Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Skateboard » Tricki » Jak się przełamać?

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
Jak się przełamać?
GetGreaky

GetGreaky

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GetGreaky zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Witam bardzo serdecznie, mam 16 lat i jeżdżę na desce już od około 4-5 lat. Mój problem polega właśnie na tym, że tylko na niej jeżdżę. Od roku albo 2 lat (nie pamiętam) przerzuciłam się ze zwykłej drewnianej dechy na plastikową tzw. Fishboard. Deska jest bardzo dobra i umiem na niej już całkiem profesjonalnie się poruszać slalomami, tic-tacem, zakręcać i nawet bunny-hopować, ostatnio próbowałam też robic na niej ghost rider kickflipa ale albo deska przewraca się na bok albo kółkami do góry i nie wiem co robię źle. Nie wiem czemu ale nie potrafię się przełamać aby spróbować tricków typu ollie, kickflip, jazda na rampach itp. Najbardziej boję się nie tego że upadnę i będzie mnie coś boleć, a tego że sobie coś poważnie uszkodzę bo np. walnę głową o beton alboo sobie coś złamię czy wybiję zęby :P Czy macie jakieś rady jak jeździć by się nie połamać a widzieć efekty?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi, im dłuższe tym lepsze :)

*Napisane Aug 30, 2015, 5:36 pm
NewSkater22

NewSkater22

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to NewSkater22 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Proponuje ci zainwestować w kask i ochraniacze na lokcie i na kolana powinno to zmniejszyc strach przed walnieciem o beton i przelamac twoj strach

*Napisane Aug 30, 2015, 8:56 pm
GetGreaky

GetGreaky

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to GetGreaky zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony