Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Gry, konsole, pc, internet... » Skate 3

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Skate 3, gdy powstanie...
GesiorFB

GesiorFB

Member
Posty: 586
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GesiorFB zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema.
W necie krążą plotki że w 2010 roku ea ma zamiar wydać skate 3.
Dużo ludzi na anderku ma swoje konsolki a w konsolkach skate 2, więc to do nich ale też także do tych którzy posiadają skate, kieruję pytanie :
Co byście zmienili?
No to ja zaczne:
przydałaby się lepsza grafa,
więcej tricków (jest dużo ale nie ma wszystkich)
większe miasto (w skate 2 jest maluutkie)
troche więcej ciuchów, desek i akcesoriów,
no i dłuższy gameplay (skate 2 jest kruciutki :) )
a, i jezcze takie cos -
czasami zdarza sie że na przeszkodzie stoi ci jakiś pedastrians i sie nie ruszy, więc przydałoby się coś takiego jak "krzyknięcie" do przechodnia żeby spie***lał z drogi bo dostanie po ryju :)

mówcie co wy byście dodali :)
pozdro

Napisane Apr 5, 2009, 3:45 pm
EVILPEDRO

EVILPEDRO

Member
Posty: 514
Wyświetl posty

Send a personal messsage to EVILPEDRO zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kolejne sprawy

1.mogl by byc po polsku (wszystko rozumiem ale bylo by jakies ulatwienie)
2.trudniejsze grindowanie
3.mozliwos nagrywania kogos jak robi tricki :D
4.posiadanie auta :D

Napisane Apr 5, 2009, 8:39 pm
Kancio

Kancio

Member
Posty: 1,120
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kancio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

co do muzyki to raczej mały problem bo po pierwsze (przynajmniej w 1) jest całkiem spoko, a po drugie (przynajmniej w x360) podłączasz sobie mp3/zgrywasz muzę na dysk i słuchasz czego chcesz więc to raczej problem nie jest. Kupowanie auta to też raczej zły koncept, bo się zrobi mały cararmagedon  :P lepiej byłoby ulepszyć ten system przenoszenia się z mapy miasta, tak, ze byłoby więcej znaczników do których by się można "teleportować" ^^) Co do języka to raczej mi to obojętne, a szczerze to nawet lepiej to wygląda po angielsku, bo dość mam "smaczków" typu firma "prawie" zamiast "almost" z tonego i błędów tłumaczenia, które blokowały misje aż do wyjścia pacza (chodzi o sławnego handstanda aka stójka na rękach z TH-AW). Bawienie się w kamerzystę byłoby całkiem śmieszną opcją xD
Shout- z takim podejściem to do dziś gralibyśmy w np. unreal tornament 1 bo po co te wszystkie następne edycje? warcraft 1, ew 2, wolf 3d i tak dalej. Im, nowsza gra tym więcej innowacji w niej może być. Jasne że seqel może być spaprany, ale często kolejne części gier są coraz lepsze.
Krauzik - prawie Ci wyszło bycie fajnym i śmiesznym
Shadow-no racja w 1 mnie strasznie irytuje gdy mam glebę która w rzeczywistości skończyłaby się co najwyżej zejściem z deski.


Napisane Apr 5, 2009, 9:25 pm Ostatnio edytowane Apr 5, 2009, 9:27 pm przez Kancio
EDi

EDi

Member
Posty: 950
Wyświetl posty

Send a personal messsage to EDi zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jest już taka opcja, że można kamerować innych tzn. może nie tak dosłownie. Wystarczy zakupić Filmer Pack.

Napisane Apr 5, 2009, 10:23 pm
krauzik2

krauzik2

Member
Posty: 391
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krauzik2 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

EDi powiedział(a):
Jest już taka opcja, że można kamerować innych tzn. może nie tak dosłownie. Wystarczy zakupić Filmer Pack.

oO

Napisane Apr 5, 2009, 10:55 pm
GiM5

GiM5

Member
Posty: 206
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GiM5 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

krauzik2 powiedział(a):
EDi powiedział(a):
Jest już taka opcja, że można kamerować innych tzn. może nie tak dosłownie. Wystarczy zakupić Filmer Pack.

oO

Jakby kto nie wiedzial to filmer pack jest dostepny do sciagniecia ale wylacznie do skate 2 z x live za bodajze 600 M$ point

Napisane Apr 5, 2009, 11:11 pm
miLosz07

miLosz07

Member
Posty: 1,928
Wyświetl posty

Send a personal messsage to miLosz07 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

GiM5 powiedział(a):
krauzik2 powiedział(a):
EDi powiedział(a):
Jest już taka opcja, że można kamerować innych tzn. może nie tak dosłownie. Wystarczy zakupić Filmer Pack.

oO

Jakby kto nie wiedzial to filmer pack jest dostepny do sciagniecia ale wylacznie do skate 2 z x live za bodajze 600 M$ point


Na plejstacje jest do pobrania/zakupienia z PlayStationStore za 14 czy tam 15zł, więc nie mądruj..

Napisane Apr 5, 2009, 11:19 pm
portfelik

portfelik

Member
Posty: 2,048
Wyświetl posty

Send a personal messsage to portfelik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja bym ogolnie cala koncepcje gry zmienil na pierdolna i zlozona masowke online z serwerami po okolo 100-200 osob. po prostu kazdy zaczynalby z takim samym wachlarzem trickow (czyli wszystkie flipki, grindy ale nie daloby sie tego od razu polaczyc) potem mozliwosc wybrania sobie 'typu' tego skatera np jeden bedzie sobie porecze nakurwial, drugi czill na jakis flatowych murkach, skate fotograf, badz kamerzysta. z prac tych dwoch ostatnich powstawalyby jakies sv i pisma a gracze sami by oceniali ktore sie nadaja ktore nie (ogarnac jakis prosty system galerii itd). nowosci w skateshopach, czyli pare nowych butow i desek co jakis czas. kilka butow i desek do wlasnej edycji (kolor, wpisanie nazwiska) na zasadzie bycia PRO. oczywiscie w miescie prosow byloby jakos 20 jak nie mniej, ktorych utrzymanie statusu zalezaloby od pozycji na kontescie, oceny demka przez ludzi, sprzedazy pro modeli itd... ogolnie strasznie duzo musialbym napisac aby sprobowac scharakteryzowac powstanie tak duzego i jednolitego SKATE organizmu. wiem ze pare moich pomyslow pewnie byloby poronionych ale po prostu kazdy chcialby do idei takiej gry przemycic cos swojego.

Napisane Apr 6, 2009, 9:34 am Ostatnio edytowane Apr 6, 2009, 10:46 am przez portfelik
skater1996

skater1996

Member
Posty: 9
Wyświetl posty

Send a personal messsage to skater1996 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Portfelik ma zje pomysł co do prosostwa własnie o contestach było by kilka organizatorów którzy zcalaja jamy zawody od czasu do czasy x games ,ast dew tour ,lg asc wypas akcja i tez ktos wczesniej wspomniał że co jakis czas nowe ubrania dechy itp. przychodzą wypas by było

Napisane Apr 6, 2009, 10:10 am
konopskate7

konopskate7

Member
Posty: 382
Wyświetl posty

Send a personal messsage to konopskate7 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

skater1996 powiedział(a):
Portfelik ma zje pomysł co do prosostwa własnie o contestach było by kilka organizatorów którzy zcalaja jamy zawody od czasu do czasy x games ,ast dew tour ,lg asc wypas akcja i tez ktos wczesniej wspomniał że co jakis czas nowe ubrania dechy itp. przychodzą wypas by było

Napisane Apr 6, 2009, 1:13 pm
EVILPEDRO

EVILPEDRO

Member
Posty: 514
Wyświetl posty

Send a personal messsage to EVILPEDRO zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jeszcze kolejne
1.więcej rozmiarów ciuchów :D
2.Paski w jedynce były w dwójce już nie :( ale mogły być sznurówki)
3.żeby było tak że sponsor cie wybiera  a nie ze ty :D
np.: Są zawody masz 1 miejsce i załóżmy Flip chce cie sponsorować a ty się zgadzasz albo nie :D
4.mogły by się buty psuć i w sklepie shoogo mogło by być :D

Napisane Apr 6, 2009, 3:35 pm
portfelik

portfelik

Member
Posty: 2,048
Wyświetl posty

Send a personal messsage to portfelik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

EVILPEDRO powiedział(a):
jeszcze kolejne
1.więcej rozmiarów ciuchów :D
2.Paski w jedynce były w dwójce już nie :( ale mogły być sznurówki)
3.żeby było tak że sponsor cie wybiera  a nie ze ty :D
np.: Są zawody masz 1 miejsce i załóżmy Flip chce cie sponsorować a ty się zgadzasz albo nie :D
4.mogły by się buty psuć i w sklepie shoogo mogło by być :D

i z taka kupa na bucie bys jezdzil jako pro, taa? prosze Cie...

Napisane Apr 6, 2009, 4:15 pm
Bl4zej

Bl4zej

Member
Posty: 554
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Bl4zej zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

portfelik powiedział(a):
EVILPEDRO powiedział(a):
jeszcze kolejne
1.więcej rozmiarów ciuchów :D
2.Paski w jedynce były w dwójce już nie :( ale mogły być sznurówki)
3.żeby było tak że sponsor cie wybiera  a nie ze ty :D
np.: Są zawody masz 1 miejsce i załóżmy Flip chce cie sponsorować a ty się zgadzasz albo nie :D
4.mogły by się buty psuć i w sklepie shoogo mogło by być :D

i z taka kupa na bucie bys jezdzil jako pro, taa? prosze Cie...


I jak się zmęczysz to żeby pot z Ciebie leciał :D

Napisane Apr 6, 2009, 6:12 pm
sieminHD

sieminHD

Member
Posty: 149
Wyświetl posty

Send a personal messsage to sieminHD zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

AAAAAAA więc ;)
Edytor postaci z jedynki
grafa z jedynki ale lepsza
miasto 3 razy większe
triki z 2 i więcej
wogole wiecej z edytorow
zeby bylo wiecej jajec jak w THPS
lepszy system sponsorowania
wiecej ciuchow, firm, desek itd
lepsze upadki
więcej rocka (gdzie ACDC?????)



Napisane Apr 8, 2009, 8:58 pm
ogurki

ogurki

Member
Posty: 271
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ogurki zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a moze jeszcze dziwki alkohol i melanze po godzinach?

Napisane Apr 8, 2009, 9:47 pm
gracio

gracio

Member
Posty: 636
Wyświetl posty

Send a personal messsage to gracio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

racja, zadużo wymagacie ;].

Napisane Apr 8, 2009, 11:07 pm
ShadowPL

ShadowPL

Member
Posty: 757
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ShadowPL zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

gracio powiedział(a):
racja, zadużo wymagacie ;].


gram = wymagam ;)

Napisane Apr 8, 2009, 11:30 pm
grzesmilan

grzesmilan

Member
Posty: 275
Wyświetl posty

Send a personal messsage to grzesmilan zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja bym chciał żeby trudnośc uczenia sie trików przeniosło sie na konsole czyli żeby kickflipa nie było tak samo łatwo zrobić jak 36flipa.Wogóle system sterowania bym zmienił.Wg mnie powinno to wyglądać tak:
naciśniecie gałki lewej(goofy) lub prawej (regular) to jest wybicie sie tylnią nogą,prawa gałka(goofy)lub lewa (regular) idzie do góry i wychodzi nam ollie
załózmy że omawiam goofiego
aby zrobic flipa wciskamy lewą gałke a prawą wypychamy do góry lekko w prawo,jak deske mamy pod nogami to puszczamy prawą gałke żeby zlądować.Żeby byl wyższy flip to(pzydałby sie nowy pad ;)) wszystko robimy szybciej czyli lewa gałka wciskamy(i tu nowy pad z mozliwoscią stopniowanego wciskania gałki) a prawą szybciej do przodu

drugi trick varial flip i tu analogicznie z tym ze po wcisnieciu lewej gałki przesuwamy ją w prawo zeby wyszedł pop shove

forward flipa zrobił bym tak że lewa normalnie a prawą do góry i na końcu lekko w bok>trzymamy deska sie obroci i wracamy
impossible-lewą gałke wciskamy puszczamy i do przodu a prawą 45st. na płn-wschód
całą reszte trików podobnie

w grabach i grindach bym nic nie zmieniał

Napisane Apr 8, 2009, 11:43 pm Ostatnio edytowane Apr 8, 2009, 11:48 pm przez grzesmilan
GesiorFB

GesiorFB

Member
Posty: 586
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GesiorFB zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

grzesmilan powiedział(a):
ja bym chciał żeby trudnośc uczenia sie trików przeniosło sie na konsole czyli żeby kickflipa nie było tak samo łatwo zrobić jak 36flipa.Wogóle system sterowania bym zmienił.Wg mnie powinno to wyglądać tak:
naciśniecie gałki lewej(goofy) lub prawej (regular) to jest wybicie sie tylnią nogą,prawa gałka(goofy)lub lewa (regular) idzie do góry i wychodzi nam ollie
załózmy że omawiam goofiego
aby zrobic flipa wciskamy lewą gałke a prawą wypychamy do góry lekko w prawo,jak deske mamy pod nogami to puszczamy prawą gałke żeby zlądować.Żeby byl wyższy flip to(pzydałby sie nowy pad ;)) wszystko robimy szybciej czyli lewa gałka wciskamy(i tu nowy pad z mozliwoscią stopniowanego wciskania gałki) a prawą szybciej do przodu

drugi trick varial flip i tu analogicznie z tym ze po wcisnieciu lewej gałki przesuwamy ją w prawo zeby wyszedł pop shove

forward flipa zrobił bym tak że lewa normalnie a prawą do góry i na końcu lekko w bok>trzymamy deska sie obroci i wracamy
impossible-lewą gałke wciskamy puszczamy i do przodu a prawą 45st. na płn-wschód
całą reszte trików podobnie

w grabach i grindach bym nic nie zmieniał

niezły pomysł, tylko z twojej wypowiedzi wnioskuje ze grasz na plejce ona ma 2 joye i strzalki, a widziales pada od xboxa? jak bys chodzil i skrecal jesli obydwa joye beda przeznaczone na tricki? sterowania strzalkami na xboxie sobie nie wyobrazam...

Napisane Apr 9, 2009, 8:57 am
grzesmilan

grzesmilan

Member
Posty: 275
Wyświetl posty

Send a personal messsage to grzesmilan zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a wlasnie ze gram na xboxie i nie wiem gdzie widzisz problem bo pad z xa ma 2 gałki i strzałki.Triki flipy wszystkie robi sie na gałkach a chodzenia może jak dla mnie nie byc ew. moze byc na tych strzałkach

EDIT:chyba juz wiem o co ci chodzi.Problem sterowania mozna rozwiazac tak lewa gałka(goofy) podczas jazdy bedzie sluzyła do sterowania a po wcisnieciu jej czyli robieniu olki bedzie sluzyla do krecenia flipów.Krecenie ciałem mozna by rozwiazac przyciskami R i L toggle.Byłoby to trudne do opanowania ale taka własnie jest deskorolka

Napisane Apr 9, 2009, 11:00 am Ostatnio edytowane Apr 9, 2009, 11:07 am przez grzesmilan
KroVa

KroVa

Member
Posty: 2,584
Wyświetl posty

Send a personal messsage to KroVa zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

sieminHD powiedział(a):

zeby bylo wiecej jajec jak w THPS


Nie.

Napisane Apr 9, 2009, 11:41 am
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja