Załóż konto Szukaj Pomoc


skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Pozostałe » Bam Margera, Jackass, Viva la...

Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Bam Margera, Jackass, Viva la Bam, komercja???
Daniello_22

Daniello_22

Member
Posty: 211
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Daniello_22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Niektórzy mówią że Bam poleciał na kase i jest komercyj, że powinien sie zajmowac deską a nie robić programów na których robi pieniądze.
Ja uwarzam inaczej, podoba mi sie to co on robi i nieuwarzam że robił to tylko i wyłącznie dla pieniędzy ale także dla zabawy. Jego programy są ZAJAWKOWE.


Co o tym myślicie???

Napisane Dec 24, 2005, 12:17 pm
zajactomek

zajactomek

Member
Posty: 313
Wyświetl posty

Send a personal messsage to zajactomek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Robi to WYŁĄCZNIE dla kasy moim zdaniem

Napisane Dec 24, 2005, 12:27 pm
bula1111

bula1111

Member
Posty: 1,297
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bula1111 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zajactomek powiedział(a):
Robi to WYŁĄCZNIE dla kasy moim zdaniem


ja też tak sądze

Napisane Dec 24, 2005, 2:27 pm
massurek

massurek

Member
Posty: 773
Wyświetl posty

Send a personal messsage to massurek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

zajactomek powiedział(a):
Robi to WYŁĄCZNIE dla kasy moim zdaniem

świeta prawda! :O

Napisane Dec 24, 2005, 2:28 pm
armen

armen

Member
Posty: 135
Wyświetl posty

Send a personal messsage to armen zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

...dla kasy czy nie i tak jackassy były kozackie... normalnie śmiechawa :)

*Napisane Jan 25, 2006, 6:22 pm
Blind007

Blind007

Member
Posty: 94
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Blind007 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jackass jest cool. Ale niestety nie widać ich nowych odcinków. A szkoda. A Viva la Bam to największe gówno. Tak maksymalnie naciągają w tym programie ze to jest już przegięcie.

Napisane Jan 25, 2006, 7:46 pm
massurek

massurek

Member
Posty: 773
Wyświetl posty

Send a personal messsage to massurek zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

założmy że nie chodzi o pieniądze ...
ale to co on robi z resztą swoich pojebanych przyjacioł jest żenujące

Napisane Jan 25, 2006, 7:50 pm
szadi

szadi

Member
Posty: 11
Wyświetl posty

Send a personal messsage to szadi zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Bam być może robi to dla kasy, ale każdy kto oglądał CKY wie że bam krecił to sam dla siebie i nie myślał o kasie. A według mnie Viva la bam to kontynuacja CKY (lecz całkiem o czym innym) tyle że nie tak dobra, pośmiać też sie idze.

Według mnie wszystkie porogramy typu Jackass, Viva la Bam, Dirrty Sanchez nie należy nazwać to komercją lecz nie docenionym dziełem  ;)

Napisane Jan 26, 2006, 12:09 pm Ostatnio edytowane Jan 26, 2006, 12:13 pm przez szadi
Koniczynka

Koniczynka

Member
Posty: 98
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Koniczynka zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

  ;)Jackass, Viva la Bam, --Były superr, Takich  świrów nigdy nie widziałam hehe.....:)  :)

*Napisane Jan 26, 2006, 12:24 pm
Dixmen

Dixmen

Member
Posty: 20
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Dixmen zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jackass, CKY, CKY 2k, CKY 3, CKY 4, no i powiedzmy Hagard. To były filmy, tam były pomysły. Od kiedy Bam zaczął robic Viva la Bam, zaśmierdziało mi komercją...

Napisane Jan 26, 2006, 7:10 pm
kolesina

kolesina

Member
Posty: 417
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kolesina zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

ja uwielbiam Jackassa i widziałam prawie wszystkie odcinki, reszte prograsmów z nimi tez oglądam :D to jest zajefajna sprawa:D mają niexle zryte ale to jest za je bi st e :D:D:D:D

Napisane Jan 26, 2006, 7:14 pm
michal92

michal92

Member
Posty: 4,642
Wyświetl posty

Send a personal messsage to michal92 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

on poprostu wie jak się sprzedać :P

Napisane Jan 27, 2006, 8:49 pm
Ulla

Ulla

Member
Posty: 201
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Ulla zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Mi to nie przeszkadza, że to dla kasy robi .

Napisane Jan 27, 2006, 10:36 pm
koloziom

koloziom

Member
Posty: 7
Wyświetl posty

Send a personal messsage to koloziom zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Bam to przykład do naśladowania(Oczywiście w jezdzie)
Sądze że nie robił tego dla kasy tylko dla zabawy chociaż z drugiej strony kaske z tego ma B)

Napisane Jan 28, 2006, 1:25 pm
Ola00

Ola00

Member
Posty: 5
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Ola00 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Dla kasy... Mozliwe, ale powidzcie mi kto z was, jezdzacych na czymkolwiek chociaz raz nie pomyslal ze chcialby zostac zawodowcem i krecic filmy (a co za tym idzie dostawac kase). Bam jest fajny, a ze przy okazji na tym zarobil no to tylko plus:)

Napisane Jan 28, 2006, 7:58 pm
armen

armen

Member
Posty: 135
Wyświetl posty

Send a personal messsage to armen zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

dajcie sobie spokuj z tym tematem...wiadomo że jackassy, VlB itp były robione dla kasy ale był przy tym też niezły ubaw ;)

Napisane Jan 28, 2006, 9:07 pm
SzoN

SzoN

Member
Posty: 90
Wyświetl posty

Send a personal messsage to SzoN zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

On zarabia grube pieniadze, ale trzeba pamietac ze dorobil sie na jackassie i na "robieniu z siebie idioty". Osobiscie go lubie, bo znakomicie wplotl w swoj wizerunek czlowieka mediow, wizerunek dobrego skatera i tym samym rozpowszechnil troche ten "sport" w mediach.

Pokoj

Napisane Jan 30, 2006, 6:00 pm
Ric1

Ric1

Member
Posty: 78
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Ric1 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

JA mam wszystkie odcinki Viva La Bam i oglądałem jackassy i dla mnie to jest wypasione.. Dostawałem róznych zajawkowych pomysłów oglądając to. Może i Bam poleciał na kase ale robi dobre filmiki poprostu hardcorowe. B) B) :P Mi sie podobają.. A Bama lubie mimo wszystko.

*Napisane Jan 30, 2006, 6:10 pm
b@d

b@d

Member
Posty: 172
Wyświetl posty

Send a personal messsage to b@d zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Dajcie sobie spokój z Bamem... Pewnie że komercjia, nawet z poczatku tu było smieszne co robił ale teraz to juz jest troche nudne... Wogóle dlaczego on jest takim idolem ? Dlatego że robi z siebie debila ??? Bo chyba nie ze względu na poziom skateboardingu jaki reprezentuje... przecież to śmieszne !

Napisane Jan 30, 2006, 9:05 pm
misiek_06

misiek_06

Member
Posty: 628
Wyświetl posty

Send a personal messsage to misiek_06 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Jackass i Dirty Sanchez wymiata... ale VLB nie jest juz takie fajne lecz mimo to lubie se czasem to obejzec :P

Napisane Jan 30, 2006, 9:20 pm
Strony: << poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja