Załóż konto Szukaj Pomoc

skateshop poleca
skateshop
         » Forum andegrand » Bike » Sprzęt » BMX

Strony: << poprzednia 1 następna >> Odpowiedz w temacie Stwórz nowy temat CStwórz nową sonde moderacja
BMX , Nowy seryjny/składany
protein01

protein01

Member
Wyświetl posty

Send a personal messsage to protein01 zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Siema generalnie to chcę zakupić sobie bmx'a mam w obiegu gotówkę tak do koło 2,500 zł. Jestem całkiem świeży w temacie miałem zajawkę kiedyś ale brak pieniędzy teraz odłożyłem i chciałem zamówić. Problem polega na tym że całkiem nie znam się na składaniu i częściach więc nie wiem co miałbym kupić żeby to się wszystko trzymało kupy i nie padło po 1 skoku :D  No więc trafiłem na stronkę z całymi rowerami poczytałem trochę o firmie i mają raczej pozytywne opinie pytanie moje jest takie czy to nie jest przepłacanie i czy w ogóle jest to opłacalne wiadomo z czasem częśći można zamienić bo aktualnie mój skill jest na levelu 0.

Tutaj znalazłem niby taki rama full cromo to podobno dobrze pytanie czy reszta części jest luz i czy za tą cene nie znajdę czegoś lepszego ? Ten z ramy jest z długośći 20,75 czy to jest duża różnica miedzy 20,5 ? Bo z tego co widzę to większość rowerów jest z 20,5
https://avebmx.pl/bmx/Rower-BMX-WTP-Reason-2017-Aqua-Blue

Napisane May 4, 2017, 10:32 pm
Opik

Opik

Moderator
Wyświetl posty

Send a personal messsage to Opik zgłoś post do moderacji Odpowiedz z cytatem Przejdź do góry strony

Niestety rowery trochę podrożały i to co kiedyś można było mieć za ok 2 tys, dzisiaj kosztuje sporo więcej. Rower który podałeś jest fajny, na początek na pewno wystarczający a i na parę lat bardziej zaawansowanego latania też będziesz miał spokój. Jeżeli nie masz pojęcia o składaniu to zdecydowanie lepiej pójść w kompletne rowery, może uda się złożyć nieco taniej na częściach podobnej jakości, ale nie mając wiedzy ani umiejętności technicznych mija się to z celem