Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Fingerboard » Sprzęt » Holywood Deck-Pierwsze wrażen...

Strony: << poprzednia 1, 2 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Holywood Deck-Pierwsze wrażenia itp., ...
prorider22

prorider22

Member
Posty: 155
Wyświetl posty

Send a personal messsage to prorider22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siemka wszystkim:)
Dziś, jako, że kupiłem od Wojtassa deck holywood chciałbym wam zaprezentować moje wrażenia po otwarciu i wrażenia podczas jazdy.No to jazdaa !
Pierwsze wrażenia chciałbym zacząć od tego, że mile zaskoczony byłem tym, że Wojtass zapakował w kopertę bąbelkową i jeszcze taka ,,gabke''.Rozpakowałem deck i od razu w oko wpadł mi równie,starannie nałożony lakier na dolnej warstwie jak i górnej.Grafika również bardzo fajna,niescieralna ;)  Jedyne co mnie ,,zirytowało'' to to, że na górnej warstwie(niebieskiej)mniej więcej na środku,było widać przebłyski na lakierze koloru brązowego(widać na zdjęciach).Co do dziurek na montażówki, równo i ładnie wywiercone, dziurki na kingpiny są, wgłębienia na montażowki od górnej strony również.Concave jest średni, podobny do mitta 4 wide.Podgięcia hmmm...Jesli sie pomyle to przepraszam, ale chyba do Birdsa NM2.Kwestia pierwszych wrażeń omówiona, czas na jazdę.
Co do jazdy, jeździ mi się fajnie(wcześniej miałem mitta 4),podkreślę, co jest bardzo ważne w decku,iż deck ma bardzo dobrego popa(klejony dobrym klejem^^).
Deck zasługuje na ,,pochwałę'', w połączeniu z GF tape'm to miodzio hehe :)
Plusy:
-równo, starannie nałożony lakier
-wglebenia na lepki montazowek,dziurki rowne,wglebenia na kingpiny
-grafika
-bardzo dobry pop

Minusy:
-Nie w każdym decku, ale akurat w moim, jak wcześniej wymieniłem te przebłyski brązowego koloru

Niżej kilka zdjęć decku:
http://img258.imageshack.us/img258/8673/zdjeciacanonek004.th.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/8577/zdjeciacanonek008.th.jpg



P.S.Niedługo recenzja :)

*Napisane Nov 4, 2010, 5:33 pm Ostatnio edytowane Nov 4, 2010, 8:00 pm przez prorider22
TDK13

TDK13

Member
Posty: 347
Wyświetl posty

Send a personal messsage to TDK13 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony


od tego jest temat o hw po cholere zakładasz kolejny

Napisane Nov 4, 2010, 5:50 pm
niee

niee

Member
Posty: 964
Wyświetl posty

Send a personal messsage to niee zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jeb jeb, jeb jeb!

Napisane Nov 4, 2010, 5:55 pm
Wojtass

Wojtass

Member
Posty: 3,655
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Wojtass zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

TDK13 powiedział(a):

od tego jest temat o hw po cholere zakładasz kolejny


Proszę o linka, jeśli można.

edit: Dupa. Dział giełda, tam się nie dyskutuje tylko sprzedaje i kupuje.

Kapiszi?

Napisane Nov 4, 2010, 5:57 pm Ostatnio edytowane Nov 4, 2010, 5:58 pm przez Wojtass
SzczurFb

SzczurFb

Member
Posty: 2,891
Wyświetl posty

Send a personal messsage to SzczurFb zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

A więc zostawiamy ^^)

Napisane Nov 4, 2010, 6:55 pm
prorider22

prorider22

Member
Posty: 155
Wyświetl posty

Send a personal messsage to prorider22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

TDK 13, ogarnij się, jakbym napisał na Giełdzie i to w temacie gdzie Wojtass wystawił decki na sprzedaż to bym dostał punkcika ;)
Proszę jeszcze o komentarze, jutro wrzucę zdjęcia jak wygląda skręcony z truckami GF wide+tuning i koleczka birds crystal z rdzeniami(2szt.), kolko TD zielone i biale....
Threecolor ^^)

Napisane Nov 4, 2010, 8:06 pm
Wojtass

Wojtass

Member
Posty: 3,655
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Wojtass zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ja w ogóle myślę, że to może być temat taki jak wszystkie typu xwood.
Tutaj opinie, recenzje, itepe.
A za najlepsze recki będą nagrody :)

Napisane Nov 4, 2010, 8:16 pm
prorider22

prorider22

Member
Posty: 155
Wyświetl posty

Send a personal messsage to prorider22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

A jakie hehe ? Ja jestem chetny :)

EDIT:Wojtass,nie dodajesz gratisów do decków to niech beda za recki nagrody ^^
Proponuje:Tuningi jakies,np.GF albo tape i naklejki co ? Fajne nagrody?

Napisane Nov 4, 2010, 8:22 pm Ostatnio edytowane Nov 4, 2010, 8:27 pm przez prorider22
Wojtass

Wojtass

Member
Posty: 3,655
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Wojtass zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

prorider22 powiedział(a):
A jakie hehe ? Ja jestem chetny :)


Nie nie kolego. To nie jest konkurs.
Po prostu nieraz mam ochotę komuś coś dać a nie mam za co :)
A jak zobaczę, że się ktoś napracuje (napracuje nie znaczy- będzie słodził mi ile wlezie) to może skusi mnie żebym wynagrodził jego poświęcony czas.

Napisane Nov 4, 2010, 8:26 pm
prorider22

prorider22

Member
Posty: 155
Wyświetl posty

Send a personal messsage to prorider22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Wojtass powiedział(a):
prorider22 powiedział(a):
A jakie hehe ? Ja jestem chetny :)


Nie nie kolego. To nie jest konkurs.
Po prostu nieraz mam ochotę komuś coś dać a nie mam za co :)
A jak zobaczę, że się ktoś napracuje (napracuje nie znaczy- będzie słodził mi ile wlezie) to może skusi mnie żebym wynagrodził jego poświęcony czas.




Spoko, ja wiem, że to nie sztuka wysłodzić jakie to piękne decki nie są albo coś itp.
Masz rację, jak ktos sie napracuje ^^)      Pozdro i lece juz na dzis z a.pl bo zwyczajnie ,,niechce'' mi sie siedzic przy kompie, druga sprawa to zajawa ;)
A wy komentować :P

Napisane Nov 4, 2010, 8:30 pm Ostatnio edytowane Nov 4, 2010, 8:31 pm przez prorider22
HulajnogaFun

HulajnogaFun

Member
Posty: 1,778
Wyświetl posty

Send a personal messsage to HulajnogaFun zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Blacik lajtowy :) Holywood zawsze kojażył mi się z wanna :P

Napisane Nov 4, 2010, 8:55 pm
prorider22

prorider22

Member
Posty: 155
Wyświetl posty

Send a personal messsage to prorider22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Mi wcale on się nie kojarzy z wanną, choć nie ma za dużego profilu(trochę wiekszy od TD).Dzisiaj juz sie przyzwyczailem i zaje...... sie kreca tricki, sa przede wszystkim wysokie :)        Polecam kazdemu tego decka !  No i tez + za niescieralna grafe ^^

Napisane Nov 5, 2010, 5:53 pm Ostatnio edytowane Nov 5, 2010, 5:53 pm przez prorider22
HulajnogaFun

HulajnogaFun

Member
Posty: 1,778
Wyświetl posty

Send a personal messsage to HulajnogaFun zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Chyba mi się pomyliło, kojażyłem że holywoody miały strasznie głęboki concave  taka wanna była, chodzi mi o stare blaty.

Fartem znalazłem :) No luksus jak tam te decki już są :d

Napisane Nov 5, 2010, 8:15 pm
prorider22

prorider22

Member
Posty: 155
Wyświetl posty

Send a personal messsage to prorider22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D

Napisane Nov 5, 2010, 10:21 pm
kacperskate

kacperskate

Member
Posty: 1,224
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kacperskate zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

prorider22 powiedział(a):
Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D




hahahahah padlem!!!!

Napisane Nov 5, 2010, 11:11 pm
Wojtass

Wojtass

Member
Posty: 3,655
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Wojtass zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kacperskate powiedział(a):
prorider22 powiedział(a):
Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D




hahahahah padlem!!!!


hahaha rewelka!!

Napisane Nov 5, 2010, 11:22 pm
potuch28

potuch28

Member
Posty: 331
Wyświetl posty

Send a personal messsage to potuch28 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Wojtass powiedział(a):
kacperskate powiedział(a):
prorider22 powiedział(a):
Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D




hahahahah padlem!!!!


hahaha rewelka!!

haaaaahahahahahaha

Napisane Nov 6, 2010, 12:19 am
filu98

filu98

Member
Posty: 284
Wyświetl posty

Send a personal messsage to filu98 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

potuch28 powiedział(a):
Wojtass powiedział(a):
kacperskate powiedział(a):
prorider22 powiedział(a):
Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D




hahahahah padlem!!!!


hahaha rewelka!!

haaaaahahahahahaha

POZDRO&POĆWICZ

Napisane Nov 6, 2010, 7:49 am
FingerBartek

FingerBartek

Member
Posty: 304
Wyświetl posty

Send a personal messsage to FingerBartek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

filu98 powiedział(a):
potuch28 powiedział(a):
Wojtass powiedział(a):
kacperskate powiedział(a):
prorider22 powiedział(a):
Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D




hahahahah padlem!!!!


hahaha rewelka!!

haaaaahahahahahaha

POZDRO&POĆWICZ

haaaaaaaaaaaaaaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhha

Napisane Nov 6, 2010, 8:14 am
HulajnogaFun

HulajnogaFun

Member
Posty: 1,778
Wyświetl posty

Send a personal messsage to HulajnogaFun zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

prorider22 powiedział(a):
Nie, te decki robia w USA.To co robi Wojtass, to sa tak jakby podroby ale i tak zarabiste są ;-)      ...Zobacz nawet na cenę,26$=kolo 100zl, a on sprzedaje po 35 z wliczona ;D


gnije z ciebie hahaha

flatface powiedział(a):
HolyWood Decks are the #1 deck in Poland!


zacytowane z opisu decka...

Pierwszy wpis na stronie mówi sam za siebie...

Napisane Nov 6, 2010, 12:15 pm
Strony: << poprzednia 1, 2 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja