Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Pozostałe » Gry, konsole, pc, internet... » Problem z portem ps/2

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Problem z portem ps/2
kerniol

kerniol

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kerniol zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Witam.
Składam z starych części jakiegoś tam komputerka, ale coś jest nie tak.
Mam starą płytę główną która nie ma portu ps/2 od razu na sobie, tylko trzeba podłączyć go oddzielnie. I gdy już podłączam klawiaturę to w ogóle jej nie czyta, tylko przy włączaniu raz migną kontrolki. BIOS każe wcisnąć f1, tylko że nie mogę. Klawiatura działa, właśnie na niej piszę.
I oto pytanie: czy port jest zepsuty? Czy da się to jakoś naprawić? Od razu mówię że nie znam się za bardzo na komputerach.

Napisane Sep 24, 2011, 5:31 pm Ostatnio edytowane Sep 24, 2011, 5:31 pm przez kerniol
elmacio

elmacio

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to elmacio zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

kerniol powiedział(a):
Witam.
Składam z starych części jakiegoś tam komputerka, ale coś jest nie tak.
Mam starą płytę główną która nie ma portu ps/2 od razu na sobie, tylko trzeba podłączyć go oddzielnie. I gdy już podłączam klawiaturę to w ogóle jej nie czyta, tylko przy włączaniu raz migną kontrolki. BIOS każe wcisnąć f1, tylko że nie mogę. Klawiatura działa, właśnie na niej piszę.
I oto pytanie: czy port jest zepsuty? Czy da się to jakoś naprawić? Od razu mówię że nie znam się za bardzo na komputerach.

Taka mi myśl wpadła, a mianowicie:
Może podłączasz klawiaturę do tego "myszkowego" złącza? Bo skoro diodki świecą, to i zasilanie jest.

Napisane Sep 24, 2011, 8:07 pm
kerniol

kerniol

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to kerniol zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony