Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Gry, konsole, pc, internet... » Telefony

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Telefony, jakie polecacie itp
bober987

bober987

Member
Posty: 113
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bober987 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

edit by Adi21:

Jako ze zalozyciel tematu przestal sie odzywac, a z tematu zrobil sie mega offtop, zmieniam go po prostu na
dyskusje o telefonach.

Napisane Jul 19, 2010, 6:42 pm Ostatnio edytowane Jul 22, 2010, 1:56 pm przez Adi21
Adi21

Adi21

Member
Posty: 3,927
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Adi21 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zigmae powiedział(a):
większość będzie pisać że iphony są najlepsze ale ja mam htc hd2 i wiem że jest lepszy


ja mam Nokię N97 i ogolnie jaram sie tym ze ma klawisze, bo nie wyobrazam sobie pisac smsow z iPhona, bardzo tego nie lubię. ;)

Przemo13 powiedział(a):
Jak dla mnie wydawanie 5k na telefon jest co najmniej nienormalne...


kto tyle wydaje?

Napisane Jul 21, 2010, 12:06 pm Ostatnio edytowane Jul 21, 2010, 12:29 pm przez Adi21
jgavron

jgavron

Member
Posty: 535
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jgavron zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Timonek powiedział(a):
jgavron powiedział(a):
Quba007 powiedział(a):
Iphone 3G <3


iPhone 3GS <3

iPhone 4 <3


To pokaz :P


Wlasnie pisanie na iPhonie lub wogule na toucscreenie IMO jest zdecydowanie lepsze niz uzywanie klawiatury w komorce. Mozesz obrocic telefon do pozycji horyzontalnej co ulatwia pisanie.

Napisane Jul 21, 2010, 12:43 pm
Adi21

Adi21

Member
Posty: 3,927
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Adi21 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jgavron powiedział(a):
Wlasnie pisanie na iPhonie lub wogule na toucscreenie IMO jest zdecydowanie lepsze niz uzywanie klawiatury w komorce. Mozesz obrocic telefon do pozycji horyzontalnej co ulatwia pisanie.


na n97 tez mozna tak pisac, na dodatek ekran po rozsunięciu jest pod kątem (to duzy plus).
http://pcfoster.pl/public/images/recenzje/swieta2009/nokia_n97.jpg

p.s. pisze się 'w ogóle'.

Napisane Jul 21, 2010, 12:56 pm Ostatnio edytowane Jul 21, 2010, 12:56 pm przez Adi21
jgavron

jgavron

Member
Posty: 535
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jgavron zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

A jak chce wpisywac cyfry, to gdzie? Tez na tej klawiaturze?
Dla mnie byloby to troche nie wydodne.

Cytuj:
p.s. pisze się 'w ogóle'.


Nie chodze to do polskiej szkoly wiec na to nie zwracam zbytnio uwagi.

Napisane Jul 21, 2010, 1:29 pm
Timonek

Timonek

Member
Posty: 667
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Timonek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jgavron powiedział(a):
A jak chce wpisywac cyfry, to gdzie? Tez na tej klawiaturze?
Dla mnie byloby to troche nie wydodne.

Cytuj:
p.s. pisze się 'w ogóle'.


Nie chodze to do polskiej szkoly wiec na to nie zwracam zbytnio uwagi.

To zadna wymowka ;) Ja rowniez nie chodze do polskiej szkoly, ale jednak jestes polakiem i twoim obowiazkiem na tym forum jest chociaz staranie sie pisac poprawnie ;)

Napisane Jul 21, 2010, 1:45 pm
jgavron

jgavron

Member
Posty: 535
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jgavron zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Offtop:
Jak dlugo jestes w tej szkole i gdzie?
Rodzice mowia po polsku, masz polski kolegow?


Topic.

Na polskie warunki polecam jakas Nokie,
bo po pierwsze jest nie zawodna, stosunkowo prosta w obsludze, i dobre porownanie jakosc/cena,
po drogie typowego polaka nie stac na inne.

Napisane Jul 21, 2010, 3:19 pm
zigmae

zigmae

Member
Posty: 1,569
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zigmae zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ej w ogóle czemu twórca tematu się nie odzywa może niech napisze ile ma kasy, jakie funkcje są mu potrzebne
a jeśli on nic nie pisze to temat do zamknięcia

Napisane Jul 21, 2010, 3:31 pm
Timonek

Timonek

Member
Posty: 667
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Timonek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jgavron, napisalem Ci na profilu.
top:
w ogole najsmieszniejsze jest to, ze tworca tematu napisal jakie telefony moze ewentualnie.. miec? (dostac? kupic?) a my caly czas mowimy o nokiach, htc hd2 i innych nie zwiazanych z trzema, ktore wlasciciel tematu wymienil xd

Napisane Jul 21, 2010, 4:05 pm Ostatnio edytowane Jul 21, 2010, 4:07 pm przez Timonek
jgavron

jgavron

Member
Posty: 535
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jgavron zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Bo staramy sie go przywrocic na odpowiednia droge^^

Napisane Jul 21, 2010, 4:27 pm
zigmae

zigmae

Member
Posty: 1,569
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zigmae zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

no bo z tych trzech to ja bym chciał kase

Napisane Jul 21, 2010, 5:04 pm
cady

cady

Member
Posty: 118
Wyświetl posty

Send a personal messsage to cady zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Nie masz do wyboru jakiejś Nokii? Te które podałeś nie są najlepsze, przynajmniej moim zdaniem. LG Cookie zacznie się zacinać, zresztą wszystkie te telefony są średnie. Nie wzięłabym ich gdyby mi dopłacili:P

Napisane Jul 22, 2010, 11:35 am
kupaprg

kupaprg

Member
Posty: 58
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kupaprg zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kup dres i kij bejsbolowy. mniej kasy przeznaczysz, a dzieciaki będą wyskakiwały z komórek

Napisane Jul 22, 2010, 1:15 pm
Adi21

Adi21

Member
Posty: 3,927
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Adi21 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

jgavron powiedział(a):
A jak chce wpisywac cyfry, to gdzie? Tez na tej klawiaturze?
Dla mnie byloby to troche nie wydodne.

Cytuj:
p.s. pisze się 'w ogóle'.


Nie chodze to do polskiej szkoly wiec na to nie zwracam zbytnio uwagi.


mozna na klawiaturze, ale nie trzeba, bo ekran jest dotykowy. przy smsach juz trzeba na klawiaturze.

napisalem zebys postaral sie zapamietac, chyba ze nie zalezy ci na tym zeby pisac poprawnie.

Napisane Jul 22, 2010, 1:54 pm
dawciooo12

dawciooo12

Member
Posty: 927
Wyświetl posty

Send a personal messsage to dawciooo12 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Co myślicie o Samsungu Wave? Miałem wybierać pomiędzy HTC HD a iPhone 3g. Teraz ten telefon trochę sprawę skomplikował, ponieważ jest również bardzo funkcjonalny. Jaram się tym procesorem 1 GHz.

Napisane Jul 22, 2010, 7:46 pm
zigmae

zigmae

Member
Posty: 1,569
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zigmae zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

samsungi nie są najlepsze trzymaj się iphona czy tam tego htc bo nie pamiętam co wtedy wybrałeś

Napisane Jul 22, 2010, 8:33 pm
orson91

orson91

Member
Posty: 3,978
Wyświetl posty

Send a personal messsage to orson91 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zigmae powiedział(a):
samsungi nie są najlepsze

Pierdolenie.
Ale kupisz Ajfona, będziesz fajny!!

Wave ma ten sam procesor graficzny, co Ajfon 4, a główny niemalże identyczny, różnice są kosmetyczne.
Wave jest jednym z najlepszych muzycznie telefonów, przebija jakością Ajfona.
Na minus jest niewygodna przeglądarka internetowa, przeciętnej jakości aparat i nowy system, a co za tym idzie jeszcze ciągle mała ilość aplikacji ale to ma się zmienić w ciągu roku mniej więcej.

Napisane Jul 23, 2010, 1:37 am
Baarol

Baarol

Member
Posty: 443
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Baarol zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

nie cierpie dotykowych telefonów, są wg mnie nie komfortowe, podatne na zepsucie i brzydkie". Osobiście mam Nokie navigoator, i chwale ją sobie :)

Napisane Jul 23, 2010, 7:41 am
zigmae

zigmae

Member
Posty: 1,569
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zigmae zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

orson91 powiedział(a):
zigmae powiedział(a):
samsungi nie są najlepsze


Wave jest jednym z najlepszych muzycznie telefonów, przebija jakością Ajfona.
Na minus jest niewygodna przeglądarka internetowa, przeciętnej jakości aparat i nowy system, a co za tym idzie jeszcze ciągle mała ilość aplikacji ale to ma się zmienić w ciągu roku mniej więcej.

to są tylko suche dane a skąd wiesz jak z jakością czy się nie psuje często nie zawiesza i takie tam ( no chyba że go masz to sory )

Napisane Jul 23, 2010, 8:50 am
orson91

orson91

Member
Posty: 3,978
Wyświetl posty

Send a personal messsage to orson91 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Suchych danych nigdy nie podaję.
Póki co i tak pod względem gier Ajfon jest nie do przebicia.
Pod względem szybkości i płynności działania interfejsu Bada w niektórych momentach nawet przewyższa iOS.

Napisane Jul 23, 2010, 3:13 pm
jgavron

jgavron

Member
Posty: 535
Wyświetl posty

Send a personal messsage to jgavron zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Adi21 powiedział(a):
jgavron powiedział(a):
A jak chce wpisywac cyfry, to gdzie? Tez na tej klawiaturze?
Dla mnie byloby to troche nie wydodne.

Cytuj:
p.s. pisze się 'w ogóle'.


Nie chodze to do polskiej szkoly wiec na to nie zwracam zbytnio uwagi.


mozna na klawiaturze, ale nie trzeba, bo ekran jest dotykowy. przy smsach juz trzeba na klawiaturze.

napisalem zebys postaral sie zapamietac, chyba ze nie zalezy ci na tym zeby pisac poprawnie.


Nie wiem, Adi, czy juz pisales na iPhonie. iPhony posiadaja jeden z najlepszych, jak nie najlepszych ekranow dotykowych, gdzie wystarcza sam dotyk a nie naciskanie na ekran.


Tez troche jest wkurzajace jak niektorzy pisza fonetycznie po angielsku.
"ajfon", takie to trudne napisac "iphone"? Bo czasami nie wiadomo o co wam chodzi.

Napisane Jul 23, 2010, 7:42 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja