z góry dzięki !!! ^^)

Pozdrawiam!

Napisane Mar 4, 2009, 5:29 pm
PZet

PZet

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to PZet zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

z ceownika najlepiej... poza tym nie możesz w sieci poszukać? mnóstwo ludzi ma takie problemy ;)

kurde... myślałem że to dział Skateboard :P co do rolek to nie wiem :D

Napisane Mar 4, 2009, 6:22 pm Ostatnio edytowane Mar 4, 2009, 6:42 pm przez PZet
Marcu

Marcu

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Marcu zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

najlepsze są takie około 4 - 4.5 cm

Napisane Mar 4, 2009, 8:46 pm
PvtMiller

PvtMiller

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to PvtMiller zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Aha dzieki, ale jeszcze mam pytanie. Z czego zrobić podstawkę? B)

Napisane Mar 6, 2009, 6:05 pm
Marcu

Marcu

Member
Wyświetl posty