Załóż konto lupa Szukaj pomoc Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Tricki » Jestem Początkujący prosze o ...

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Jestem Początkujący prosze o pomoc, Problem z Ollie
Aseriel

Aseriel

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Aseriel zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Na pcatku chcialbym oprosic by nie usunieto moj temat poniewaz mam problem wychodzi mi juz calkiem ladne Ollie tak gdzies na 5-7 cm ko jeden problem noga ucieka mi z tail prosze o pooc ;/

*Napisane Mar 26, 2015, 7:09 pm
Zamek3

Zamek3

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zamek3 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Ćwicz więcej ;)

Napisane Mar 30, 2015, 6:09 pm
666gosc666

666gosc666

Moderator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to 666gosc666 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Zamek3 powiedział(a):
Ćwicz więcej ;)

Tyle w temacie.

Napisane Apr 14, 2015, 10:16 am
wiktor82

wiktor82

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to wiktor82 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Aseriel powiedział(a):
Na pcatku chcialbym oprosic by nie usunieto moj temat poniewaz mam problem wychodzi mi juz calkiem ladne Ollie tak gdzies na 5-7 cm ko jeden problem noga ucieka mi z tail prosze o pooc ;/

Po pierwsze jak poprzednicy bez katowania w kółko się nie obejdzie.
Próbuj zarówno w miejscu, ale przede wszystkim w jeździe, wiadomo najpierw powoli.
Podpatruj na żywo i na filmach jak to robią inni.
Wszystkie ruchy muszą być zgrane i cała ich kompozycja to ułamki sekundy. Potrzeba czasu żeby wszystko się zgrało w ładną i wysoką całość. Powodzenia!

Napisane May 14, 2015, 11:46 pm
Zamek3

Zamek3

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Zamek3 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony