Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Bike » Sprzęt » [bmx] do 1200

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
[bmx] do 1200, wybór
vieniowski

vieniowski

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to vieniowski zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Witam!

Na wstępnie chciałbym zaznaczyć, że przeglądałem przyklejone tematy aczkolwiek są one dosyć stare więc postanowiłem napisać. Opłaca się w ogóle pchać w nowy BMX przy takiej cenie, czy lepiej poszukać jakiegoś używaka? Ogólnie to jestem zielony, bo póki co śmigałem na desce przez cały czas więc prosiłbym o wytłumaczenie dlaczego ten a nie inny :)

Pozdro

Napisane Oct 20, 2010, 8:25 pm
andiko

andiko

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to andiko zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

siema, jestem Zbigniew, przyszedłem również do tego koła, z powodu mojej chorej żon...chcialem sie tez was zapytac nie robiac sniffu, tzn syfu (za duzo amfy) tylko ze do 800zl

pozdro z budyniem na czole

Napisane Oct 20, 2010, 11:36 pm
maxi102

maxi102

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to maxi102 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Takich tematów było około miliona... A odpowiedź jest prosta i niektórym znana, dozbieraj 400 zł i będziesz miał Diggera :)

Napisane Oct 21, 2010, 7:20 am
konrad429

konrad429

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to konrad429 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

vieniowski powiedział(a):
Witam!

Na wstępnie chciałbym zaznaczyć, że przeglądałem przyklejone tematy aczkolwiek są one dosyć stare więc postanowiłem napisać. Opłaca się w ogóle pchać w nowy BMX przy takiej cenie, czy lepiej poszukać jakiegoś używaka? Ogólnie to jestem zielony, bo póki co śmigałem na desce przez cały czas więc prosiłbym o wytłumaczenie dlaczego ten a nie inny :)