Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Bike » Pozostałe » Lekcja pierwsza

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Lekcja pierwsza, Jak zaczac, czy warto wgl i inne ;)
sunfllowers

sunfllowers

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to sunfllowers zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siemacie ludzie ;d
Jestem Mika,  od pewnego czasu zainteresowałam się jazda na bmxieeeeeeeeedsfg. Można powiedzieć iż w tych tematach jestem zielona. Wiadomo jakieś podstawy znam ale podejrzewam, ze moja wiedza powinna być obszerniejsza. Tak wiec chciałam zadać wam kilka pytań, mianowicie:

1. Mam 18 lat, może to głupie. Ale zastanawiam się czy warto w ogóle się za to zabierać. Czy zwyczajnie nie jest za późno.

2. Sprzęt, czytałam gdzieś, ze trzeba go odpowiednio dobrać do swojej wagi itp. Jakby ktoś był na tyle miły i zarzucił jakimiś w miarę jakościowo dobrymi firmami <marzyciel>

3. Jak w ogolę się za to zabrać.  Wiadomo, ze od razu nie wyląduje na rampie czy czym innym. Ale jakieś takie podstawowe triki ziemne ;p. Szybkie do opanowania.

Z góry dzięki za pomoc ;)

Napisane Jan 7, 2011, 5:28 pm
krtek

krtek

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to krtek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

@EDIT: na samym początku jak dostaniesz rower, to naucz się jeździć.. wiem ze głupio to brzmi, ale bmx to co innego niz zwykły rower.. poświęć z 3/4 dni na samą jazdę, czyli po prostu szybkie skręty, szybka jazda, bardzo wolna jazda lub prawie stanie w miejscu bez schodzenia z pedałów, i ogólnie 'ogarnij' rower..

1. nie, jeżeli masz czas i zajawkę, i kasę na części to żadna pora nie jest zła.

2. ile ważysz i podaj wzrost.. i street czy dirt? może vert?
- street to jazda 'uliczna' triki z wykorzystaniem miejskiej/ulicznej infrastruktury
- dirt to jazda leśna, na specjalnie wyprofilowanych hopkach