Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Bike » Techniczne » [singlespeed] Kilka pytan od ...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
[singlespeed] Kilka pytan od nowego., pomoc
Cichq

Cichq

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Cichq zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema, jestem tu nowy, więc się przywitam : Elo ;)

Jestem raczej zielony jednak dzień z rowerem to nie dzień dla mnie. Mam otóż kilka pytań ( wiem, że mogą się wydawać głupie) :
1. Jak to jest z wytrzymałością sztywnego widelca, ponieważ wiele razy się słyszało od "kolegi kolegi B)" o połamanych widłach po zjazdach/wjazdach z/na krawężnik/a :P

2. Czy to prawda że przy bunnym wyżej się wybija z amorkiem? Czy to raczej brednie. Mam nadzieję, że się nada sztywniak na start. (Street/ rzadko jazdy po lesie + małe hopki/dojazd do szkoły)

3. Ile kosztuje mniej więcej wymiana przerzutek na single speeda ( aktualnie wolnobieg 6 + przod 3) . Czy dam radę samodzielnie to wykonać, gdyż nie chcę bulić na pseudo serwis rowerowy w moim mieście ( chyba, że będzie trzeba). Jak najmniejsze koszta ( max 150zł - chyba da radę).

PS. Z góry przepraszam za złe wstawienie (zapewne miałem wstawić do Pozostałe jednak nie wiem :/)

*Napisane Jul 29, 2013, 10:10 pm Ostatnio edytowane Jul 29, 2013, 10:12 pm przez Cichq
Opik

Opik

Moderator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Opik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

masz tu na górze pogrubione i przypięte tematy, znajdziesz w nich odopwiedź ;)

Wymiana przerzutek na SS: