Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Bike » Techniczne » [przeżutka] jak ściągnąć i zm...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
[przeżutka] jak ściągnąć i zmienić na wolnobieg
kamiluz

kamiluz

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kamiluz zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Dostałem od wujka rower mtb i chciałbym ściągnąć przeżutki oraz założyć wolnobieg. I teraz mam do was takie pytania :
1. Czy jak to zrobię to mogę stracić gwarancję?
2. Co musze zrobić żeby to wymienić?
3. Czy musze coś kupić ? Jak tak to co
4. Czy taka wymiana jest trudna?
Z góry dzięki za odpowiedz. Jestem totalnie zielony w temacie mtb więc proszę o wyrozumialość.

Napisane Sep 15, 2011, 6:02 pm
Opik

Opik

Moderator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Opik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

daj zdjęcie roweru
- przerzutki, nie przeżutki
- którą chcesz ściągnąć? Przód, tył, obie?
- jeśli masz przerzutkę z tyłu to musisz mieć też wolnobieg (ew kasetę w nowszych rowerach)
1. jeżeli jest na gwarancji to możesz ją stracić - przeczytaj i zobacz co tam piszą o modyfikacjach. Kumpel kupił rower niedawno i musi do serwisu jeździć nawet po to żeby podciągnąć linki - inaczej gwarancja robi papa, takie życie....
2. zależy jakie masz haki (po to zdjęcie) i czy chcesz zostawić przerzutkę z tyłu czy zrobić singla. Najprawdopodobniej tylko skrócić łańcuch i kupić/zrobić jego napinacz3/ 3. patrz wyżej
4. zależy. Napisz dokładnie co chcesz osiągnąć to Ci napiszę krok po kroku co zrobić żeby było najtaniej i najlepiej

Napisane Sep 15, 2011, 8:26 pm
bartekpalec

bartekpalec

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to bartekpalec zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Więc tak