Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Snowboard » Super miejsca

Strony: << poprzednia 1, 2, 3 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Super miejsca, Góry
Robo_pl

Robo_pl

Member
Posty: 1,345
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Robo_pl zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Piszcie w tym temacie gdzie najlepiej wypoczywacie jeżdżąc na nartach i Snowboardzie.Piszczie równiez gdzie są najlepsze widoki i gdzie jest pięknie jak nigdzie indziej...

*Napisane Nov 13, 2005, 9:27 pm Ostatnio edytowane Nov 13, 2005, 9:27 pm przez Robo_pl
xxxholic

xxxholic

Member
Posty: 6
Wyświetl posty

Send a personal messsage to xxxholic zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Szczyrk, Korbielow. Wlasciwie wszedzie jesli tylko jest śnieg i dobrana ekipa. Pozdro!

Napisane Dec 30, 2005, 12:07 pm
fingerboardforever

fingerboardforever

Member
Posty: 58
Wyświetl posty

Send a personal messsage to fingerboardforever zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja to zazwyczaj w szczyrku bo mam tam 10 minut

Napisane Dec 30, 2005, 1:09 pm
matihood

matihood

Member
Posty: 1,736
Wyświetl posty

Send a personal messsage to matihood zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Do AUstrii jest wyjebiście jest dużo muld więc i na freesking jest super i dużo lasów itp. 1

Napisane Jan 11, 2006, 6:29 pm
wabahaba

wabahaba

Member
Posty: 1,578
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wabahaba zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jak dla mnie Włochy Livigno-Bormio piekne miejsce cudowne warunki i zajebiste snowparki. Byłem polecam. Ceny takie jak za granica ale naprawde warto bo sie mozna wyjezdzic za wszystki czasy bez kolejek i na cudownych trasach i snowparkach

Napisane Jan 12, 2006, 8:13 am
ppatryk9

ppatryk9

Member
Posty: 3
Wyświetl posty

Send a personal messsage to ppatryk9 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Zieleniec i Sokolec ma ladne widoki i sa fajne stoki

Napisane Jan 12, 2006, 12:48 pm
Guliwer

Guliwer

Member
Posty: 1,126
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Guliwer zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

na szoszowie jest fajnie ale drogo
ja najbardzierj lubie szczyrk nawet tanio a zaje.biste trasy na tym samym karnecie mozna jezdzic na wszystkich wyciągach ale jak wszedzie duze kolejki i czasem przesadna mgła:)

Napisane Jan 22, 2006, 7:28 pm
Natalka123

Natalka123

Member
Posty: 75
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Natalka123 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja jeżdże do szczyrku bo mam najbliżej i fajnie tam jest

Napisane Aug 10, 2006, 11:26 pm
wabahaba

wabahaba

Member
Posty: 1,578
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wabahaba zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

W sumie żeby pojezdzic to w Polsce nie ma gdzie. Teraz jakos w grudniu jade z kumplem do Val di sole (byłem tam jak jezdzilem na nartach). NA pojezdzenie zajebiste, snowparkow jest mało ale w polsce jest duzy wybór. Fajnie jest jeszcze w Val di Fiemme i Alta Badia. W polsce to chyba tylko Kasprowy. A tak snowparki fajne są w Wiśle, Nowym Targu (dla mnie blisko bo z Kraka) i Siepraw ale tam jest kiepsko bo nie ma sponsora... Gdyby był - jest duży potencjał właścieciel ma chęci a terenu jest sporo ale teraz jest tam amatorka straszna i wszytko zle poustawiane. PoZdRo

Napisane Aug 21, 2006, 4:28 pm
KoSzNik

KoSzNik

Member
Posty: 360
Wyświetl posty

Send a personal messsage to KoSzNik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

duzo dobrego slyszalem o Les Arcs we Francji...
a w Polsce to uwielbiam Szczyrk, co roku dwu-tygodniowy wypadzik trzeba zaliczyc:) dobre trasy i mozna fajnie je laczyc no i poza trasami mozna troche pojezdzic:)

Napisane Aug 21, 2006, 4:54 pm
phejman

phejman

Member
Posty: 607
Wyświetl posty

Send a personal messsage to phejman zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jak chcesz sobie pozjeżdżać to jedź do bukowiny/białki tatrzańskiej, bez problemu można obok oznaczonych tras kopać hopki do woli... Jak chcesz się wyżyć na muldach, żlebach, ostrych zboczach i momentami puchu to TATRZŃSKA ŁOMNICA na Słowacji będzie idealna. 2 lata temu zjechałem 3 razy z czerwonej i miałem dość na resztę dnia.

Napisane Aug 23, 2006, 10:35 pm
Kartezjusz

Kartezjusz

Member
Posty: 82
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Kartezjusz zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja jeżdże do Białki Tatrzańskiej. Ładne stoki, dużo śniegu i mało ludzi. Żyć nie umierać:)

Napisane Sep 2, 2006, 12:05 am
avensis14

avensis14

Member
Posty: 2,688
Wyświetl posty

Send a personal messsage to avensis14 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

hmm magora małostowska (małopolska) i jeszcze ustrzyki dolne ale drogo tam jest :) magora jest najlepsza stok ok. 1600 metrów, dosc fajne nachylenie, stok bardziej dla srednio-zaawansowanych i w gore :) fajnie sie tam wymiata polecam :D

o i jeszcze regetovka na słowacji tam to jest rarytas :D stok taki ze trzeba sie wychylic zeby zobaczyc dół :D haha ale sa tez tam inne fajne :)

Napisane Sep 2, 2006, 11:16 am Ostatnio edytowane Sep 2, 2006, 11:17 am przez avensis14
Nironer

Nironer

Member
Posty: 2
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Nironer zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Velka Upa w Czechach ! ;]

Napisane Feb 12, 2009, 3:19 pm
mustafmst

mustafmst

Member
Posty: 6
Wyświetl posty

Send a personal messsage to mustafmst zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Kartezjusz powiedział(a):
Ja jeżdże do Białki Tatrzańskiej. Ładne stoki, dużo śniegu i mało ludzi. Żyć nie umierać:)


Mało ludzi?????? chyba żarty sobie robisz
ale i tak jest tam fajnie

Napisane Feb 17, 2009, 9:37 am
grzesio77

grzesio77

Member
Posty: 376
Wyświetl posty

Send a personal messsage to grzesio77 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Białka tatrzańska a szczególnie Kotelnica <3

Napisane Feb 17, 2009, 4:01 pm
Adi21

Adi21

Member
Posty: 3,927
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Adi21 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Seefeld w Austrii <3 ;)
co ja bede opowiadal, obczajcie foty:
http://c88.grono.net/192/40/gallery-72224309-500x500.jpg
http://b62.grono.net/23/220/gallery-72224301-500x500.jpg
http://c33.grono.net/237/160/gallery-69953583-500x500.jpg

Napisane Feb 18, 2009, 10:01 am Ostatnio edytowane Feb 18, 2009, 10:02 am przez Adi21
zabir

zabir

Member
Posty: 576
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zabir zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Szczyrk, Korbielów  to standart ;p

a w przyszlym chyba zaczynam jezdzic freestyle na nartkach, bo zwykle zjezdzanie ze stoku mi sie juz znudziło

Napisane Feb 18, 2009, 3:01 pm
wikcent

wikcent

Member
Posty: 9
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wikcent zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

a ja polecam velka race, a dokladnie doline pod nia w kurorcie laliki - dedovka - magurska. swietne warunki, zajebiste stoki, blisko zaraz za granica. lepszej miejscowki po hopoku jeszcze nie spotkalem na slowacji.

pozdr

Napisane Feb 18, 2009, 5:17 pm
Royek13

Royek13

Member
Posty: 3,248
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Royek13 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

grzesio77 powiedział(a):
Białka tatrzańska a szczególnie Kotelnica <3
wg mnie zbyt tłoczne miejsce.

Napisane Feb 18, 2009, 5:24 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja